Vierailija

Ostin sellaisen juuri kiertävältä kauppiaalta, kun vaikutti tehokkaalta laitteelta. Minä olen pölyallerginen ja meidän vauvalla on allergioita.

Mies tuli kotiin ja sai raivarit kalliin hinnan vuoksi, n. 1400 e ( ja ehkä senkin vuoksi, kun komea, nuori kauppias oli meillä vielä esittelemässä ). Mies oli jo ovesta tullessaan vihaisen oloinen ja naurahti ivallisesti ja paineli alakertaan kuullessaan imurin hinnan.

Myyjän lähdettyä menin miehelle kertomaan, että ostin laitteen vauvan vuoksi ja mies tiuskahti vaan, että siinä meni yksi lomaviikko ( yrittäjä ), eikä suostunut kuuntelemaan mitään mun perusteluja, kun yritin kertoa imurista. Sanoi, että hän ei ala mitään imuriesittelyjä kuuntelemaan, meillä monta imuria ennestään ( tavallisia ) ja aikoo imuroida jatkossakin vain keskuspölynimurilla.

En ehtinyt kertoa myöskään sitä, että maksan laitteen itse. No, joo olisi ehkä pitänyt kysyä miehenkin mielipidettä, myönnän, mutta hän olisi kuitenkin sanonut ei. Ei olisi kuitenkaan ymmärtänyt mitä pölyttömämpi koti esim. mun allergiseen nuhaan vois auttaa. Sillä laitteella on tosi kätevä imuroida esim. petarit pölyttömäksi. Mun täytyy monesti niistää keskellä yötäkin nenääni.

Harmittaa, kun mies ei luota mun arvostelukykyyni yhtään. Tiedän, että tuo on oikeasti ihan ok laite, kun vanhemmillanikin on pitkään ollut saman firman imuri. Tuli tosi paha mieli... :( Autoon tuollainen 1400 euron panostus olisi varmasti miehen kukkarossa ollut pikkusumma, mutta kun on kodin siivouksesta kyse niin ei kiinnosta yhtään. Ja me ollaan aika varakkaita, joten tuo ei taloutta kaada. Ennemmin tuli olo, että mies sai kauhean mustiskohtauksen, kun vieras mies oli meillä esittelemässä...

Kommentit (7)

Meillä oli Lux, mutta ei se ollut yhtään sen kummempi kuin ihan kaupasta ostetutkaan imurit. Minäkin menin tuohon allergiahalpaan, kun pojalla oli pölypunkkiallergia ja ajattelin, että jollain pitää hänen oloaan helpottaa. Mutta eivät oireet vähentyneet yhtään, sen sijaan aika on auttanut. Imuri hajosi alle 10-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli jos tulit itsekin katumapäälle, voit vielä palauttaa imurin. Kerran kävi esittelijä ja vaikutti tosi tehokkaalta mutta meillä ei ole varaa noin kalliiseen imuriin

Ja osta dyson-imuri ihan tavallisesta kaupasta. Dyson on muistaakseni maailman myydyin imurimerkki ja ihan mielettömän hyvä. Ja lisäks saat ainakin kaksi tolla hintaa :).

Ja on allergiaimuri. Ei edes pölypussia tarvita :).

Ei kai mikään ihme jos ukko tollasesta raivostuu :D Olkoon minkälainen takuu vaan, niin tolla rahalla saa vaikka kuinka monta imuria ja vielä yhtä hyviä kaupasta!!! Me ostettiin 3 vuotta sitten n.150 euron imuri ja on erittäin hyvä ja täysin virheettömässä kunnossa edelleen ja imee kyllä kaiken....meillä sentää karvaisia lemmikkejä, joten imuri on kovalla kulutuksella ja noita matto tamppareita sun muita saa ihan kaupasta myös noihin tavallisiin imureihin!!!!!

varmaan on hyvä ja jos sulta tollanen raha irtoo johonkin noin hienoon juttuun niin hyvä, mutta mulla ei ois ikinä varaa laittaa noin paljon rahaa kerralla tohon.... kestäähän se ikuisesti... ja hyvä on

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat