Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä palkattu kirvesmies tuntitaksalla 32 euroa/tunti+alv. Siitä kun alkaa laskea kkpalkkaa 8 tunnin työpäivillä, niin tulee ihan törkeitä summia! Onko teillä sama systeemi vai ollaanko menty halpaan?

Kommentit (14)

Meillä on nelosen kanssa sama tilanne; kirvesmies olisi tarkoitus pitää n. 7kk ihan päivittäin. Laskettiin, että kymmeniä tuhansia euroja palaa... hinta n.33 e ja keski-suomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä hiukan kirpaisee, kun itse saan opettajana suunnilleen tuon 27 Euroa bruttona yhdestä opetustunnista, joka käytännössä vaatii kahden tunnin työn.

ko yrityksen tuovan työkaluja mukanaan ja hankkivat koulutuksen työntekijöilleen, joten kyse ei ole siis tuntipalkasta vaan henkilötyöhinnasta. terveisin minä, jonka henkilötyöhinta on alimmillaan yli 100¿/tunti.

eli kyseessä on toiminimellinen yhden miehen yritys, mutta ei sinne ole muita tulossa sillä 32 eurolla! eli onhan se outoo jos samalla rahalla saa kolme miestä tai sen yhden?

Vierailija

Sama tilanne meillä. Remppamiehet, 2-3, veloittaa tuntitaksalla työt. Valmista ei meinaa tulla joten olen alkanut pihistelemään kaikesta ja pohdiskelemaan rahojen menoa. Kuluuko minun myös maksaa ruokatunneista?? 1/2 tuntia x 2 miestä x 21pv/kk = 2100€ ??
Voisiko joku vastata, en tiedä mistä saisi neuvoa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat