Seuraa 

Minä kun en näistä mitään tiedä ja lapsilla ikäeroa on aika paljon. Nuorempi kohta vasta täyttää tuon 3 vuotta. Mikä voisi olla sellainen lapsille mieluinen kohde, jossa molemmat viihtyisivät?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuntikausia, pikkulasten laitteita on nimittäin ihan mukavasti. Ja isommalle lapselle on tietenkin kaikki muut huvipuistolaitteet. Parasta on se, että alue on selkeä ja ei niin iso ja sokkeloinen kuin esim. Lintsi ja Särkänniemi. Eli 11-vuotias voi ominkin päin kulkea alueella jonkin verran.

ja valitsisin Linnanmäen. Särkänniemessä laitteiden pituusrajat aika p:stä ja ei niin paljon vempaimia pienemmällekään. Eli varsinkin, jos vanhempi lapsi ei ole kovin pitkä, en suosittele.

Puuhamaasta ei kylläkään ole kokemuksia.

Vaikka Lintsillä onkin isompien vermeet kaksipaikkaisia, niitä varten mulla on varmuusvarastossa aviomies, jolle ilomielin " piffaan" rannekkeen. Käy isomman kanssa pyörimässä laitteissa ja saa olla itsekkin taas lapsi jälleen (vaikka onkin sitä tietämättään muutenkin...heh). Että tämmöisellä kuviolla meillä.

Olen netistä lukenut niitten sivuilta, meillä olis toiveena tänä kesänä päästä käymään siellä. Ei ainakaan rasita kukkaroa niinkuin Puuhamaa... Siellä on siis muutakin touhua kuin eläimiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat