Vierailija

Tulee oikein paha mieli nykyisin aina noissa paikoissa. Kylpylöissä miehet kyttää lapset ja vaimo kainalossa, iskee silmää ja katsoo päästä varpaisiin.... Muumimaailmassa, särkänniemessä ym. huvipuistoissa sama juttu. Ällöttävää. Ja ei, en ole mikään hutsahtava pyydys, vaan ihan normaalisti pukeutuva nuori nainen, joka on hirmuisen rakastunut omaan kultaansa, eikä epätoivoisesti kyttää ympärilleen.

Kommentit (7)

kuvitellut, että ihmisten ei tarvitse juuri noissa paikoissa esittää mitään tai yrittää mitään vaan ovat tosi luonnollisia ja aika onnellisiakin lastensa kanssa pörrätessä. Ehkä myös muuten suomalaiset tuppisuut rohkaistuvat olemaan avoimempia ja juttelevaisempia, kun kuulutaan samaan lapsiperheellisten " heimoon" , on samat ongelmat ja samat ilonaiheet (mitä taas ei joku lapseton ehkä ymmärrä, esim. että on kiva katsoa omaa lasta, jolla on kivaa vaikkapa juuri muumien luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" eikös ole herkku" tai " kohta tulee silmänreikiä" . Ja mua hävettää...

Ei vaan. Tosi kivahan se on, että olen muidenkin kuin oman miehen mielestä hyvännäköinen. Eiköhän jokainen pidä vaimoaan maailman kauneimpana, vaikka kyseessä olisi minkänäköinen harakka tai valas. Hauska huomata, etten ole muiden mielestä ihan seinästä revitty.

Minä kyllä huomaan. Enkä tarkoita, että kaikki katselisivat MINUA, vaan että miehet kyttäävät naisia ylipäätään. Ovat siis selvästi haku päällä.

Vaikka olenkin rakastunut, ei se silti tee minusta sokeaa. Jos esim olen yksin lasten kanssa altaalla ja viereen tulee mies perheensä kanssa ja alkaa heittää juttua ja vinkkaa silmää niin kai minä nyt sen huomaan?

ap

ja näinhän sitä toivoisi olevan, ja varmasti monella onkin. Siis rento mukava ilmapiiri samanhenkisten parissa..

Mutta, kyllä jokainen nainen tunnistaa sen kun mies katsoo sillä silmällä. Ainakin uskoisin näin? Kun mies ikäänkuin salaa luo pitkiä katseita jne.

JA edelleen, minä kärsin tästä kovasti ja siitä tulee paha mieli. Itse kun sitä haluaisi nimenomaan viettää hauskaa aikaa lasten kanssa.

Minua tuollainen ei imartele päinvastoin. Minusta se on huonoa käytöstä. Jo aika pieni lapsi huomaa kun isi katsoo " tätiä" liian pitkään (kokemuksesta tiedän). Siinä voi monen pienen päivä mennä pilalle. Keskittyisi äijät vaimoonsa ja lapsiin ja jättäisi ne kyttäämiset vaikka niille baarireissuille..

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat