Vierailija

Mulla kun ei muuta oireita ole kuin pissatessa lopussa viiltää joskus mahaa, pari kertaa on pyyhkiessä tullu aavistus vaaleanpunaista, että verta olis pissassa. Muuten ei ole kipeä, ei haittaa mun elämää. TÄtä on ollut noin 4 päivää. Voinko mä nyt tarkkailla mitä tapahtuu vai pitääkö mennä lääkäriin?

Kommentit (11)

Jos verta pissassa niin on jo tosi pahana! Äkkiä päivystykseen, ettei ehdi munuaisiin asti! Oon ollu osastolla töissä missä parikymppinen tyttö joutui tulemaan laitattamaan katetrin suoraan mahasta munuaisiin loppuelämäks ku munuaiset tuhoutu! Ei kiva =( Ja olin sihteerinä niin en tiedä noista lääketermeistä (jos nyt jotku sh:t käy meuhkaa et muka valehtelen)

Vierailija:

Lainaus:

Esim Nitrofur-c. Ehkä on sitten tehoton.

Mutta tieteellisissä tutkimuksissa ei ole voitu osoittaa, että C-vitamiinilla olisi vaikutusta. En tiedä miksi sitten tuossa lääkkeessä edelleen sitä pidetään mukana, joku jäänne niiltä ajoilta kun tuohon uskottiin. Karpalon teho sen sijaan on tutkittu. No, itsekin vetelen kyllä molempia kun oireet alkavat... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juo runsaati vettä, huutoo virtsateitä ja niin kuljettaa bakteereja pois. Syö ja juo hapanta joka happamoittaa virtsaa ja tappaa bakteereja. Jos sinulla on esim c-vitamiinia ota sitä pari grammaa. Se happamoittaa tehokkaasti virtsaa ja saattaa poistaa tulehduksen. Kannattaa syödä myös esim. puolukoita.

verta pissassa, pahemmat oireet alkaa yleensä vasta seuraavana päivänä. Eikä vielä ole munuaisiin mennyt, vaikka muutaman päivän seurailisikin tilannetta. Mutta siis, kannattaa kuitenkin hakeutua lääkäriin jossain vaiheessa.

mutta karpalot/puolukat estää bakteerien lisääntymistä rakossa. Ei paranna tulehdusta, mutta lievittää oireita ja voi toimia estohoitona.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat