Vierailija

En ikinä enää kehtaa lähteä ulos talosta! Unohdin tyystin että meillä alkaa ulkoseinien saumojen kunnostus tänään. Ihmettelin kaheksan jälkeen että mitä kumman meteliä katolta kuuluu. En sen enempää aatellut ja jatkoin unia. No... Olin näköjään unohtanut makkarin rullaverhon ylös illalla. Nukun aina vain pikkarit päällä. Sain paskahalvauksen kun huomasin että makkarin ikkunasta kyttää joku. Se oli yks niistä remontti miehistä!!!! Ties kuinka kauan oon maannu siinä puoli alasti sängyllä. Onneks oli peitto edes jotenkin päällä!!! MUA HÄVETTÄÄ IHAN SIKANA!!!!!! En astu ikuna päivänä enää ulos!!!!!! Naurattaa mut silti hävettää!!:D

Kommentit (4)

täysin alasti ilman peittoa kerrostalon toisessa kerroksessa aamupäivällä. Verhot tietenkin auki.

No, siinä ikkunan takana oli sellainen pieni katonpätkä ja tietenkin siihen juuri silloin asennettiin lumiesteitä!

Sitten ukkokulta sai jonkun älynväläyksen ja pyysi sen lumiestemiehen parvekkeen kautta kahville. Jostain syystä se mies vältteli katsettani..tuli siis kahville. Oli joku miehen puolituttu lapsuusajoilta ja maaseutu" kaupungissa" asuttiin.. hulluna minäkin häntä pidin kun menee ties ketä remppamiestä kahville pyytämään..

Kävelin siis alusvaatteilla olohuoneeseen. Sivusilmällä näin että jotain liikkuu ikkunan takana. Kaksi miestähän siellä meidän parvekkeella seisoi. =/

Äkkiä takasin piiloon. Ja ne teki hommia ikuisuuden. Siis olivat varmaan viikon meidän parvekkeen luona hommissa. Tuon tapauksen jälkeen kyllä katoin tarkasti että onko siellä ketään.

Onneksi en enää asu kerrostalossa.=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat