Vierailija

Kommentit (13)

Ei meillä ainakaan pidä paikkaansa. Olen aktiivi urheilija ja urheilin myös koko raskaus aikani. Ja lapseni oli mitä helpoin, ja on vieläkin.

Vauvakin oli aktiivinen mahassa ja mahan ulkopuolella. Ei rauhaton, vaan hyvinkin leppoisa kaveri, mutta energinen. En mä tiedä, onko sillä vaikutusta vauvan persoonaan, jos äiti liikkuu tai ei, mutta ainakin vauva tottuu jo mahassa menoon ja hälinään. Näin voisi kuvitella mutu-tuntumalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sisälukutaito hukassa.. No jos nyt vastaa ihan tuohon oikeaan kysymykseen, niin ei tuo taas pidä ainakaan minun kohdalla paikkaansa. Melkein päinvastoin.

ja oli tosi rauhaton syntyessään, päikkäreitä ei koskaan nukuttu, yöt meni kukkumiseen ja muutenkin poika oli todella levoton, koko ajan menossa (Onneksi nyt 8 vuotiaana jo rauhoittunut)

Pikku kakkonen oli tosi rauhallinen masuasukki ja sitä on nytkin 3 kuukauden iässä. Yöt nukutaan, syödään kahdesti yön aikana, päikkäritkin sujuvat ja muutenkin on tosi rauhallinen vauva.

itse jumppasin niin kauan kun pystyin monta kertaa vkossa ja tein kävelylenkkejä vielä päivä ennen synnytystä. Vauva on tosi rauhallinen vaikka kovasti pyrkiikin liikkeelle :)

ehkä enemmän kuitenkin vaikuttaa se mitä tapahtuu sitten mahan ulkopuolella.. mutta hankala sitäkään on yksiselitteisesti tulkita:

- Toisinaan kun vauva-aika on oikein levotonta ja hermostunutta lapsikin on hermostunut (kumpi sitten on syy ja seuraus)

- sitten taas kun rennosti ollaan kotosalla, lapsikin on tyytyväisempi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat