Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

Esim. vartaisiin voi laittaa vähärasvaista lihaa ja paljon kasviksia, ja tekee kevyen marinadin. Lisäksi voi herkutella missitähkillä ja tomaateilla..

laihdutuskuuri ei ole mikään syy olla nauttimatta grilliherkuista, pääasia on se, että katsoo mitä syö!

Sisä- ja ulkofilettä kehiin ja kanaa/kalkkunaa.

Ei se laihdutus siihen kaadua jos joskus vähän herkuttelet.

Itselläni totaalinen kieltäytyminen aiheuttaa sen, että motivaatio ei pysy kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä en tajua, miten iso asia tämäkin taas on. mikset grillaisi jotain kevyttä: kasviksia, kanaa jne. minulle ainakin tulisi himo jos kieltäytyisin syömästä kun muut vetävät herkkuja kaksin käsin.

Grillaushan on juuri parasta laihduttajille.

Valitse vähärasvaista lihaa: broileria, kalkkunaa, naudanpaistia tai filettä, kalaa jne.

Tee marinadi ja grillauskastike itse, jolloin pystyt välttämään sokeria ja hunajaa.

Grillaa lisukkeeksi vaikka bataattia (toimii kuten uuniperuna), kukkakaalia, paprikaa. Kaikkia kasviksia paitsi perunaa ja porkkanaa.

Tee lisäksi paljon houkuttelevaa tuoresalaattia, johon laitat runsaasti juustoa (feta, mozzarella, edam, homejuusto) ja vaikka keitettyjä kananmunan lohkoja.

Vältä oluen ja siiderin juomista. Ne tuhoaa laihdutuskuurit parhaiten. Siemaile sivistyneesti joko punaviiniä tai rutikuivaa kuoharia tai valkkaria.

Jättäisin varmaan makkarat syömättä ja grillaisin jotain pihvejä, kanaa...kasviksia...saalaattia voisi sitten syödä enemmän! :) Kaikkea tietysti voi syödä mutta ei paljoa!!

Vierailija:

Lainaus:

mä en tajua, miten iso asia tämäkin taas on. mikset grillaisi jotain kevyttä: kasviksia, kanaa jne. minulle ainakin tulisi himo jos kieltäytyisin syömästä kun muut vetävät herkkuja kaksin käsin.

Kaikesta pitää tehdä niin iso numero.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat