Vierailija

Pitäisi saada kunto nousemaan ja lihaksisto paremmaksi, mutta laji puuttuu. Ongelmana on taipumus laihtua, vaikka kuinka söisi (vika lienee ihan synnynnäinen, eikä mitään ohimenevää). Juoksu ei näköjään sovi, koska sen jälkeen ei pysty syömään pitkään aikaan.



Joten ideoita otetaan vastaan. :)

Kommentit (5)

Kun urheilet, niin juo kaloripitoista urheilujuomaa. Ja sitten apteekista saa ateriankorvausjuomia, niissä on 2dl 1500kcal ja ovat hyvän makuisia. Muista myös proteiinijuomat lihastreenin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on yks taulukko ja siinä listalla rakastelu kuluttaa vähiten.

Listaan vähän tähän suunnilleen oikeassa järjestyksessä kevyimmästä alkaen:

rakastelu

jooga

keilailu

tanssi

lentopallo

kevyt kävely

melonta

jousiammunta

kalastus

kotijumppa

ratsastus

kevyt pyöräily

leikkiminen

pöytätennis

soutu

kevyt uinti

tai chi

vesiaerobic

curling

sauvakävely



Löytyiskö näistä sulle lajia?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat