Vierailija

Jess!!! Vihdoin pitkät hiukset!!!:D Olen odottanut tätä jo vuosia...

Nyt tarttis vaan tietää misä hinnoissa ne sellaset pyörii. Ja eikö niitä oo eri tekniikoita millä voi tehä? Mikä olis hellävarasin? Ja kui kauan sellanen pidennys kestää? Nii että jos joku vaan tietää...

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen aina haaveillut pitkistä hiuksista, koska minulla ei ole ikinä ollut sellaisia.

Nyt on synttärini tulossa ja harmittelin että ois kiva saada sellaset pitkät hiukset, mut mun tuloilla (opiskelija) kestää ikuisuus että saan rahat kasaan ja mies sano että kyllä hän ne maksaa jos tosiaan sellaset haluun.

Että näin!

ap

Hiuksia pitää harjata monen montaa kertaa päivässä erikoisharjalla, ettei takkuunnu ja varsinkin silloin jos hius ei ole aitoa, mulla oli aitoa joka on tietty yli puolet kalliimpaa.

Hiukset pitäisi pestä pidennyksiin tarkoitetulla shampoolla, hoitoainetta ei saisi hirveästi käyttää=taas lisää takkuja.

Mulla hamputtui huolellisesta hoidosta huolimatta juuren ja jatkoksen välinen osio että sain sitten leikata niiltä osin tukkani ihan melkein juuresta poikki.

Mielestäni pidennys ei ole edes kovin aidon näköinen vaan sen näkee jo kilometrin päähän että on tukkaa vähän jatkettu.

Ja tosiaan kun hyvästä hiustenoidennyksestä aidolla hiuksella maksaa sen 700e ja ylikin niin ei kyllä saa rahalle vastinetta.

markkinoilla on erilaisia hiuksia....Aasialaista, Eurooppalaista jne... karkeasti sanottuna kalliimpi yleensä parempaa. Harjata voi ihan tavallisella harjalla ja pestä tavallisella shmpoolla ja hoitoainetta nimenomaan kannattaa käyttää ja hyvää sellaista, koska kuten pitkät hiukset yleensäkin nämä takkuuntuvat helposti jos EI KÄYTÄ hoitoainetta. Ei niissä oikeesti oo sen kummalisempaa hoitamista kun muutenkin pitkissä hiuksissa ja kestävät kyllä hyvin jos on hyvälaatuista hiusta, mulla on joskus ollu kaks kertaa pidennys laitettuna samoilla hiuksilla ja oli hyvässä kunnossa, niin omat kun " vieraat" hiukset :)

Mutta sillä punomistyylillä tai miksi sitä nyt sitten halutaankin kutusa, niin sillä saa kyllä kans ihan kivan, mutta ei kyllä kovin lyhyeen hiukseen toimi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat