Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Varsinkin muutamien ihmisten kanssa on niiiin vaikeaa välttää sitä, että lähtee mukaan tiettyihin keskusteluihin ja inttämisiin ja provosoituu oikein kunnolla.

Viimeksi lähdin tyhmänä keskustelemaan politiikasta pakkotuttujen kanssa, ja provosoiduin heidän " kaikki on salaliittoa" /" Amerikka on pahan alku ja juuri" /" maailmassa olisi kaikki hyvin jos ei olisi kristinuskoa" /" länsimaalaiset eivät ajattele muuta kuin rahaa" -jutuistaan niin paljon, että julistin olevani George Bushin suuri ihailija ja kannattaja (lievää liioittelua...) ja luultavasti taas on vastaisuudessa vaikeampaa olla hyvissä väleissä...

Kommentit (5)

Minä ainakin olen ihan hiljaa ja hymyilen herttaisesti kun huomaan keskustelevani ihmisen kanssa joka ei ole mitenkään samalla tasolla keskustelussa kanssani.

2

Lainaus:

Minä ainakin olen ihan hiljaa ja hymyilen herttaisesti kun huomaan keskustelevani ihmisen kanssa joka ei ole mitenkään samalla tasolla keskustelussa kanssani.

Sinänsä sillä ei ole omalla kohdallani väliä, kuinka paljon tiedän taikka luulen tietäväni, taikka kanssaihmiseni luulevat tietävänsä. Provosoidun kun provosoidun. Jos olen maltillisella tuulella saatan hymyillä herttaisesti ja olla puuttumatta asiaan ihan muista seikoista riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sinänsä sillä ei ole omalla kohdallani väliä, kuinka paljon tiedän taikka luulen tietäväni, taikka kanssaihmiseni luulevat tietävänsä. Provosoidun kun provosoidun. Jos olen maltillisella tuulella saatan hymyillä herttaisesti ja olla puuttumatta asiaan ihan muista seikoista riippumatta.

[/quote]

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat