Vierailija

nukkuvat edelleen samassa SÄNGYSSÄ vanhempien kanssa. Ikää on 3 ja 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YÖK! Ja sitten ihmetellään, miksi parisuhteessa on vaikeaa!

Kommentit (26)

Perhepeti sopii meille mainiosti. Miksi seksiä pitäisi harrastaa vain makuuhuoneessa ja parisängyssä?? Kokeilkaas joskus koeajaa eri huoneita, niin saattaisi siinä piristyä ei-perhepetiläistenkin parisuhde-elämä.

Tietenkin vanhemman - lapset imisivät tissiäkin ja antaisivat äitin pukea vaatteet päälleen kouluikään asti, jos vanhemmat eivät rajoita.

Se on vanhemman tehtävä rajata lapsen mielihalut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pimeässä ja peiton alla.. Mitähän naurettavaa tossa on. Meillä seksiä ei harrasteta juuri koskaan sängyssä. Tosin ei siellä nuku lapsiakaan, kun he nukkuvat omissa sängyissään. On muuten paljon, paljon muitakin vaihtoehtoja kokeilkaahan IIIKKKSS!!

Jos porukka kulkee aamulla silmänaluset mustina niin ois kai tarpeen miettiä muita ratkasuja, mutta KAIKKI ei kulje. Jotkut pystyy nukkumaan perhepedissä ja se heille suotakoon. Tietty parisuhteen toimivuutta pitäs kanssa ajatella (eräillä tutuilla 10 v lapsi nukkuu edelleen vanhempien välissä ja vanhempian liitto rakoilee...), jotkut pystyy hoitamaan seksin muualla, jotkut ei. Kaikki ei näes ole samanlaisia.

meillä ainakin alakerran vierashuoneen vuodesohva on mainio lemmenpesä, eikä tarvitse pelätä että lapset kuulee tai keskeyttää, kun makkari on yläkerrassa ja portaiden turvaportti on kiinni. On lapsilla omatkin sängyt, joihin yleensä nukahtavat, mutta kömpivät sieltä sitten meidän sänkyyn kukin vuorollaan pitkin yötä. Ja Minusta se on vaan ihanaa kun lämmin nyytti käpertyy kainaloon.

Mutta täytynee muuttaa meillä toimiva käytäntö, jos kerran av on toista mieltä.

t:14, naimisissa 8 vuotta ja parisuhde- ja seksielämä parempaa kuin koskaan.

Mutta onhan se ihanan läheistä ja lapsista mukavaa. Ja toiset tykkäävät uhrata omasta mukavuudestaan lapsien vuoksi.

Itse en viitsisi, en saisi nukuttua jos lapset samassa sängyssä pyörisivät.

Mutta tunnen kyllä ihmisiä, jotka rakastavat nukkua lastensa kanssa sen läheisyyden takia.

eikä kyllä kaadu lämmin äiti-lapsi suhdekaan siihen että nukkuuko lapsi vieressä! päivällä ja illalla on aikaa kyllä hellitellä ja sitä rakkautta kokea yhdessä, mutta yö on kaikille nukkumisen aikaa. varsinkin lapselle ja hänen kehitykselleen on ensiarvoisen tärkeää kunnon yöunet. ja ilman niitä vieressä pyöriviä vanhempia!

tuttavallani on perhepeti. lapset 8 ja 6. onni on kaukana tästä kodista. kaikki kulkevat silmänaluset mustina kun eivät saa kunnolla nukuttua. että onko tässä mitään järkeä?

Outoa...

No, mulla oli ekaluokalla yksi kaveri ja muistan, että kerran kun kävin heillä, ihmettelin, että miks tällä tytöllä ei ollut omaa sänkyä. Se sanoi, että nukkuu vanhempiensa välissä!!

Musta on kyllä tietyllä tavalla tosi söpöä, että meilläkin aina silloin tällöin joku lapsistamme tepsuttelee aamuyöstä viereemme, mutta säännöllisesti ja koko yöksi en halua lapsia sänkyymme. (tai sitten pitäisi olla isompi sänky!)

Ja mies on ollut puolen vuoden sairaslomalla pari vuotta takaperin (paloi loppuun kuulemma). Ja nyt muija läväytti puolivahingossa, että kun on tämä perhepeti vielä! Huoneita olisi molemmille lapsille, omat vaikka molemmille. Että kyllä asettui uomiinsa parisuhteen vaikeudet.

Tuollaisia tomppeleita en kyllä enää neuvo enkä viitsi kuunnella työaikana.

Tosi omituista. Yhtä omituista kuin taaperoimetys!

Nämä perhepetiläiset äidit on yleensä sellaisia, jotka ei osaa/uskalla/halua päästää lapsistaan irti. Sääliksi käy nämä lapset!

Kolme muksua ja kaikki ovat AINA nukkuneet omassa sängyssään aluksi meidän sängyn vieressä, yösyöttöjen loputtua siirtyneet omaan huoneeseen. Jaa että Miksi näin?

-mun mielestä sain nukuttua paremmin kun ei tarvinut varoa vauvaa vieressä

-seksi on luistanut hyvin, ei ole tarvinu siirtyä muualle..

-kaikilla on oma sänky jossa nukkua, päiväsaikaan keretään sylitellä ja olla lähekkäin lasten kans

-koskaan ei ole mitään unikouluja eikä omaan sänkyyn opettelu huudattamisia, koska lapset ovat siis oppineet nukkumaan ihan pienestä omaan sänkyyn

on aika monta muuta paikkaa harrastaa sitä kuin juuri sänky. Eli en usko et parisuhdeongelmat siitä johtuu, paremminkin univelka, ja siitä johtuva kiukkuisuus.

Meillä ainakin on perhepeti käytössä niin kauan kun se on kaikkien kannalta hyvä systeemi, ja muutetaan käytäntöä jos homma ei toimi. Taas näitä ihania yleistyksiä puoleen ja toiseen.

Kuulostatte jotkut kyllä aika kylmiltä vanhemmilta - että jo kolmevuotiaasta pitäisi vanhemman osata päästää irti?!? Kyllä mun mielestä lapset saa olla lapsia, ja vanhempien tehtävä on nimenomaan mahdollistaa lapsuus.

Itse haluan antaa mahdollisimman paljon lämpöä, rakkautta, turvaa ja läheisyyttä lapsilleni. Ei siinä ole kysymys minun tarpeistani, vaan siitä minkä koen olevan lapsilleni parhaaksi. Mutta ette te tuomitsijat sitä varmaan ymmärrä, eikä se oikeastaan minua liikuta pätkän vertaa.

hyvät mammat. Ei kaikkien tarvitse tässäkään asiassa tehdä niin kuin te. Jos perheestä tuo on hyvä järjestely, sitten on.

Parisuhde ongelmat taas johtuvat varmasti jostain muusta kuin perhepedistä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat