Vierailija

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä oli 5-v pojan synttäreillä aarteenetsintää ja se oli aivan huippuhauskaa lasten mielestä. olin etukäteen piilottanut vihjeitä ja keksinyt niihin hassuja runoja tyyliin " tänne kun likaiset sukat heittää niin kone ne puhtaaksi keittää" ja lapset sitten arvasivat " pesukone" ja seuraava vihje löytyi sieltä. viimeisestä kätköpaikasta löytyi sitten aarre eli olin tehnyt jokaiselle pienen pussukan kotiinviemiseksi.

sama uppoaisi varmaan 8-vuotiaillekin kunhan vaan tekee vihjeistä vaikeampia. yksi vaihtoehto voisi olla myös kuvavihjeet, sitä mietin myös mutta meillä ei ole mahdollisuutta tulostaa itse kuvia niin luovuin siksi ajatuksesta.

Anna sankarin ja kavereiden tehdä itse omat annoksensa. Osta paljon erilaisia juttuja (nonparelleja, vohveleita, jäätelöä useaa sorttia, kastikkeita jne).

kaikenlaiset joukkuejutut on saanut meidän pojan synttäreillä suuren suosion. Ihan älypää juniorista katsot kysymyksiä vastauksineen ja kyselet niitä Jos on hyvä ilma niin pieni jalisturnaus ulkona on kova sana!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat