Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

lasten leikit sujuu?

Tarkoitan että, saako teillä lasten kaverit tulla sisään leikkimään noin vain vai kysytäänkö ensin lupa?

Mikä olisi sopiva aika kavereiden leikkiä, 1-2 tuntia??

Monet on mietteet kun ollaan muutettu juuri rivarialueelle, jossa paljon lapsia. Omani ovat 4,5 poika ja kohta 3v tyttö. Aiemmin meillä ei ollut samanikäisiä lapsia pihapiirissä, joten tuntuu että olen ihan HUKASSA, miten tulisi toimia..

Itse tykkäisin että kysyttäisiin ensin voiko tulla..Ja jos omani lähtee kylään mielestäni sopiva aika olisi 1-2tuntia.

Huolestuttaa kun poikani on nuorin tässä joukossa, muut ovat 6v tai eka-tokaluokkalaisia. Haluaisin " säästää" poikaani vielä näiltä tappamis ja kuolema leikeiltä.. Vaikka eihän sitä pumpulissakaan voi kasvaa, mutta hirvittää silti päästää narua löyhemmälle ;)

NIIN ja en ole kyllä ajatellut ruokkia koko pihan lapsilaumaa ruoka-aikaan vai miten teillä toimitaan.

VINKIT JA KOKEMUKSET KEHIIN, KIITOS

Kommentit (5)

että eräs 4v tyttö oli ollut poikani pyynnöstä meillä leikkimässä ja äitinsä kanssa sovittiin että lähetän hänet kotiinsa kun ruoka-aika tulee.

No minä teen työtä käskettyä, mutta neitipä ei suostu lähtemään minnekkään..

No pakko oli ottaa sitten tiukempi linja ja " näyttää ovea" ja sitten tyttö lähtikin. Vaikka olin kyllä jo aikaisemmin selvästi ilmoittanut että meillä on kohta ruoka ja xxlähtee kotiin sitten.

No jospa se tästä kunhan yhteiset säännöt löytyy :)

T ap

Lapset viihtyivät pihalla loistavasti ja kyläilykin oli yleistä. Jos joku halusi tulla kylään lähetin kyllä kysymään asian omaltakin äidiltä ja toisaalta jos meille ei sopinut niin sanoin ihan suoraan.

Syötävän antaminen onkin loputon suo... annoin aluksi omalle lapselle ja kavereille esim. jäätelöpuikot, kumma kyllä pihassa olevat kaverit vain lisääntyvät. Voileipien kanssa kävi samoin, sai olla kokoajan voitelemaassa. No, jokaisella taloyhtiömme äidillä oli samnlaiset murheet joten päätimme, että riittää jos vettä tarjotaan. Jos toisen lapsi valitti nälkäänsä niin lähetettiin kotiin syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat