Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä olen pitänyt siitä lähtien, kun mulla on rintaliivejä ollut.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla on D-kupin rinnat ja on epämiellyttävää olla ilman liivejä, iltaisin ja öisinkin.

Ja nyt vielä kun imetän, on aivan pakko pitää.

Nukun täysin alasti, vain menkkojen aikaan pidän pikkuhousuja ja silloinkin vain niinä parina päivänä, jolloin vuodan kuin veriputous. Pitää tuulettaa alakertaa =)

Rinnat on c-kupit, joten ei ihan pienet, mutten silti koe mitään tarvetta pitää rintsikoita 24/7.

Olen niin lauta. Enkä usko, että pystyisinkään nukkumaan rintaliiveillä, kun yöpaidan sivusaumatkin tuntuvat, samoin ryppy lakanassa ja pari kertaa jopa alushousut on ollut pakko ottaa pois, jotta saan nukuttua.

Olen joskus aikoja sitten lukenut "jonkun tutkimuksen", että rintaliivien käyttö ympäri vuorokauden voi lisätä rintasyövän riskiä. Siitä on kyllä aikaa, enkä muista lähdettä, mutta tuon luettuani jäi tavaksi jättää liivit yöksi pois... Isot rinnat minullakin (dd), mutta hyvin osaan nukkua ilman liivejä.

Mä olen muutenkin nukkuessani sellainen etten tykkää kun "liha koskettaa lihaa" - nukun siis esim. peitto jalkojen välissä, jotta reidet eivät koskettaisi toisiaan. Musta on epämiellyttävää kun (isot) rintani höllyvät vartaloa ja toisiaan vasten.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat