Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

olisiko asia mielestäsi ihan ok? vai suuttuisitko.

Mies ilmoitti eilen että aikoo lähetä sunnuntaina laivalla Tallinnaan jos vaan saa maanantain vapaaksi.

Minua kävi oikeasti vituttamaan. Mies on suunnitellut matkaa jo jonkun aikaa, mutta nyt vasta uskalsi kertoa.

Kiva, nyt joudun sitten taas olemaan pari päivää yksin lapsen kanssa. Mutta eipä se paljoa eroa tavallisesta arjesta. Jos mies ei ole töissä niin sitten makaa sohvalla. Ikinä ei voida yhdessä tehdä mitään.

Aikaisemmin keväällä ehdotin että oltaisiin koko perhe lähdetty yhdessä laivalle, mutta mies ei sanonut juuta eikä jaata.

Eniten ketuttaa se etten minä pääse ikinä mihinkään. Viikonloppuisin kun saisin lapsen hoitoon niin mies on yleensä töissä. Ja ketään kaveria ei asu lähistöllä tai sitten niillä on pieni vauva kotona.

Olenko nyt vaan katkera ja itsekäs ämmä kun suutuin? Tuntuu välillä vaan niin helvetin yksinäiseltä tämä elämä :(

Sivut

Kommentit (55)

en haluaisi olla sellainen ilonpilaaja vaimo joka kieltää miestä menemästä. Hirmu usein ei kuitenkaan missään käy. Mutta tää oli jo vähän liikaa. Miksei voi sitten lähteä vaan paikalliseen baariin jos haluaa pelkästään ryypätä. Ja jos olisi aikaisemmin keronut niin asia olisi pienen mökötyksen jälkeen ollut ihan ok :)

Mua vaan raivostuttaa kun mies luulee että se voi tulla ja mennä miten tahtoo.

ap

Eikä mies minua. Meistä ne on riskialttiita paikkoja pettämiseen.. Vaikka ollaan molemmat uskollisia, niin kumpikaan ei voi varmasti sanoa, etteikö tuollaisella risteilyllä voi käydä hassusti jos tapaa jonkun mukavan tyypin, juo vähän liikaa, hyttiin jatkoille, asia johtaa toiseen jne. Tästä syystä emme edes risteilylle kaveriporukassa halua. Riskit on liian suuret kun viina on kuvioissa ja menetettävää on niin paljon. Yhdessä voimme mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

lähdet juhannuksena koko viikonlopuksi viihteelle,ja

että mies hoitaa sitten silloin kotona lapsia...;)

Valehtele että olet jo sopinut asiasta kavereittesi kanssa...

Jos ei niin sanoisin että et lähde, oma moka, mullakin on suunnitelmia, olisit sanonut aiemmin.

Mutta siis vain omasta tilanteesta tämä. Ei ap:n.

Sanoisin, että ihanaa kulta kun lähdet Tallinnaan! Ota matkasänky mukaan että lapsi voi nukkua siinä. Minä pidän vapaata juuri silloin ja saat ottaa lapsen mukaasi!

Kaikkeen paskaan ei pidä suostua! Kun ollaan parisuhteessa ja perhe, niin sillon asioista pitää sopia. Eli jos huvittaa Tallinnan reissut niin olis syytä ajoissa tiedustella, että kulta eikai sulla ole mitään sitä vastaan että lähden..? jne. Ja sitten vastavuoroisesti isä hoitaa lasta ja vaimolla on vapaata risteilylle tms. Jos et sinä koskaan pääse vapaalle niin ei kai miehelläkään ole mitään syytä mennä vapaalle!

Pitää olla tiukkana ettei suhde mene epätasapuoliseksi. Ja jos sopiminen ei onnistu miehen kanssa ja hän saa sinut tuntemaan itsesi hankalaksi ämmäksi, niin aina voi miehelle todeta " ettei tämän hankalan ämmän kanssa ole pakko olla" !

Minä toteaisin vielä, että :Minä en hyväksy sitä, että lähdet Tallinnaan nyt kun et ole asiasta asiasta aiemmin sopinut ja minulle ei vastavuosoisesti ole järjestetty risteilyä tms. vapaata! Ja jos siitä huolimatta lähdet, niin lupaan sinulle, ettei sinulla ole enää mitään luottamista minuun ja siihen että olisin uskollinen! Eli jos äijä ottaa vapauden mennä ja tulla kuten haluaa niin myös sinä otat sen saman. Ja toteutat mitä lupaat. Ja kun mies palaa Tallinnasta, et ole paikalla. Mieluummin vaikka yövyt jossain kännykkä suljettuna. Miehet ovat kuin lapsia, heitä joutuu kasvattamaan, kiristämään ja uhkailemaankin joskus etteivät ala pitämään kaikkea itsestään selvänä siitä huolimatta mitä itse tekevät. Tuollaiseen mieheen en luottaisi yhtään!

Totta ainakin tuntuu olevan se että miehesi ei pahemmin kunnioita sinua, kun tekee mitä lystää ja suunnittelee vielä epärehellisesti selkäsi takana. Hän pitää sinua itsestäänselvyytenä ja luottaa että pysyt aina kiltisti kotona kun et mihinkään pääse ja on se lapsikin. Jos olet liian kiltti ja ymmärtäväinen tuollaiselle miehelle niin hän alkaa " kusta sua silmään pitkän päälle!"

Toivottaisin hyvää matkaa ja tilaisin itselleni ja jollekin hyvälle ystävälleni ruotsinristeilyn.

Jos mies siellä laivalla on pettääkseen niin se pettäis jossain muuallakin ennemmin tai myöhemmin. Turha ottaa paineita semmosesta mitä ei ole vielä tapahtunut.

Siis haloo, mies on yhden vuorokauden pois kotoa ja liitto loppuu siihen?

Alan ymmärtää, miksi moni valiomies ei edes halua tyttöystävää/vaimoa!

Yksi yö sinne tai tänne. Ap, sanoit itsekin että arkesi ei juuri helpotu oli miehesi paikalla tai ei. Onko siis jotenkin jalompaa estää toisenkin menot, jos ei itse pääse mihinkään?

Ja joo, onhan noita pettäviä miehiä mutta niin on naisiakin. Oma vilkas mielikuvitus (" se pettää kuitenkin, laiva on täynnä kauniita naisia" ) ei ole peruste kahlita toista kotiin. Vai hyväksyisitkö itse, että mies kieltäisi sinulta laivareissun, koska " naapurinkin Marja petti miestään laivalla, näin omin silmin!"

Ymmärrän kyllä jos tilanne ketuttaa, mutta voit nyt heti suunnitella itsellesi jonkin kivan menon, jolloin miehesi on kotona lapsen kanssa. Näin ollen olette sujut, jos nyt haluat jollekin fifty-fifty-kosto - mentaliteetille lähteä.

Sitten vielä ihmetellään, kun avioerotilastot senkun suurenee. Ihmekös tuo. kun sidotaan toinen niin ettei ole tilaa edes hengittää. Löysää liekaa, niin se löystyy sinulle itsellesikin.

Vierailija:

Lainaus:

Anna miehesi mennä ja toivota hyvää matkaa. Eihän tuo nyt ole kuin yksi yö ja jos kerran ei muutenkaan usein käy missään. Menet sitten seuraavalla kerralla itse. Ja jos pelkäät että mies pettää sinua laivalla, niin hän voi tehdä sen ihan hyvin vaikka lähibaarin vessassa jos pettää haluaa.

itseäni ihmetyttää mitä kaikkea naiset sietää miehiltään. Kun perhe perustetaan se on sekä miehen että naisen juttu. Myös miehen pitää tietää, että hänenkin elämänsä tulee muuttumaan, enää ei mennä miten huvittaa. Äidin ei tule olla ainoastaan se, joka tinkii menoistaan ja tekee " uhrauksia" .

Kuriin ne ukot!

mä en tajua noita joitakin miehiä mikä helvetin himo niillä mennä sinne tallinnaan, tai tajuan kyllä mitä ne sieltä hakee....

ei onnistuis meillä, eipä ole kyllä mies ehdottanutkaan.

Olen itse aikanaan ollut vuoden töissä virossa, ja täytyy sanoa etten luota yhteenkään mieheen joka käy muka virossa vaan poikien kans pitämässä puhtaasti hauskaa!!

jos siis mies ei sinua päästä,miten hän

kuvittelee sitten itse menevänsä ilman sinua!!!

Ja nuo laiva matkat kyllä tiedetään...älä päästä!!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat