Vierailija

niin, että voisi olla meillä avuksi hoitamalla alle 2 v esikoistamme. Ja paskat. Vauva on nyt 3 kk ja anoppi pysynyt ihan hiljaa. Ei ole tarjonnut apuaan, vaikka erittäin selkeäsanaisesti olemme ilmaisseet, että meillä on raskasta ja minä olen ihan poikki. Tuttavilla on pieniä lapsia, joten heitä ei viitsi vaivata lastenhoidolla. Pitää vaan sitten kääntyä esim. MLL:n puoleen.

Kommentit (11)

Mutta ei haittaa, hoidan kyllä ihan itse omat lapseni miehen kanssa, ei siihen anoppeja tarvita, mutta turha anopinkaan odottaa täältäpäin yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siellä se puistossa kailotti suureen ääneen, kuinka häntä käytetään hyväksi. Ei ymmärtänyt yhtään, että joku voi uupua kotona olemisessa. Toivon todella, ettei poikien äiti saa kuulla, kuinka anoppinsa ruikuttaa puistossa, jossa kaikki muut äidit tuntevat kyseisen perheen.

Kaikki ei tajua vihlailua. Edes selkeää sellaista. Kysy häneltä suoraan voisiko tulla esim. silloin ja silloin niin ja niin pitkäksi aikaa teille tekemään sitä ja sitä. Jos ei käy ehdota heti uutta aikaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat