Vierailija

Sivut

Kommentit (63)

Ei kukaan pysy termiittien tahdissa. outoa se onkin jos lapsiperheessä kaikki aina ihan tip top.. :)

Onkin ihan eri asia onko sotkuista vai paskaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä kotona on AINA tosi siistiä ja puhdasta. En pysty olemaan rennosti, jos niin ei ole. Kun osaa organisoida ja on tehokas, niin ehtii tekemään monenmoista päivän aikana.

Alkuperäiseen kysymykseen vastaus:

- lattia, jolla on murusia ja ne tarttuu jalanpohjiin

- likainen mikro, sisällä aivan hirveä haju ja seinille poksahdellutta ruokaa joka puolella

Vierailija:

Lainaus:

vaivaantuneita??? Mua vituttaa... tekis milei heittää ulos asunnsota

SUOMENNOS: Mua vituttaa nää siivoojat... tekis mieli heittää ulos asunnosta. En tiiä mitään raivostuttavampaa kun jotku tulevat siivoomaan kotiani... siivoan kyllä kaverina jos joku aloittaa

Kauhein kokemus oli, kun olimme miehen kanssa yökylässä ex" kavereiden" luona. Saatiin semmoinen peti, jossa oli paskaset patjat, johon tuli puhtaat lakanat päälle. ok, mutta peitot oli 30-vuotta vanhat haisevat, vanhaa verta ja ties mitä niissä, hyi vieläkin puistattaa! Siis niillä ei käytetä pussilakanoita, voitteko kuvitella???

Muutenkin niin paskanen kämppä ja saunassa käyvät kuitenkin joka päivä. Aika ristiriitaista. Niin ja kessuja käärivät ja polttavat ketjussa SISÄLLÄ!

Muuttivat maalle mökkiin ja mentiin kattomaan heidän uutta kotia.

Huh, empä ole sen koommin käynyt. Aloin odottamaan vauvaa enkä tahdo lasteni kuolevan häkämyrkytykseen!

ja lautaset edes tiskialtaaseen tai -koneeseen ei tule järkyttävää sotkua, jonka siivoamiseen menee varmasti pari päivää. Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset edes lapsianne, vaikka itse pystyisitte kaameassa sotkussa elämään!!! Joka päivä, kun vähän paikkoja siistii, pysyy koti puhtoisena (ja siihen on varmasti aikaa ihan jokaisella).

Siellä on olevinaan aina niin siistiä meidän sekamelskaan verrattuna, mutta mies pyysi sitten kurkistamaan vessaan.

Oli mennyt pissalle, nostanut ringin ylös ja...hyi oksennus!

Ringin alapuoli oli ihan keltaista tahmaa. Siis ei kyllä tule viikossa eikä kahdessa sellaista. Ikinä en ole nähnyt niin paskaista, siis kusista, pönttöä. Itse pönttökin oli ringin alta keltainen ja siihen oli jäänyt kiinni oikein karvatulleroita. Äijän karvanäyttely siis siinä.

Vaikka meillä on tavarat hujan hajan ja koirankarvojakin siellä täällä, niin keittiö on aina siisti ja vessassa voisi vaikka syödä.

ja paskoo pitkin posliinireunaa ettei loiskahda mutta ei tietenkään siivoa. Lisäksi se tyhjentää partakoneen lavuaariin mutta ei huuhdo. Kaiken muun hyvän päälle se jotenkin onnistuu roiskimaan valkoisia hammastahnalänttejä lavuaarin sisä- ja ulkopuolen täyteen! Kun kuuraan lavuaarin niin tunnin päästä ne tahrat on siinä taas. Toinen heikko kohta on välillä keittiö kun kukaan ei jaksa/viitsi tyhjentää pesukonetta. Myös mikro on joskus aika kiva tai jääkaappi...

Itseäni ei silti inhota oma koti vaan seuraavat kylässä:

- tahmaiset pöydät ja/tai lattiat

- tavara- tai lehtipinot, pölyiset krääsät

- TÖHKÄINEN keittiö eli sellaista ruskeaa töhnää roskiskaapissa jne

- likainen pyyhe vessassa

niin on kuule hyvin äkkiä kaksikin käsipyyhettä märkiä kun kaikki pesevät kätensä! Pitäisikö siinä sitten alkaa niitä pyyhkeitä vaihtelemaan?? On märkä pyyhe minustakin ällö, mutta kyllä useampi käsienpesijä sen niin hetkessä kastelee...

Keittiö inhottaa ehkä enemmän. Kyläillessä tulee usein istuttua keittiössä ja sieltähän ne tarjottavat haetaan ja tehdään. Vessassa ei ole pakko käydä, panttaa niin kauan kunnes pääsen kotiin. Yökylään en likaiseen paikkaan edes lähde.

Mä olen kyläilly paikassa jossa oli paskavaippoja tiskipöydällä ja käytettyjä suodatinpusseja lavuaarissa. Muitakin roskia tiskipöydällä oli. Roskis oli kuulemma liian täynnä. Kun mentiin parvekkeelle tupakalle, niin siellä partsilla oli valehtelematta ainakin 5 täyttä roskapussia, joita oli linnut käynyt levittelemässä!?

Se kyläilyreissu ei kestänyt kauan.

Siihen ei mene kuin max. 2 minuuttia kun ne rätillä pyyhkäisee vaikka kuinka muksut jaloissa huutavat. Törkyinen vessa myös vähän tökkii.

Lehti-, vaate- yms. roinakasat nyt vaan kertyy eikä niitä joka välissä ehdi klaaraamaan - muksut kun levittää rompetta sitä mukaa kun ehdit korjaamaan niin sekin on jo positiivista että ne on läjissä eikä pitkin nurkkia.. :)

Itse en vain kertakaikkiaan jaksa, ehdi tai saa aikaiseksi, ja miestä ei kiinnosta siivoaminen - eikä näköjään myöskään minun mielenterveyteni.

Olen myös ajatellut, että kunhan itse tästä joskus jaloilleni pääsen, niin aion kyllä olla avuksi jollekin tarvitsevalle...

Mikä on vialla kun teillä noin likaista? Antaa aika huonon kuvan perheestä ja myös lapsille väärää mallia opettaa.

Oletko sairas tai vastaavaa?

Ymmärrän kyllä et lapsiperheessä leluja lattioilla ja murujakin tulee syömisestä jne, mut yleensä lapsiperheissä vain sotkuista, ei likaista.

Kuinka usein pesette lattiat?

niin millä ilveellä itse pidätte ne poissa? Kyllä meillä imuroidaan ja pyyhitään pintoja, harjataan sohvat yms. mutta niitä karvoja on silti joka paikka täynnä. Ja esim. torkkuhuopa on aina ihan karvainen, eikä ne karvat edes lähde siitä harjaamalla ja ravistamalla. Siis miten te oikein pidätte ne karvat poissa???????

Ja jos joku osaisi vielä sanoa että miten ne saa vaatteista pois kun ei auta sametti- eikä teippiharjat... :/

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat