Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (20)

Mulla kesti noin 3 viikkoa, koko ajan kuitenkin heiketen ja nyt ei mitään sivuvaikutuksia...

Mulla sivuoireina oli mm. hikoilu, pistely, ajatustuskatkokset ja lievä huimaus, silloin kun lääke alkoi vaikuttaa, mutta se meni hetkessä ohi... Nykyään olo on niin hyvä, että kyllä se kannattaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikki on ohimenevää, myös masennus. Yritä keskittyä hyvään, mikä on juuri tässä hetkessä. Ajattele, että olet tarpeeksi hyvä juuri sellaisena kuin olet.

Olin masentuneena jopa riippuvainen seksistä, siitä mielihyvästä mitä se tuotti, koska en sitä muuten tuntenut...

Lääkitys on vaikuttanut orgasmin saamiseeni oudolla tavalla; en saa omin avuin, tai sitten se kestää todella kauan. Mutta jotain hyvääkin on seurannut: nautin yhdynnästä paljon enemmän ja saan orgasmeja sitä kautta, kun taas ennen en saanut. Siihen on vaikuttanut varmasti itsetyydytyksen lopettaminen...

Nautin ja saan entistä paremmin orgasmeja mieheni kanssa kuin aikaisemmin, ja olen vapautuneempi....

muutenkin kun asenne on se että tällasta kamalaa tää on niin miten yks pilleri voi tän viedä pois... ei mitenkään... ja lisää paskaa on kuitenkin tulevaisuudessa tulossa.

sit pahempi homma..

Itse en ole luovuttanut hetkeksikään, enkä luovuta! Tämä masennus jo pienempi paha mitä oli tätä ennen.

Ja syön kiltisti lääkkeeni..

seksi halut ei saa kadota yhtään enempää mitä ne nyt on kadoksissa, en halua tunnustaa ihmisille että olen näin heikko. yritän löytää toivoni jostain, mutta nyt se on tosi kaukana...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat