Vierailija

Mitä helvettiä mä teen? Menin nussiin mun parhaimman ystävän miehen kanssa. Petin siis mieheni lisäksi myös ystävääni. (en kai sitten olekaan hänen ystävyyden arvoinen.. :( ) noh, minulla on kierukka, joten paljaalla vedeltiin.. Nyt.. ei menkkoja kuulu.. Ja tänä aamuna oksensin.. Mitä ihmettä minä teen!! Pakko puolustella sen verran itseäni, että olimme kummatkin todella humalassa... Kukaan ei saa koskaan tietää tapahtuneesta, niin sovimme. Eikä se tule koskaan enään tapahtumaan, mutta mitä ihmettä minä teen jos olen raskaana!?!?!?

Sivut

Kommentit (72)

Toki tekisin abortin, mutta kuinka voisin piilotella sellaisen asian jokaiselta? Tarvitaanko siihen aivomiehen " suostumus" ? Miten voisin elää itseni kanssa enään jos näin pitkälle pitäisi mennä? En uskalla tehdä testiä, maailmani menee sirpaleiksi. Voi että täytyy ihmisen olla tyhmä ja paska.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Abortti ilman terveydellisiä syitä tehtynä on aivan turha. Lapsen voi antaa adoptoitavaksi, jos ei jaksa huolehtia. Miksi ihmeessä lapsi pitaisi tappaa aivan turhaan. En voi käsittää kohtuutonta mielipidettäsi. Se abortintekijä, jos on psyykkisesti normaali, suree sitä lastaan lopun elämäänsä jollakin tasolla. Eikö totuuden kertominen ja seurauksien kantaminen olisi paljon parempi ratkaisu kaikille.

Vierailija:

Lainaus:

Toki tekisin abortin, mutta kuinka voisin piilotella sellaisen asian jokaiselta? Tarvitaanko siihen aivomiehen " suostumus" ?

ap

2 ihmistä joihin pitäisi pystyä luottamaan ja tukeutumaan. Jos on pakko pillua antaa jollekkin, niin eikö joku muu mies kävisi paremmin, kuin ystävän omamies?

Kumpaan moraali riittää se on sitten oma asiasi. Itse en voi kuvitella moista tilannetta, mutta kerran olen tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja tein abortin viikolla 5+2

Sitä saa mitä tilaa..niin makaa kuin petaa... riittäähän noita vanhoja viisauksia.

Minulla on kaksi poikaa, jotka molemmat ovat isänsä kopioita. Mitä jos synnytät lapsen ja kolmen vuoden päästä kaikkia tajuaa, kenen se on?

Nyt kannat vastuusi ja kerrot miehellesi. Asia paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.

ja suhteenne pilaa, vaikka hän ei tiedäkään. Kanna tekosi vastuu äläkä tee aborttia. Tunnusta kaikki. Sulla on vastuu, olethan aikuinen nainen. Jos mokaa, niin se on sitten vaan kärsittävä seuraukset. Et voi kaataa niitä viattoman lapsen päälle abortoimalla hänet. Jos miehesi jättää, niin sitten voit antaa lapsesi vaikka adoptoitavaksi. uo on kyllä todella turha syy aborttiin. Eihän ole mistään sinun tai lapsen terveydestä kyse, vaan humalaisenpäähänpistosta, jonka tuloksena oli uusi elämä, ihminen.

Aborttiin et tarvitse lupaa. Miehellesi voit aina sanoa sairaalaan menon syyksi, että joudut kaavintaan, koska kuukautiskierrossa on häikkää, ja vuodat pitkään eikä se lopu muuten.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat