Vierailija

kun en ajele alapää karvoja? N 39?

vaan bikinirajoista vähän, kun olen menossa uimaan.

Kommentit (14)

Taidan itsekin palata posliinista takaisin " bikinirajasiivoajaksi" .

Posliinina pito on kauhean työlästä ja aikaavieväää tuunaamista.

Bikinirajat nyt menee ihan nyppimällä mutta minusta ei ainakaan ole nyppimään karvoja ihan sieltä häpyhuulien sisäsyrjältä ja peppureijän ympäriltä. Ladyshaverilla saa olla koko ajan sänkeä ajamassa ja siltikin meinaa jäädä aina johonkin yksittäinen karva pystyyn. Ei tarvi siirtyä kuin pesuhuoneesta päivänvaloon ja saa alkaa taas uudestaan ajelemaan.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi taju :-) On teitä miehiäkin joka junaan, onneksi ei olla jouduttu samoihin lakanoihin, pettymys olis ollut kaamea varmaan kummallekin...

Niin, mua ei haittaa vaikka saan muutaman muna-, alavatsa- tai rintakarvan suuhuni, kun sekstaan miehen kanssa.

t. 8

Miehenä voin sanoa, etta ei ole mukavaa, jos häpyhuulten sivuilla kasvaa karvaa. Jos joskus ottaisi naiselta suihin, niin tietäisit mistä puhun. Se sitten on sama minkalainen karvoitus siinä häpykummulla on. Itse tykkään kylläkin siistiksi leikatusta I:stä.

Kai se on vähän makukysymys miten tykkää. Onhan se rasittavaa ajella harvasepäivä karvoja, mutta miehet ovat aina tosi kiimaisia, kun näkevät selvästi, eikä karvoja suuseksissäkään edessä.

Olen aina saanut kiihottavia kehuja koska ei karvoja.

Tää on tätä teflonsukupolven cyber-seksivouhotusta tämä karvattomuuslöpinä. Hyvännäköinen tussukarvoitus on aina muodissa.

t. aikuinen mies

En todellakaan ajele itseäni posliiniksi enkä edes siisti bikinirajaa, koska ei reisille saakka rehota. Suuseksin vuoksi saksin häppäreistä lyhyeksi, mutta en aja paljaaksi. (Sitäkään mun ei mieheni mielestä tarvitsisi tehdä, mutta teen, koska parransänki vasten häppäreitä tuntuu kivalta...)

Voi sinua mies, kun sua ahdistaa suihinotossa naisen pillukarvat! Mun miestä ei ahdista ainakaan. Hänestä karvainen pillu on seksikäs ja muistuttaa samalla siitä, että olen _aikuinen nainen_!

Hyvä!!! kirjoittaja numero 7! Minua on aina ihmetyttänyt nää, jotka valittavat, että tunnelma menee jos suuhun tulee karva, pari. Jumankekka, sehän kuuluu siihen hommaan, että suusta saa kaivaa muutaman karvan! Ihme niuhottajia ja hienohelmoja nää nykyajan immeiset ovat! Se ei ole OIKEA mies, joka ei kestä karvaa suussa ja sama pätee toisinpäin naisiin.

Joo hienohelma olen. Sitten kun olette nuollut karvaista pillua niin tiedätte mistä puhun. Miltä muuten teistä tuntuu, kun hius tmv. karva menee syödessä suuhun? Pillustakin irtoaa karvoja suihin ottaessa. Ajatelkaa hyvät naiset miehennekin hyvää oloa!!

... mutta et ainakaan ainoa! Minä tosin en siisti edes bikinirajaa kun ei siihenkään ole tarvetta. Karvat kasvaa aika säntillisesti juuri siellä, missä pitääkin eikä rehota.

N28

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat