Vierailija

Niin suloinen ja kaunis! Kaunis luusto kasvoissa, ihana hymy, vatsa aivan ihana, samoin jalat tosi kauniit. Ja tosi nokkela ja itsevarma ainakin Carriena :)

Sivut

Kommentit (50)

Sex and the city nelikosta rumin. Tehtyä kauneutta (hiuslisäkkeet), hampaat (oikaistu ja valkaista), nenä (suoristetty - verratkaapa hänen nuoruuden elokuviaan). Silmissä paksu meikki. Kropassa ei mitään muotoja - voisi olla poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

SJP on kaunis ja persoonallinen, mutta ei liian persoonallisen näköinen. Aika hyvä kroppa sillä on, jos mietin jotain silkinohuita kolttuja, mitä hän käyttää; ne ovat tosi vaativia kropalle. Livenä varmaan kolisevan laihan näköinen...

Juurikasvusta: vähän aikaa sitten oli muotia värjät tyvi tummaksi...

Huomasitteko miten siinä sarjassa kaikki vaatteet näytti pirun hyvältä sen päällä ja hatut myös. Eipä ne joka naiselle passaisi... hyvä stailisti on ollut ohjelmassa.

Muita kauniita on mielestäni mm. Kaunareiden Taylor ennen niitä rumuusleikkauksia, Halle Berry..

Vierailija:

Lainaus:

Niin suloinen ja kaunis! Kaunis luusto kasvoissa, ihana hymy, vatsa aivan ihana, samoin jalat tosi kauniit. Ja tosi nokkela ja itsevarma ainakin Carriena :)

Kroppa on ihan hyvä, sääret on ihan hurjan länget, mutta veikeellä tavalla.

Mitä tulee roolihahmoon niin mun mielestä se on ihan sietämätön. Teki ihan tuskaa kattoo viimesiä jaksoja ennen sarjan päätöstä kun v*tutti niin lujaa. (oli pakko kattoo kuitenkin kun muuten tykkään sarjasta).

Makuja on niin monia... mun mielestä kaunis on esim. Natalie Portman

toisille taas persoonallinen ulkonäkö on kauneutta. SJP selvästi edustaa tätä persoonallista tyyliä. Mä en ihan ensinäkemältä sanoisi häntä kauniiksi, mutta joissakin kuvakulmissa tulee sellainen olo, että WOW tuota naista! Mä kyllä tykkään, että juuri pienet virheet tekevät ihmisestä mielenkiintoisemman näköisen.

On kyllä aika huvittavaa, että täällä haukutaan joitain julkkunaisia rumiksi. Luuletteko te oikeasti, että USA:n kokoisessa maassa pääsisi ruma nainen kauniin naisen rooliin. Niillä kun on siellä tipuja rivissä odottamassa. Aika laveaa sanakäyttöä...

...että SJP ei ole kaunis saatikka RUMA olisi! Minun silmissäni hän on niin kaunis! Ehkä juuri se erikoisuus hänessä viehättää, hän on klassisen kaunis!

Moni mainitsi hänen hiuksensa kauniiksi, mutta minun mielestä hänen hiuksensa eivät taas niin kauniit ole, hänen " tavaramerkkinsä" kyllä mutta kuivat ja hassu miten hänellä aina on juurikasvu näkyvissä.

Ehkä minä olen sitten niitä naisia jotka ovat sitä mieltä että hoikat naiset ovat kauniita, en kaipaa " muotoja" sen enempää, litteä vatsa jossa lihakset näkyvät on todella kaunis ja ihanan kapea vyötärö, josta lantio kyllä erottuu vaikkei mikään leveä sekään ole. Rinnat on sopivat, jopa muhkeat hänen vartaloonsa ja hän käyttää aivan ihastuttavia vaatteita (tollaisella vartalolla on syytäkin käyttää rohkeitakin asuvalintoja)

Asu hänellä on aina erilainen, samoin kampaus ja meikki. Hän on ihanan tyttömäinen!!! Tyttömäisyys on mielestäni kaunista ja söpöä. Hänen naurunsa ja kiljahtelu on todella suloista ja tyttömäistä :) Ja kapeat, pitkulaiset kasvot ovat mielestäni kauniit, vastakohta pyöreille, pallomaisille kasvoille, jotka mielestäni ovat taas rumat. Hymy hänellä on valloittava, siitä huolimatta vaikka hampaat olisikin oikaistu ja valkaistu, ei se hymystä yhtään sen rumempaa tee :)

Järkytyin myös kommentista että roolihahmo olisi ärsyttävä. Minusta hän on niin ihastuttava, hauska, fiksu, terävä ja itsevarma, takuulla olisin hänen ystävänsä, hän on lojaali ja mukavaa seuraa. Vai ärsyttääkö hänen itsevarmuutensa epävarmoja ihmisiä?

AP

Joissain jaksoissa hän on todella kaunis.. Oletteko huomanneet että kasvotkin näyttävät joka jaksossa erillaisilta.. Johtuu tietystä meikistä, mutta tietty meikki saa hänet kauniiksi..

Siinä jaksossa missä hänellä on sellainen punainen mekko ja hän kävelee puistossa syksyllä sen yhden valloituksensa kanssa hän on jumalaisen kaunis.. Siis se jakso missä tämä yhden illan ihastus jättää hotellin yöpöydelle rahaa kirjekuoressa. :)

Vartalo on kyllä upea, hiukset myös!

Mutta pidetään tätä lohdullisena asiana: jospa jokaista naista sitten joku pitää kauniina. Minuakin. ;)

mutta naama on kuin petolinnun peppu. Tässä taas näkee kauinka erilaiset maut ovat. minä olen aina ihmetellyt kuinka noin kolhon näköinen nainen on niin suosittu. Vartalo on kyllä oikeasti siro ja kaunis, mutta se naama.....

Vierailija:

[quote]

...että SJP ei ole kaunis saatikka RUMA olisi! Minun silmissäni hän on niin kaunis! Ehkä juuri se erikoisuus hänessä viehättää, hän on klassisen kaunis!

- Minusta esimerkiksi Grace Kelly on klassisen kaunis, kauniita ihmisiä, joilla on säännölliset kasvonpiirteet, kaunis kasvojen muoto kuvailisin klassisen kauniiksi. SJP:a voi hyvällä tahdolla kuvata tyylikkääksi ja persoonallisen näköiseksi, klassinen kauneus on hänestä kaukana.

Ehkä minä olen sitten niitä naisia jotka ovat sitä mieltä että hoikat naiset ovat kauniita, en kaipaa " muotoja" sen enempää, litteä vatsa jossa lihakset näkyvät on todella kaunis ja ihanan kapea vyötärö, josta lantio kyllä erottuu vaikkei mikään leveä sekään ole. Rinnat on sopivat, jopa muhkeat hänen vartaloonsa ja hän käyttää aivan ihastuttavia vaatteita (tollaisella vartalolla on syytäkin käyttää rohkeitakin asuvalintoja)

- Minusta SJPllä on poikamainen vartalo, ihan kiva, mutta ei mikään unelmavartalokaan. Ja sääret ovat väärät, siksi seisookin usein hassusti mm. jalat ristissä.

Ja kapeat, pitkulaiset kasvot ovat mielestäni kauniit, vastakohta pyöreille, pallomaisille kasvoille, jotka mielestäni ovat taas rumat.

- en itsekään pidä pallomaisista kasvoista, mutta pitkulainen kaita naama tuo mieleeni hevosen.

en kyllä ymmärrä, että mistä kohtaa se kasvoistaan muka on kaunis. Olen aina pitänyt häntä todella rumana; piiitkä hevosen naama ja kasvojen luustokin jotenkin " jolistuneen" oloinen. MUTTA silmät hänellä ovat kauniit ja jotenkin " hymyilevät" .

Mutta ap ja muut samanmieliset taitavat ihan tosissaan pitää SJP:tä kauniina? Ei häntä nyt varsinaisesti ehkä rumaksikaan voi sanoa, mutta enemmän sille puolelle kallistuu kuitenkin.

Vierailija:

Lainaus:

Kauniit sääret ja kapea vyötärö. Silmät on todella kauniit ja kasvot miellyttävät. Näyttäisinpä minäkin tuolta...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat