Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Luin tuossa keskustelua siitä kuinka naiset valittaa kun mies ei olekaan heti valmiina seksiin jos nainen niin haluaa.

Siitä tuli mieleeni kysyä että moniko nainen on heti saman tien valmiina seksiin ilman mitään esileikkejä. Siis jos mies vain vinkkaa että mennäänkö vähän " hommiin" niin monellako naisella pillu kostuu siinä vaiheessa ?

Kommentit (12)

sekunnin ajan ja olen heti valmis! Pätee molemmin puolin. :))) No, me ollaankin oltu yhdessä vasta vuosi, mutta ainakin vielä seksielämä on kiihkeää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En minä paljoa lämmittelyä tarvi, ehkä jo pari kertaa hieraisee munalla klitorista ennen kuin painuu sisään, niin se usein riittää...

N28

Tottua liian hyvään kun pitää lämmitellä ja sitten samalla valitetaan jos miestä joutuu lämmittelemään kun se ei lämpiä siinä naista lämmitellessään. Mutta tätähän tämä miesten elämä on, koiranelämää.

Vierailija:

Lainaus:

Ja yleensähän tää lämmittelyn tarve luetaan naiselliseksi piirteeksi...

Ei mitään selittelyjä. Kyllä se on miehen kannalta kiihottavampaa jos nainen valuu märkänä koko ajan. Vähän sama juttu kun sekin että naista kiihotta se jos miestä ei tarvi lämmitellä ;).

saa tosiaan olla aika vireessä että tuohon pystyisi. Totta puhuen suhteen alussa olin joskus heti valmis, mutta nykyään kaipaan useinmiten hyvän lämmittelyn tai sitten liukkaria. =)

Vierailija:

Lainaus:

että mies YLEENSÄ pystyy seksiin missä ja milloin vain ja nopealla tempolla.

Mikä ihmeen totuus ? Tuo on urbaanilegenda. Näistä viesteistä voit lukea sen totuuden.

ja että mies YLEENSÄ pystyy seksiin missä ja milloin vain ja nopealla tempolla. Naisella pitää olla kaikki muutkin elämän osa-alueet kunnossa, ennen kuin seksi sujuu. Miehelle ei YLEENSÄ muilla asioilla ole niin väliä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat