Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos on, niin miksi valvot?

Kommentit (9)

Meillä on iso talo, asukkaita tällä hetkellä vajaa 25, ja pesula on sijoitettu niin, ettei koneet häiritse nukkumista. Ja ihan kiva jotain touhutakin, niin yö menee nopeammin. Paria asukasta pitää käännellä öisin ja muutamaa käyttää vessassa kerran tai kaksi. Ja muutamaa silloin tällöin hätistellä jatkamaan unia. Muutama saattaa kohtailla öisin eli kierroksella käyn muulloinkin kuin vessatusten aikoihin. Ja aamupuuro keitetään kymmenen litran (!!) haudutuskattilassa, joten sen homman saa laittaa alulle jo viiden maissa. Hetken päästä taas vessatuskierrokselle, sitten pesulaan hetkeksi, puuron keittoon, parit käännöt, pesulaan ja aamuvuorolaiset tulee seitsemältä. Nopeasti nämä yöt vain menee! :)

Yksin valvotaan, tosin oikein levottomina aikoina on toinen tuplaamassa. Aamupalan laitto meilläkin kuuluu kuvioon, mutta puuro ei kyllä kelpaa kenellekään. Ei tarvi muuta kun kahvit keitellä ja nostaa leivät ym. pöytään. Teen toisinaan keikkaa vähän toisen sorttisissa paikoissa ja tykkään kyllä toisaalta yksiköistä, joissa on enemmän tapahtumia yön aikana. Aika menee silloin paljon nopeemmin. Mutta ei pidä valittaa! Säpinäöinä toivoo sitten näitä rauhallisempia aikoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meilläkin valvotaan yksin, ainakin toistaiseksi. Siksi täällä joskus saa mennä pää kolmantena jalkana ja on joskus jouduttu soittamaan joku aamuvuorolaisista auttamaan. Mulle on sattunut kuitenkin aika rauhallisia öitä tähän mennessä, toivottavasti jatkuu niin... :)

Nyt mulla alkaa aamusäpinät.

Kauniita unia ja kiitos seurasta!

Yllättävän pirteä olo on nyt ainakin vielä, yleensä 3-4 välillä on vaikeinta pysytellä hereillä. Minkäslaisessa paikassa olet töissä? Itse olen ohjaajana lastensuojeluyksikössä.

Mulla on yleensä tää kolmesta viiteen sellainen pätkä, että mieli tekee nukkumaan, vaikkei kovasti nukuttaisikaan. Nytkin nukuin illalla reilun kolme tuntia, joten ihan kivasti jaksaa valvoa. Mutta kun tietää, että kaikki muutkin nukkuu, niin mieli tekisi itsekin...

Onko teillä paljon ohjelmaa yöllä? Meillä on pyykinpesua ja vessatuksia ja lääkkeiden jakoa neljänä yönä viikossa (tänäänkin), joten tekemistä kyllä riittää.

Meillä on murkkuikäisiä nuoria, jotka toisinaan keksivät öiseen aikaankin ties mitä.. Kodinhoidollisia juttuja ei öisin juuri tehdä, mitä nyt jotain tiskikoneen tyhjennystä tms. Dosettien jaot yökölle kuuluu ja muuta pientä puhdetta, mutta ei mitään isompia juttuja. Yö on hyvää aikaa tehdä rästissä olevia paperihommia.. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat