Vierailija

Kommentit (26)

Kuka on miehen kanssa joka sanoo jotain rumaa naiselleen oli sitten raskaana tai ei? On rakkaus ja kunnioitus vaimoaan kohtaa aika matala jos pitää naiselleen rumasti sanoa ja toinen ihmetys kuka nainen on tälläisen miehen kanssa? Joku joka alistuu tai jolla on huono itsetunto?

Kun sanoin pojalleni joka höpötti Lordista, että äiti tässä on yks lordi, kun on yhtä punaiset silmät (Allergiaa) niin mies tähän tokaisi, että ei vaan laardi.

Kovasti yritti paikkailla sanomistaan, mutta vituttaa vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaupassa jäin hypistelemään yhtä tarjouskirjaa kun oltiin mietitty että ostetaan esikoiselle jotain kivaa, oli ite menossa jo kassoille ja huusi kovaan ääneen " ALAS NYT VAAPPUA SIELTÄ" . Olin tosi herkällä tuulella ja itkeä tirautin siinä kassajonossa:) nyt huvittaa jo tuo, mut sillon ei tosiaankaan..

Mieheni kuuli yhden asian väärin mitä sanoin ja haistatti vitut. Jälkeenpäin juteltiin ja väärinkäsitys tuli ilmi, oli pahoillaan. Taitaa 7 vuoden yhdessäolon aikana olla ainoa kerta kun haistatteli.

Entinen mies kyllä sanoi kaikenlaista... ekana tulee mieleen " sut pitäs lyödä maahan ja potkia sua vatsaan niin sais kaksi kärpästä yhdellä iskulla" & " pakko niitä on muita naisia katella kun oma muija on tollanen" . JNE.

" Se lempeä on , pitkämielinen ain, se kadehdi ei, se kerskaa ei..."

Kyllä sitä tuli itsekin mietittyä pitkä tovi, kupissa enemmän painoi kuitenkin hyvät asiat. Hirveässä kännissä tuon sanoi, kun sai jonkun mustasukkaisuuskohtauksen luultuaan, että olen pettänyt sitä(huom viimesillään raskaana) hihhei

T:15

ovat toisistaan tietämättä ihmetelleet samaa- miksi nainen leikkauttaa AINA hiuksensa lyhyiksi häiden jälkeen tai viimeistään lapsen saatuaan- ja ovat kumpikin todella hartaasti pyytäneet etten tekisi niin. No, en tee :) koska minustakin se on tyhmää.

Vierailija:

Lainaus:

leikkautin hiukseni ihan lyhyiksi ja mies tokaisi minut nähtyään " tuo vanhentaa sinua ainakin kymmenen vuotta!"

Ei ilmeisesti tykännyt kun poikkaisin pitkät hiukseni ihan lyhykäisiksi. Kyllä nopsaan kasvoi hiukset takaisin pitkiksi. :(

Ketuttaa vieläkin...

hei 16 ootko kuullu esim anteeksiannosta!??? jos ite riitelet äijäs kanssa ja sovitte sitten, jätätkö hänet sen vuoksi mitä riitelyn lomassa on sanonu??? oon ite ainaki sen ver temperamenttinen että olen sanonu yhtä ja toista riidellessä, mut onneks mua ei sen takia oo jätetty, koska ukkoni ei oo yhtä tyhmä ku sinä..

meille on sattunu vahinko.

tuntui tosi pahalta kun lasta oli yritetty kauan ja sitten mies antoi ymmärtää ulkopuolisille että ei olisi halunnut koko lasta :(

leikkautin hiukseni ihan lyhyiksi ja mies tokaisi minut nähtyään " tuo vanhentaa sinua ainakin kymmenen vuotta!"

Ei ilmeisesti tykännyt kun poikkaisin pitkät hiukseni ihan lyhykäisiksi. Kyllä nopsaan kasvoi hiukset takaisin pitkiksi. :(

Ketuttaa vieläkin...

Kyllähän sitä raivotaan ja mökötetään puolin ja toisin, mutta on eri asia riidellä ASIOISTA kuin haistatella ja mennä henkilökohtaisuuksiin. Kyllä mä " sallin" mieheltä kiukuttelun, mutta en haukkumista. Näin toimin itsekin.

Vi**n letkuper**huo**, se mikä sun sisälläsi sikiää ei kiinnosta pätkän vertaa, palataan asiaan kun se on syntynyt 118 e/kk.

Ja tämän jälkeenkin ollaan vielä yhdessä ja jopa täysin onnellisia tällä hetkellä

Oma mieheni ei puhunut minulle koskaan rumasti ennen kuin tulin raskaaksi (sitä ennen yhteistä eloa 7 vuotta). Nyt kun olen itse ollut väsynyt, kiukkuinen, ja ärsyisä raskausaikana (ekat 3kk) niin mieheltä on mennyt pinna kolmeen otteeseen ja on haistatellut. Käsiksi ei ole käynyt eikä varmasti käykään. Tuntuu niin pahalta.

Vierailija:

Lainaus:

Vi**n letkuper**huo**, se mikä sun sisälläsi sikiää ei kiinnosta pätkän vertaa, palataan asiaan kun se on syntynyt 118 e/kk.

Ja tämän jälkeenkin ollaan vielä yhdessä ja jopa täysin onnellisia tällä hetkellä

Moni nainen haukkuu miehen lyttyyn hormonihuuruissaan aina kun kaikki ei mene mielen mukaan. Ja sitten jälkikäteen naureskellaan että mottasin eilen miestäni kuonoon ja sain kunnon itkuraivarit, kyllä nämä hormonit on hassuja, heh heh...

Annas olla, kun mies tekisi saman...

monella naisella raskausaika saa hiukset aivan kamalaan kuntoon, kuten minulla.

ennen ihanan tuuheat paksut hiukseni olivat raskauden jälkeen rasvainen hiirenhäntä.

pakko oli leikata, että näyttäisi edes vähän paremmalta..:)

nyt taas kasvatan pitkiksi..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat