Vierailija

mitä erilaista keksisi tarjota vauvan nimijuhlissa ainaisten voileipäkakun ja täytekakun tilalle?

täytekakku kyllä tulee, mutta itse aattelin coctail piirakoita ja fetasalaattia tai sellaisia tikkuja joihin tulee juustoa lihapullia tomaattia

mitä laittaisitte niihin, salaattiin ja tikkuihin tai mitä muuta?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oli varmaan tosi tylsä juttu, mutta kaikille maistui, pitkämatkalaiset saivat mahansa täyteen ja lapsetkin söi hyvällä ruokahalulla. ja oli helppo ja nopee tehdä etukäteen ja sit vaan vietiin sinne juhlapaikkaan.

ja lisäks tietty muut perinteiset tarjottavat...

mä en tajua, miten joku jaksaa väkertää ja kuluttaa aikaa ja hermoja kaikkiin voileipiin yms...

Rakastan sitä yli kaiken ja toivon saavani kaikissa juhlissa.

Voileipäkakut katoaa vadeilta aina ensimmäisinä. Eikös se kerro, että kaikki muutkin niistä pitää?

Jätä mieluummin kermakakku väliin ja tee/osta joku juhlava hyytelö-, mousse- tai juustokakku.

no lämpimän ruuan teko ei onnistu kun juhlat " isommassa" paikassa, jossa ei ns keittiön mahdollisuutta eikä aikaakaan siihen. salaatit voi pilkkoa ja kakku tulee tilattuna valmiina. oisko vinkkejä avuttomalle? Ap

mä kyllä jouduin heittämään voileipäkakun roskiin kun rääppiäisten jälkeenkin oli aina vaan jäljellä eikä isäntäkään syönyt vaikka on yleensä meidän jätemylly. Liekö ollu huono kakku. En tiedä kun en itse kalaa syö. Meillä loppui tavalliset kaupan pasteijat kesken.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat