Vierailija

Mä siis sain vuosien jälkeen orgasmin omalla käsipelillä, suihkun avulla. Pitkään asia on vaivannut mieltä ja kyselin täältä joskus apua orgasmitomuuteen. Sain mainioita vinkkejä ja niitä sitten joskus ajan kanssa kokeilin. Ja totta tosiaan, minussa ei sittenkään ollut mitään fysiologista vikaa, kuten joskus kuvittelin, sain orgasmin, ihanan sellaisen. Eli kiitoksia kaikille, jotka vaivautuvat / vaivautuivat auttamaan asian kokemattomia.

Nyt sitten kyselisin, miten onnistuisin saamaan orgasmin myös yhdynnässä? Hyviä vinkkejä otettaisiin taas mielellään vastaan. Kiitos etukäteen. :)

Kommentit (5)

tätä lihaksilla onneen menetelmää voit harjoitella myös ilman miestä. täällä joku muukin on kuvannut samaa menetelmää. eli istut pöydän ääreen, nojaat siihen kyynerpäillä ja menet ihan tuolin reunalle ja nostat jalan toisen päälle. ensi vaiheessa tee se klittaa puristamalla. eli purista, keiku pöydän reunalla, jännitä vatsaa ja lihaksia. saat varmasti orkun.

voit jatkaa tästä niin, että jännität emätintä, et klittaa. helpoiten tämä onnistuu kun ensin teet klittaorkun reisiä puristamalla ja muutaman sekunnin kuluttua jatkat puristamalla emätintä.

tämä vaatii lihastyötä ja tässä tulee hiki. käy siis kuntoilusta myös.

jos tuntuu, ettet sitten saa ilman että reidet on yhdessä, niin voin kertoa, että kyllä saat. se vaan vaatii harjoittelua. ja voihan sitä miestä puristaa siinä reisien välissä, jos ei ihan kukkakeppi ole niin ei se siitä rusennu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jatka vaan edelleenkin itseesi tutustumista ja kehittele erilaisia tapoja saada orgasmi (käsin, dildolla, sängyllä vaatemyttyä vasten ym.) Mitä paremmin tunnet itsesi ja miten sinä toimit, mistä kiihotut ja miten, sen paremmin tulet saamaan orkun yhdynnässäkin. Näin ainakin luulisin koska olen itse masturboinut ala-asteikäisestä, vaikka millä eri konsteilla, ja olen seksielämäni alusta lähtien saanut aina yhdynnässä :-)

Toiset vannovat ratsastamisen nimeen, mutta sanoisin, että paras asento (helpoin) on lähetyssaarnaaja-asento. Harrastelkaa ensin esileikkejä niin pitkälle, että olet jo orkun partaalla, suuseksi sopii tähän loistavasti. Sitten mies tulee sisääsi, mutta h i t a a s t i, todellakin milli kerrallaan, ja odottaa aina välillä. Jos olet tässä vaiheessa niin kiihottunut, kuin pitäisi, niin että haluaisit hänet sisääsi kokonaan ja heti, tämä viivyttely vain kiihottaa lisää. Kun mies sitten on lopulta kokonaan sisälläsi, miehen pitäisi vielä porautua syvemmälle sinuun. Silloin hänen häpyluunsa painaa klitoristasi ja orkkuhan siitä tulee :-) Itse tykkään kun mies sitten on syvällä sisälläni, että hän " heiluttelee" kaluaan sisällään, siis nytkyttää silleen ylös-alas, että on itse paikallaan. Sama liike tapahtuu silloin kun mieheltä tulee, ja koen sen tuntuvan niin kiihottavana, että oma orkkunikin lähtee siitä. Kaikki miehet eivät vain tunnu tätä osaavan.

Eli vinkkini: ajan kanssa hyvä tulee. Älä oletakaan, että opit orkun saamisen heti huomenna. Harjoittelukin on kivaa :-) Ja mitä rennompi tilanteessa olet (tuttu kumppani, tiedät ja tunnet itsesi) ja mitä kiihottavampi esileikki, sen helpommin opit saamaan myös yhdynnässä. Aikaa se voi vaatia, mutta hei, kyllä se kannaakin!!

PS. Voisko joku mies, joka osaa tulon kalun heiluttelun, neuvoa muillekin miten se tehdään? Kiitos!!

Klittaa ei tarvitse ajatellaakaan koko yhdynnän aikana, vaan se tehdään itse naisen toimesta ja emättimen avulla. Purista koko yhdynnän ajan emättimen, lantionpohjan, vatsan ja reisien lihaksia tiukasti suppuun. Hengitä nopeasti. Ajattele törkyisiä ja kiihottavia fantasioita. Kuvittele miltä näytätte naidessanne. Näin minä sen saan. Itse pidän eniten lähetyssaarnaajasta, joskus nostan jalat ihan miehen niskaan. Siinä on hyvä jännittää vatsalihaksia.

Mulla on delfiini ja vielä pitää kai harjotella kun en ole orkkua sillä saanut. Kiitoksia vastanneille hyvistä vinkeistä. Nostelen, jos jollain olisi vielä jotain sanottavaa.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat