Seuraa 

Katselin just Bebesin nettisivuja ja silmiin pisti Olianin Elly B farkut, kuulemma suositut ja siinä oli muutamia kommentteja, että hyvät on. Ajattelin, että vois olla hyvät tosiaan jo näin alkuraskaudesta, kun on maha on aika turvoksissa välillä eikä viitsi kireitä housuja enää tunkea. Onhan noi kalliit, 94e, mutta jos vaan on mukavat käyttää, niin sitten.

Farkut löytyy siis www.bebes.fi ja sieltä under the belly-housut.

Kommentit (7)

Hyvän näköset ja menee pitkään, ja vaik ei olis raskaanakaan.

Mä ostin joskus 4. kuulla ja on olleet kovassa käytössä.

Haaroista ovat rispaantuneet ja nyt sit eilen repesivät ihan kunnolla rikki haaroista.

Oon tosiaan pitäny näitä aika paljon että voi johtua ihan siitäkin mut vähän harmittaa että menivät rikki, kun näitä olis hyvin voinu pitää synnytyksen jälkeenki ennen ku omat menee päälle.

Nazuli 40+0

Ostin alkuraskaudesta ja ovat menneet melk. loppuun asti, nyt 36+1vk

Oon siis edelleen pitäny.

(Viikolla 34 sf oli 31)

Vyötärö joustaa ja tukee mahaa, joten ovatki todella käytännölliset ja tyylikkäät äippäfarkuiksi, erittäin laadukkaat farkut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ovat ainakin tosi hyvänäköiset ja näyttää sellaiselta että ovat hyvät päällä. Melkein voisin itskein ostaa, mutta mulla jo neljät äitiysfarkut eikä siis tarvetta useammille.

En ole Bebesiltä tilannut, mutta yhdet mun mammafarkuista on Bebebsin, ostin ne huuto.netistä ja olen todella tyytyväinen niihin. Ovat myös under-the-belly mallia mistä tykkään :)

Mayella rv 23

Täytyy huomenissa tilata. Onhan toi hinta aika huima, mutta jos niitä voi koko odotusajan käyttää ja vielä senkin jälkeen ennen kuin on omissa mitoissa, niin hintansa väärti. Vaikka eihän sitä tiedä, miten paljon tässä paisuu, nyt vasta aluraskaus menossa.

Ainoa ongelma on, että lahkeet ovat aika pitkät, oon itse kai sitten hukkapätkä...Tilasin S kokoiset, oon 167 pitkä ja joudun kääntää lahkeita. Siinä ilmoituksessa kehoitettiin ostamaan yhden koon normaalia isommat, tilasinkii ekaks M kokoo ja ne oli sit kuitenkii ihan liian isot ja palautin. Masu on kuitenkii jo aikas iso, vk 26 menossa ja vielä näihinkin massua mahtuu :)

Olen nyt rv 12 ja kävin sovittamassa niitä viime viikolla. Oma mahani on aavistuksen jo kasvanut entiseen verrattuna. Tosin ei masu ennen raskauttakaan mikään lauta ollut...

Käytän itse normaalisti esim. Mexxiltä ja Espritiltä kokoa 36. Jos on oikein tiukka housumalli, joudun ottamaan koon 38. Huomasin, että minulle parhain koko noista Elly B -farkuista olisi M. L oli ainakin tässä vaiheessa liian iso.

Elly B:t vaikuttivat todella kivan mallisilta eivätkä miltään perinteisiltä " teltoilta" . Malli on tosiaan tyköistuva. Itseäni miellytti kovasti se, että nuo housut ovat under the belly -mallia. Ainakin minulla housut olisivat pysyneet päällä jo nyt. Sitä en tiedä sitten, pärjäisikö niillä loppuun saakka. Yksi juuri vauvan saanut ystäväni kertoi, että hän pärjäsi niillä ihan loppuun eli rv 39 asti. Hän kehui farkut maasta taivaisiin.

Itse vielä pähkäilen asiaa, sillä mahdun joihinkin vanhoihin housuihini. Hintakin tietenkin hirvittää, mutta luultavasti ostan nuo farkut kesällä. Ainut asia, mikä hinnan lisäksi arveluttaa, on se, että se joustava kangas " vyötäröllä" ulottuu aika alas, joten mitään ihan lyhyitä yläosia ei voi farkkujen kanssa käyttää. Tosin eipä sitä missään napapaidoissa kuljeta muutenkaan tässä siunatussa tilassa. :-)

Ovat aivan ehdottomat sen suhteen, miten ison osan raskausajasta niitä voi käyttää. Minäkin aloin pukeutua niihin jo 6. viikolta lähtien kun turvotti ja maha oli arka. Nyt 15. viikolla ne vasta ovatkin mainiot ja kaverillani mahtuivat ihan sinne 40. viikolle asti. Tosi hyvin pysyivät päällä isonkin masun kanssa, kuulemma.

Minulla on s-koko ja olen 160cm/55kg. Kyllä noihin silti vielä mahtuu lisää lihaa kun tästä muhkeudun :) Lahkeita kyllä piti lyhentää mutta sepä onkin mulla vitsauksena ihan kaikissa, paitsi tuumakoolla ostetuissa housuissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat