Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En siis tarkoita vain päiväpeitteen laittamista, vaan ihan lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat.

koulun aloittava lapseni oli yökylässä kaverillaan. Kaverin äiti oli antanut peitot ja lakanat ja olettanut, että tyttö osaa itse pedata. Sanoi, että noin iso tyttö osaa pedata jo itsekin. Kaveri onneksi auttoi.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä asia ei ole ajankohtainen, omat lapset on vielä niin pieniä...

Mut olipas kyllä mun mielestä aika tylyä lastasi kohtaan. Tai vaik joku lapsi nyt 7-v osaisikin laittaa petivaatteet, niin ei kyl varmaan kaikki... Ja jos ei osaa, ni miks se täti ei sit jäänyt itse auttamaan? Jos hän nyt sitä mieltä oli, et lapsen olis pitänyt osata, ni miks ei sit yhdessä laittanu ja opettanu?

Jätti sitten lapset selviimään niistä petivaatteista. No, kauheempaakin on varmaan maailmassa tapahtunu, mut silti must aika tylyä...

Kyllä mä laitan esim. kaikille aikuisillekin yövieraille pedit valmiiksi... Kohteliasta.

Lainaus:

I

Kyllä mä laitan esim. kaikille aikuisillekin yövieraille pedit valmiiksi... Kohteliasta.

Ei meidän kuusivuotias osaa. Enkä oleta, että vuoden päästä osais laittaa pussilakanan paikalleen. Muuten vois kyllä osata.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat