Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Voisitko suositella, kumpaa kannattaa ' tavoitella' , kun synnyttää Naistenklinikalla? Olisi kiva kuulla kokemuksia. Minulla yksi lapsi syntynyt Jorvissa ja siellä olimme perhehuoneessa.

Kiitos!

sitruska rv 34+5

Kommentit (2)

Silloin, kun itse sain esikoisen, syntyi NKL:lla paljon lapsia. Minulle kerrottiin, että sain viimeisen vuodepaikan. En tiedä sitten, mitä tehtiin seuraavalle... Kai niitä etenkin toiskertalaisia alettiin hätistellä kotiin.

:-o

Meillä tilanne oli sikäli erilainen, että vauva oli vastasyntyneiden valvontaosastolla eikä hän ollut minun kanssani osastolla. Koska tilanne oli se, olin vain iloinen, että minulla oli seuraa muista äideistä. Mieskin kulki silloin töissä ja otti isyyslomansa vasta sen jälkeen, kun vauva pääsi kotiin.

Muut äidit pitivät jonkin verran vauvoja huoneeseen muistaakseni öisinkin, mutta se ei ainakaan minua haitannut. Itse tosiaan tykkäsin kovasti siitä neljän hengen huoneesta.

Ystävystyin yhden tuoreen äidin kanssa niin, että pidän vieläkin häneen yhteyttä.

En oikein tiedä, miten nyt toisella kertaa sitten tehdään. Tosin perhehuoneen saaminen ei kai ole vain omasta toivomuksesta kiinni. Mielelläni tulen itsekin kuuleman, mitä vastauksia muut antavat kysymykseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat