Vierailija

Valitettavasti minulla ei ole mitään erityistaitoja. Lapsia ja nuoria osaan tietysti ohjata :-)

Kommentit (32)

... etäopetuksesta. Ja tämä kuvio käyty läpi kahden eri työnantajakaupungin kanssa ja laillisuus tarkastettu myös - ihan siitä syystä että edellisessä paikassa oli yli-innokas palkanlaskija, joka myös oli sitä mieltä, että ei kyllä palkkaa kesän ajalta sitten tule! :-D

t. ope myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vuorotteluvapaaseen täytyy olla 10 vuoden työhistoria (ei tarvii olla saman työnantajan palvelua) ja sen työnantajan palveluksessa vähintään vuosi josta meinaa vuorotteluvapaata ottaa. Siihen vuoteen saa sisältyä maksimissaan 30 palkatonta päivää. Ja nythän ne tiukensi lakeja niin että oliko se, että edellisestä vuorotteluvapaasta pitää olla kulunut 5 vuotta...

t. palkkatäti =)

Vierailija:

Lainaus:

puhu sää vaan vilpistä mokoma...

luuleks ettei mun työnantaja ja koko kunta tiedä harrastukseni, ja tunnen eritä muitakin jotka ajaa rekkaa lomillaan, eikä kenenkään hommiin ole puututtu. sanoin jo aikanani haastattelussa että ajan kesä-ja joululomallani...että en tee mitää salaa, ja jokainen saa tehdä lomalla mitä itse tykkää jos ei työn antaja halua kutsua töihin

kiva viedä perhettä ympäri eurooppaa...

kivaa vastapainoo, eihän tota talvea muuten jaksa...

palkanlaskijan olisi syytä mennä lukeen lakia! mun laskijani on oikein pilkunviilaaja, etten onnistu kyllä/enkä halua tehdä vilppiä

Grilli, kahvila, R-kioski ym luulisi tarttevan sijaisia..mee kysyyn.

Joku oli joskus hotellissa töissä, matkatoimiston oppaaksi voisi hankkiutua, olisi taattu työ joka kesä....

ainakin mua joku sukulainen kiusotti...

siinä on kiva yhdistää huvi ja hyöty, kuten rekalla ohimennessä kolmårdeniin...

palkanlaskijalle tiedoksi, etten minä viikonloppuisin viitsi ajaa vain näillä pidemmillä lomilla että aika kuluu rattoisammin., enkä aina ihan koko kesää tai ihan koko joululomaa...sen verran kun tuntuu kivalta, sitten ei saa tuntua myöskään työltä. rakkain harrastus tuo olisi oikemmalta nimeltä

montakohan vuotta pitää olla töissä että saa vuorotteluvapaata, niin ajamisen takia tietty...

ja hauku toista kuutamotöistä sitten kun tiedät että joku tekee niin...

satun käyttään sivutoimi verokorttia, vaikket ehkä tiedä mikä se on

Vierailija:

Lainaus:

ajan kaikki lomani rekkaa enkä ota mitään virkavapaata, hulluhan olisin

opetuksetonta aikaa ns. kesäkeskeytys, jolta saa kuitenkin palkan. Toivottavasti teidän kunnassa joskus jäät kiinni siitä, että et hoida virallisia asioita kuntoon vaan teet " pimeää työtä" kahdella työnantajalla. Paitsi jos ajat rekkaa vain öisin jolloin et voisi opettaa. Silloinkin sinun täytyisi tehdä sivutoimi-ilmoitus työnantajalle...

t. 12

vaik se vois tuntua työltä jo sitten jo olisi...

johan järki sanoo että pakkohan tuollainen harrastus on ilmoittaa työnantajalle, mitä siitä tulis jos sattuisi jotain...

yks mun vanha openi oli iltaisin cittarin kassalla...päivät kuulemma opetti ja satunnaisesti ilta- ja lauantaikassana.

ota ap yhteyttä työvoimanvuokrausyhtiöihin, niin saat valita mitä teet?

Vierailija:

Lainaus:

ja hauku toista kuutamotöistä sitten kun tiedät että joku tekee niin...

satun käyttään sivutoimi verokorttia, vaikket ehkä tiedä mikä se on

27: OK. Hyvä jos teillä on tarkistettu kaikki. Meillä on ollut muutamia tapauksia ja niiltä kyllä on otettu kesälle palkatonta virkavapaata. Ei siis pelkästään minun toimesta vaan asiaa on myös täällä selvitelty. Kunnat/kaupungit tekevät eri ratkaisuja näköjään vaikka lait on samat... Kehittyipä tästä aikamoinen väittely, mutta hyvä niin -yleensä opet ei sano meille mitään =)

12/19

Itse olen kesät semmoisissa hommissa, ja siinä tienaa sopivan helpolla, palkka maksetaan käytännössä hymyilemisestä. Teen ainoastaan iltoja ja viikonloppuja, joten saan ihan hyvän tuntipalkan. Minut ottivat eka kerran vaikka ei ollut mitään kokemusta. Niitä taisi enemmän kiinnostaa semmoisen ihmisen saaminen, joka suostuu tekemään paskavuorot.

puhu sää vaan vilpistä mokoma...

luuleks ettei mun työnantaja ja koko kunta tiedä harrastukseni, ja tunnen eritä muitakin jotka ajaa rekkaa lomillaan, eikä kenenkään hommiin ole puututtu. sanoin jo aikanani haastattelussa että ajan kesä-ja joululomallani...että en tee mitää salaa, ja jokainen saa tehdä lomalla mitä itse tykkää jos ei työn antaja halua kutsua töihin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat