Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitäköhän ripsiväriä kannattaisi seuraavaksi kokeilla?

Musta, vesiliukoinen ripsari on etsinnässä.

Olen käynyt läpi jo seuraavat merkit:

Lumene

Kanebo (38astetta)

Clinique

Dior

ja kaikille olen tullut allergiseksi.

Diorin mustaa ripsaria käytin useamman vuoden, mutta nyt sekin on alkanut aiheuttaa oireita. :(

Rasittaa ja ärsyttää, kiva sitten " kokeilla" eli ostaa kalliita ripsareita ja huomata viikon käytön jälkeen, että ei käykään. Plääh.

Kommentit (8)

Se on japanilaisen ison lääkefirman meikkisarja, valmistavat myös piilolinssejä - joten luulis, että niillä on knowhow' ta tehdä silmäystävällinen ripsivärikin.

Ja kun lähtee pelkällä vedellä pois, niin ei tarvii käyttää silmää ärsyttäviä poistoaineita.

Itse en kyllä tykkää kyseisestä ripsiväristä, mutta onneks mulla ei ole herkät silmät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

merkkejä, eli paussia yhdestä ja sitten ainakin minä pystyn käyttämään sitä jonkun ajan päästä. Oireet? Mulla iho kesii silmien ympäriltä ja näytän muutenkin siltä kuin olisin baarissa aina, eli silmänaluset turpoo..

mulle allergialääkäri suositteli roc -sarjan (saa apteekista) tai almay -sarjan (olikohan se nimi nyt noin, saa kuitenkin ainakin sokkarilta, tosin keskivertoa kalliimpi).

häämekin tehneen kosmetologin mukaan tosi moni saa oireita lumenesta (olin juuri kertonut reagoivani pahiten juuri lumenen tuotteisiin).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat