Vierailija

Lukekaa mistä stella on saanut rahansa.

Kommentit (10)

ja toivotan vanhemmilleni pitkää ikää. Tykkäävät matkustella ja on oikein, että käyttävät rahansa vanhuuden ajan mukavuuteen. Meillä oli niukkaa nuoruudessa ja lapsuudessa, joten nautin siitä, että hekin saavat nauttia. Itse olen omat rahani tehnyt, ei perintöjä enkä sellaisia odotakaan.

Isovanhemmat normaaleja pulliaisia ja sisaruksiakin löytyy. Ellei isovanhemmat innostu, niin yhteensä perintö jäänee tuonne 100 000 Euron paikkeille. Paljon sekin, mutta mihinköhän enää noitakaan rahoja tarvitsevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen perinyt vuonna 1994 26.000 markkaaa eli nykyvaluutassa noin 4.300 euroa. Sattui rahantulo sellaiseen saumaan, että vuokrasimme ensimmäisen yhteisen kotimme ja jouduimme ostamaan huonekaluja. Siihen saakka olimme asuneet kumpikin vuokralla kämpissä, joissa oli kalusteet jo valmiina. Toinen oli ollut opiskelija-asunnossa ja toinen kämpässä, jonka omistaja itse oli muuttanut ulkomaille töihin ja vuokrasi Suomen asunnon pois.

Tämän jälkeen ei perintöä ole kummallekaan tulossa.

itse vaan en oo saanu senttiäkään, enkä tule koskaan saamaan ainakaan lähisukulaisilta:(

Ja aika monia taidetaan rahallisesti avustaa muutenkin.

on sitten perinyt rahansa?

Ja kuka edes on tämä Stella josta kaikki täällä palstalla vaahtoaa?

Onko se oikea ihminen vai joku provo-viritelmä? Jos oikea niin mitä kiksejä se saa kehua retostamalla rahoillaan jollain nettipalstalla? Vai olenko ymmärtänyt väärin (kun en ole yhtään sen kirjoittajan viestiä vielä onnistunut lukemaan).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat