Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen miettinyt moisen hankkimista, vaan kun en noista laudoista mitään tiedä niin ei viitsisi ostaa " sikaa säkissä" . Käytettynä kun tuo varmaankin tarvitsee ostaa, niinkuin kaikki muukin. Missähän hinnoissa muuten mahtavat pyöriä? Mulla on kaksi kävelevää lasta ja yksi epäkävelevä, mutta pitemmille matkoille tarvisivat kyllä isommatkin istuma-tai seisomapaikan.

Eli, ystävät rakkaat, kertokaahan kokemuksianne. Olen harkinnut laudan ostoa joko peräkkäin istuttaviin (Graco) tuplarattaisiin tai sitten Emmaljungan tupla-Grizzlyihin eli siis vierekkäin istuttaviin. Onkohan joka merkille omanlaisensa lauta vai onko olemassa jokin " universaali malli" , joka kävisi kaikkiin? Minkähänlainen kiinnitys noissa yleensäkin on? Onko talvella kuinka hyvä? Sillä mietin tuota, et mihin rattaisiin laitan, koska peräkkäinistuttavat ei oikein ole talvikulkupelit, mut toisaalta jos lauta on muutenkin talvella huono niin.. Eihän monimutkaista & sekavaa tekstiä, eihän...:)

Mutta siis, kokemuksistanne kiitollisena odottamaan jää hän...

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Maksoi ihan uutena kaupassa n.50¿ ja siihen sisältyi tarvittavat osat millä sen sai kiinnitettyä, kun eri malleihin sopii kai vähän erilainen kiinnitys.

Hyvin toimii. Vaan eikös tuo Simo olekin Brion malli...tai jotain sinne päin... Ainakin viallinen hoitolaukku piti lähettää Briolle.

Kirpparilta ostin tuon seisomalaudan ja maksoin siitä 15e.

Mikähän sen sitten määrää, millainen seisomalauta pitää olla? Paitsi siis tuo jarru. Riippuuko jotenkin pyörien välistä? Mietin vaan et pitääköhän noihin tupliin olla ihan tuplarattaisiin tarkoitettu lauta?

Kiitos vastauksistanne!

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat