Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä ihmettä pitäisi tehdä? 3-vuotias poika on viimeisen kahden viikon aikana herännyt JOKA YÖ huutamaan ja raivoamaan. Huuto kestää 15-45 minuuttia eikä mikään tunnu auttavan! Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Voi olla että näkee painajaisia tms., mutta vaikka herää täysin, ei huuto lopu. Erityisen hankalaksi asian tekee se, että asumme kerrostalossa. Tietysti huolettaa myös lapsen puolesta. Alan myös itse olla väsynyt ja pinna napsahtaa helposti. :(

Poika on ollut uhmakas ja voimakastahtoinen aina. Päivisin raivarit ovat kuitenkin nykyään jo harvinaisia. Mitä mieltä olette, mistä tämä johtuu ja mitä voisin asialle tehdä??

Kommentit (2)

Rimpuileeko ja on ihan paniikissa? Meillä auttoi kun herättelei hieman noin puoli tuntia ennen kun kohtaus tuli yleensä samaan aikaan yöstä.

Vierailija:

Lainaus:

Rimpuileeko ja on ihan paniikissa? Meillä auttoi kun herättelei hieman noin puoli tuntia ennen kun kohtaus tuli yleensä samaan aikaan yöstä.

Tuntuu kuitenkin, että ei millään saa loppumaan sitä huutamista kun kerran aloittaa. Herättely on hieman hankalaa, kun kohtaus yleensä tulee silloin kun olen jo itse täydessä unessa (n. 1-2 aikaan). Mitä teit silloin kun tällainen kohtaus tuli? Miten sait lapsen rauhoittumaan?

Kiitos kun vastasit.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat