Seuraa 

Onko jollain kokemuksia... Mulla viime kp 29, mutta on vaihdellut 29-42, yleensä vuoto kuukautisten aikana tosi runsasta ja voimakkaista kipuja, Nyt kp 29 aikaan vuoto tosi niukkaa ja haaleaa , jatkunnut nyt neljättä päivää, ei mitään kipuja, vähän nipistyksiä Vuodossa ei hyytymiä tai muita keskenmenoon viittavaa. En syö pillereitä . Vieläkö voi vasta myöhemin näyttää plussaa, vai pitäiskö jo näkyä plussana

EI mitään raskausoireita, negaa näytti nyt, Ihmetyttää vaan kun ei koskaan aikaisemiin tälläistä!!!

Kommentit (2)

En nyt tarkoita tällä sitten että aina olisi näin mutta tässä minun kokemuksiani: mulla on kaksi kertaa ollut tuulimunaraskaus, jossa molemmissa tuli kuukautisvuotoa, hetkellisesti runsastakin mutta kokonaisuutena niukemmin kuin normaaleissa kuukautisissa. Lisäksi molemmissa kotitesti näytti plussaa varsin myöhään eli reilusti yli kaksi viikkoa hedelmöittymisestä. Alkuraskauden raskausoireet olivat kuitenkin ihan samanlaisia kuin normaalissa raskaudessa ja tuulimuna paljastui molemmilla kerroilla vasta alkuraskauden ultrassa rv8.

Mutta edelleen; monilla on myös vuotoja vaikka kaikki sujuu hyvin.

Minulla on yksi keskenmennyt raskaus, joka näytti kylläkin alusta asti plussaa, mutta vuoti verta siitä päivästä lähtien, josta kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja jatkui aina 10. viikon loppuun asti.

Vauva kehittyi aluksi hyvin, vaikka verta tuli ja joinakin päivinä tuli myös pieniä verihyytymiä ja klimppejä. Sitten viikolla 8 alkoi kuukautisia runsaampi verenvuoto, jota kesti 2 viikkoa ja raskaus meni vasta sitten kesken. Vauva eli aivan loppuun saakka ja oli ilmeisesti elossa vielä ulostullessaan. Kaikenlaista voi olla. Kätilö ihmetteli ääneen miten vauva voi vaan pysyä sisällä, vaikka vuodin niin hirveästi verta ja isoja veriklimppejä jo toista viikkoa.

Nyt on meneillään toinen raskaus, jonka alussa 5. viikolla tuli tuhruvuotoa, mutta ei klimppejä. Se vuoto tyrehtyi muutaman päivän jälkeen ja alkoi uudestaan viikolla 8, mutta vain tuhruiluna. Sitä kesti n. 6 päivää ja loppui sitten kokonaan. Nyt olen 12+6 ja ultrassa näkyi eilen terve vauva. Sairaalassa sanottiin vain, että toiset vain tuhruilevat ja kaikki menee silti hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat