Vierailija

Haen töitä ja soitan päivät pitkät eri firmoja läpi. Toivon pääseväni haastatteluihin ja saavani työn mahdollisimman pian. Eilen sain kutsun haastatteluun maanantaiksi, ja ellei minulla olisi hoitopaikkaa lapsille, en tiedä mistä saisin hoitajan. Isovanhemmat 500km päässä ja sukulaiset ym. tuttavat ovat päivisin töissä.

Tää palsta on niin omiaan mollaamaan kaikki joten tiedän olevani tosi tosi huono ja yhteiskuntaa hyväkseen käyttävä äiti av:laisten silmissä.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin olen työtön ja lapseni on hoidossa ihan sen takia että jos pääsen haastatteluun tai pariksi päiväksi töihin silloin tällöin niin ei tarvitse hoitajia etsiä. Ja jos luopuisin hoitopaikasta niin töiden löytyessä ei olisi varmaa että hoitopaikkaa löytyisi tai sitten hoitaja vaihtuisi aivan uuteen. Lapseni on ollut tällä hoitajalla jo 3v kun opiskelin ja hoitaja on todellinen aarre ja lapsellani on hoidossa hyviä kavereita niin en haluaisi tätä muuttaakkaan. Ja vuoden päästä hän menee eskariin jolloin hoitopaikka vaihtuu niin saa olla siihen asti tutulla hoitajalla. Jos tämä jotakin teistä nyt häiritsee niin antaa tulla vaan.

eivät sitä saa ja lapsi saa paikan toiselta puolelta kapunkia kun lähin tarha on täynnä työttömien/laiskojen kotiäitien/maahanmuuttajien mukuloita!

aivan naurettavaa pitää lasta hoidossa sen takia JOS JOSKUS sattuisi työhaastattelukutsu tulemaan! =O samalla viet hoitopaikan sellaiselta joka todella sitä tarvisi!

Sunhan ne muksut on kenen muun niitä muka pitäis jaksaa??? Mitäs teit jos et jaksa itse?

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen tehny ihan saman ja peräti senkin, että olin vastasyntyneen kans kotona ja 2 muuta muksua tarhassa. Ihan oman jaksamisen kannalta.

itse hain toitä kun lapset olivat kotona. Haastattelun ajaksi laitoin lapset parkkihoitoon läheiseen päiväkotiin pientä maksua vastaan. Ja kun sain töitä sain lapsille hoitopaikan alle 2 vkossa.

nyt vielä, että ilmaiseksi ovat hoidossa teidän kotona lorvailevien mukulat!

T: Työssäkäyvä veronmaksaja, jonka lapsi ei saanut hoitopaikkaa

mihin voi lapsen laittaa eikä sen puoleen olisi kyllä varaakaan. Sukulaisista tai kavereistakaan ei paljon apua ole. Ja täällä meilläpäin on hiukan pulaa hoitajista ja hoitopaikoista joten jos otan lapsen pois hoidosta niin voipi olla että hoitopaikkaa ei niin helposti saakkaan. Ja kuten sanoin niin en tämän viimeisen vuoden ajaksi haluaisi enää uutta hoitajaa hänelle kun eskarin takia hoitopaikka ja hoitajat kuitenkin muuttuu. Ja lapseni hoitaja itse halusi että lapseni jatkaisi hoidossa vaikka olen kotona. Ja lapsi on hoidossa lyhennettyä päivää eli ei suinkaan 8-16. Tänäänkin haen hänet jo klo 12.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat