Vierailija

" Välillä pojillakin (2v ja 5v)on selviä ketoosipäiviä. Puuhailevat ulkona niin tarmokkaasti, ettei ruoka maistu ennen kuin illalla. 5v saattaa syödä puolikkaan broilerin kerralla" .

On siis ihan ok, että lapset ovat syömättä koko päivän?

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muistan, että esikoiseni aikana, kun tein asiasta vielä numeron, saattoi lapsi pärjätä päivän lasillisella maitoa ja voileivällä. Neuvolassa minua rauhoiteltiin, että huolta ei ole, lapsella on vain rauhallisempi kasvu- ja kehitysvaihe menossa, eikä koe tarvitsevansa enempää energiaa.

Emme karppaa. Emme ole koskaan karpanneetkaan.

Mukana ei ole jogurttia, sokeria, leipää (vain muutama leipä on oikeesti täysjyvää)? Ei myöskään eineksiä, lisäaineita, transrasvoja?

Ja miksi hedelmät hedelminä, miksei kasviksina? (= enemmän vitamiineja, vähemmän sokeria)

4 ei ole kiinnostunut ruoan terveellisyydestä tippaakaan. Pääasia, että laihtuu.

4 ei aio karpata kuin sen aikaa, että on normaalipainoinen.

4 lapsi syö monipuolista ja terveellistä ruokaa. Siihen kuuluu pulla, leipä ja keksitkin.

lapset syövät illalla ihan kunnon aterian, johon kuuluu huomattavan paljon broileria. Tällainen hassu sisälukutaito minulla.

T:neljän syömättömyyspäiviä pitäneen ei-karppaava äiti

Vierailija:

Lainaus:

lapsi ei syö muuta kuin puolikkaan broilerin?

lastensa kouluruokailun. Kun suomalainen kouluruoka on kovin hiilaripitoista. Eikä karppiruokavaliota oteta huomioon ainakaan vielä kouluissa kun se ei perustu allergioihin.

Onko ne lapset vaan sitten syömättä koko päivän?

Kannattais vähän miettiä sitä terveellisyyspuoltakin.

4 on hölmö myös siksi, että kuvittelee taas normaaliruokaan sirryttyään, ihannepainon saavutettuaan siinä myös pysyvänsä.

4 on mun mielestä täysin hukassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat