Vierailija

Vaatteet ei näytä miltään heidän päällään ja tulee " lapsimainen" vaikutelma. Itse olen 165 cm pitkä. 160-170 on hyvä.

Sivut

Kommentit (127)

naisellisuutta, suloisuutta jne. Mies tosiaan haluaa suojella pientä naista ja helliä ja tuntee näin itsensä isoksi ja vahvaksi ja tärkeäksi.

Näin se vaan yleensä menee, poikkeuksiakin toki löytyy

Nauratti erityisesti tuo, että joku väitti seksiturismin kertovan jotain miesten mieltymyksistä. Eiköhän siihen huoriin menemiseen ole kuitenkin jotain muita syitä kuin se, että huora on kaunis ;)

Ja varmasti on jotain muita syitä esim. Thaimaan runsaaseen ilotyttömäärään kuin se, että lyhyet on niin nättejä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kauniiksi haukuttu ja miehiä ollut ihan riittämiin, tarpeen vaatiessa myös vetänyt turpaan idiootteja ja niitähän tällä palstalla tuntuu olevan. Enemmän hyötyä pituudestani on ollut kuin haittaa, helvetin hyvä olen ollut monissa urheilulajeissakin, eihän pätkät kerkee juosta niin nopeasti kuin me pitkät tai ylety pelaamaan korista, kilpaillut olen monta vuotta koulu ja esteratsastuksessa ja pärjännyt tosi hyvin pitkillä koivillani, repikää siitä pätkät!!!

Ihan sama, kuinka nätti tai ruma joku onkin, mutta jos on täysi mulkku niin on.

Pienissä on nättejä ja suurissa on nättejä. Pienissä on rumia ja suurissa on rumia. Mitä sitten. Olen tavannut monta todella rumaa, mutta mukavaa ihmistä, mutta myös täysiä mulkkuja. Sama juttu kauniiden ihmisten kanssa.

tosi harvalla pitkällä naisella olisi hyvinmuodostuneet jalat. Kyllä jokusen kaunisjalkaisenkin nähnyt mutta harvemmin on muodokkaat, yleensä tikut

Olen hoikka, kapealanteinen ja kaikkeen muuhun tyytyväinen, mutta olen pätkä! 170 ja siitä ylöspäin olevat naiset ovat näyttäviä. Hoikkina kauriinkinttuina kadehdittavan upeita. Minä suvun mustalammas vaan olen tämmönen nysä;) Ennen se haittasi, mutta nyt muut asiat ovat ulkoista olemusta tärkeämpiä...

olen kuitenkin kuullut niin monta kertaa varsinkin miehiltä, että parhaat paketitihan tulee pienissä paketeissa, ja pätee myös naisiin!!

t: Ja varmasti pieni ja tiukka, josta miehet tykkää:)

niin sitten kaikki hyökkää kaikkia vastaan, haukutaan lyhyiden lisäksi vielä pitkätkin.

Niinhän se on, pitäisi olla keskimittainen ja tavallinen että kukaan ei haukkuis.

Vaikka olisi hoikkakin, niin pitkä nainen näyttää automaattisesti massiiviselta. Ja kun suurin osa ei edes ole hoikkia, vaan normaalipainoisia tai lihavia, niin pituus tekee vielä raskaamman näköiseksi.

Vierailija:

Lainaus:

....Mitenkähän pituus tekee ihmisestä ruman?

.... Muutenkin vaatteet on nätimpiä pienessä koossa. Isothan lähentelee jo telttoja... RUMAA!

pituus ei tee ihmisestä rumaa, paitsi jos on pitkä?????

No haloo... mitäs et nyt tuossa tajunnut!??

AP ilmoitti että lyhyet on rumia, siis niiden pituus tekee niistä rumia. Joo, edelleen kysyn, että mitenkähän.

Jos paitapusero kokoa 34 ei sinusta ole sirompi ja nätimpi kuin sama paitapusero kokoa 48, niin bueno. Mun mielestä se iso on aika ruma...

en ole puhunut mitään pitkän naisen pituudesta tai sen rumuudesta, vaan siitä VAATEKAPPALEESTA ... sissus onko noin kovapäisiä ihmisiä...mä kuolen nauruun täällä tollasille torville nauraessa.

Iso huppari vaikkapa on kyllä saatanallinen teltta. Nätimmältä " esineeltä" näyttää se pieni. Saat olla eri mieltä, mutta tää on mun mielipide.

Edelleenkään se ei liity kenenkään pituuteen millään lailla.

Kyllä miehet tykkää ja vientiä riittää, olen myös kaunis. Että todellakin, sinä 165 senttinen ruma ankanpoikanen, pidä vaan pääsi kiinni. ;)

Olen aina uskonut sen johuvan nätistä naamasta ja valoisesta luonteesta. Minusta olisi naisellista olla pienehkö, mutta en vaihtaisi, sillä isona saa syödä enemmän ja tunnen oloni turvallisemmaksi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat