Vierailija

yhden kerran? Ex-mies ei saanut yhtä kertaa enempää aikaiseksi, ei yksinkertaisesti seisonut enää. Uusi miesystäväni jaksaa vaikka kolmesti peräkkäin. Tarvitsee vain pienet lepotauot välillä. Ihanaa, kun on kestävä mies!

Kommentit (14)

saatetaan rakastella 4-7 tuntia yössä, mies saa noin 5-6 kertaa ja minä 5-15 kertaa. Jos innostutaan

Normaalista sellaiset 1-2 tuntia/3-7 kertaa viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä tosin on yleensä yhden käden sormilla laskettavissa nuo määrät - mään:in lomasetistä voi vain haaveilla, mutta ehkä vielä joskus... ;)

terkuin N30

saapuneita vastauksia sen verran, että kyllä me saadaan molemmat vielä toisella ja kolmannellakin kerralla. Ollaan jo kypsissä kymmenissä, hän 39 ja minä 43v.

Ei tämä ole iästä kiinni. Ei ole tullut vielä kykyjen raja vastaan vaikka olemme jo yli nelikymppisiä. Juuri seksilomallamme oli päivässä minulla 12 makoisaa orkkua ja vaimolla useita kymmeniä. Kotiin päästyäni vielä runkkasin muistellen kaikkea tekemäämme kivaa ;)

Vireä seksielämä pitää kyvytkin terässä. Tosin jos miehelle on esim. alhainen testosteronitaso ja päälle vielä heikko itsetunto niin ei silloin voi kuvitellakaan peräkkäisiä yhdyntöjä.

Olen onnekas, monessakin mielessä :)

t. mään, iloinen seksiaddikti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat