linea negra heti??

Vierailija

Kierto yleensä 28-30, nyt menossa kp36. Toissa päivänä apteekin oma näytti negaa, eilen acon 10:ssä roskishaamu (en samantien tiirannut niin tarkasti, että olisin tiennyt tuliko haamu testiajan sisällä). Nyt huomasin linea negran haaleana!! Onko kellään muulla kokemusta siitä, että ilmestyisi alkuraskaudesta? Itsellä raskaus on toinen, mutta enpä ole huomannut, että viivasta olisi esikoisen jälkeen jäänyt pigmenttiä. Googlella löysin yhden vastaavan kokemuksen, mutta löytyykö useampia? Voi tietty olla vain toiveikasta kuvitelmaa:) Aamulla aion testata uudestaan. Outo kierto ollut kaikin puolin.

Kommentit (7)

Vierailija

En osaa tuosta linea negrasta sanoa, mutta jotenkin mulla on sellainen muistikuva, että joillain sellainen ilmestyy heti alkuraskaudessa. Nimittäin esikoista kuumeillessa muistan vahdanneeni olisko alamahalle ilmestynyt mitään viivaa...

Muutenkin tuo roskishaamu kuulostaa lupaavalta! Mä olen paljon testaillut acon10:eillä, enkä ole niihin muutoin mitään viivoja saanut, paitsi kun olin esikoisesta raskaana.

Taidetaan muuten tuntea tuolta Yahoon puolelta, jonne aikoinaan siirryttiin täältä yhtä aikaa esikoisiamme odottamaan. Mä olen täällä nykyään eri nimimerkillä. Voisin täällä vihjaista sen verran, että meillä oli silloin sama laskettu aika ja meidän tytön etunimi alkaa s-kirjaimella.

Toivon kovasti että saisit tänään selkeämmän plussan testiin ja saisitte pikku kakkosen! Meille myös kuumeillaan kakkosta (yritystä joulukuusta 07), mutta vielä ei ole saatu muuta kuin yksi kemiallinen raskaus.

anna061

Vierailija

Esikoisen odotuksessa linea negra tuli haaleana ihan heti, siitä arvasin olevani raskaan. Testin tein viikon tuon viivan ilmestymisen jälkeen.Viiva on masuun jäänyt haaleana, joten seuraavissa raskauksissa siitä ei ole voinut tehdä johtopäätöstä.Joko olet saanut plussan?

Vierailija

Moi, taidanpa tietää kuka olet! Mukava kuulla susta! Toivottavasti teillä tärppää pian:) Mulla on nyt menossa kp38/28, joten ei auttanut kuin käydä verikokeessa. Tulokset tulee tunnin päästä. Olisin tosi yllättynyt jos olisin raskaana. Olo on nimittäin palelua lukuunottamatta (alilämpöä) ihan normaali. Tajusin eilen, että mulla oli kp12-14 oksennustauti, joka on varmaankin siirtänyt ovista. Sellainenhan on ihan tavallista, että keho tulkitsee, ettei nyt ole varaa ruokkia uutta elämää ja "pistää hanat kiinni". Jostain olen vastaavasta lukenut. Verikoe, jossa kävin, taitaa olla sellainen on/ei -tyyppinen, eikä tarkempaa raskaushormonimäärää näyttävä, mutta kyllä nyt on joka tapauksessa uskottava jos ja kun se "ei" tulee. Masuviiva ei ole tummunut, joten täytyy olla jäänteitä esikoisen odotuksesta.

Kiitos vastauksista ja plussasäteitä jakoon:)

Lainaus:

En osaa tuosta linea negrasta sanoa, mutta jotenkin mulla on sellainen muistikuva, että joillain sellainen ilmestyy heti alkuraskaudessa. Nimittäin esikoista kuumeillessa muistan vahdanneeni olisko alamahalle ilmestynyt mitään viivaa...

Muutenkin tuo roskishaamu kuulostaa lupaavalta! Mä olen paljon testaillut acon10:eillä, enkä ole niihin muutoin mitään viivoja saanut, paitsi kun olin esikoisesta raskaana.

Taidetaan muuten tuntea tuolta Yahoon puolelta, jonne aikoinaan siirryttiin täältä yhtä aikaa esikoisiamme odottamaan. Mä olen täällä nykyään eri nimimerkillä. Voisin täällä vihjaista sen verran, että meillä oli silloin sama laskettu aika ja meidän tytön etunimi alkaa s-kirjaimella.

Toivon kovasti että saisit tänään selkeämmän plussan testiin ja saisitte pikku kakkosen! Meille myös kuumeillaan kakkosta (yritystä joulukuusta 07), mutta vielä ei ole saatu muuta kuin yksi kemiallinen raskaus.

anna061

Vierailija

Toivottavasti oli positiivinen tulos!

Mulla muuten yhdessä kierrossa oviksen tienoille osunut vatsatauti siirsi ovulaatiota reilulla viikolla eteenpäin. Joten jos testi oli negatiivinen, niin saatathan olla vain myöhemmin raskautunut.

Toivottavasti kuitenkin sait sen plussan jo nyt, tai ainakin heti seuraavassa kierrossa!

Niin ja jollekin muulle piti kommentoida vielä tuosta linea negrasta. Mun ymmärtääkseni se viiva on jo ennen raskauttakin olemassa, ehkä vain niin haaleana ettei sitä vain näy. Raskauden aikana kun tapahtuu joidenkin ihon pigmenttialueiden tummumista, niin viiva tulee selkeämmin näkyviin. Mulle ei tullut linea negraa edes raskauden aikana, mutta tytölläni se on näkynyt haaleana aina.

anna061

anna061

Vierailija

nimittäin mulla on sellanen vaalean ruskea viiva koko ajan alavatsalla, mistäköhän se johtuu...siis ollut iät ja ajat. Jos tulen raskaaksi niin tummuukohan se viiva, vai tuleekohan viereen toinen.Heh, sori kun sekaannuin, mutta oli ihan pakko jakaa oma kokemus:DToivotaan, että saat plussan uusintatestissä:)Kitteni

Vierailija

Nega tuli terveyskeskuksen verikokeesta, kuten oletin. Se oli sellainen hormonimäärän kertova testi, joten tulos oli aivan varma. Olisin kertonut sen heti, mutta nää Vauva-lehden sivut tökki niin, etten päässyt kirjoittamaan. Menkatkit alkoivat tänään, kp40 ja olen siitä vain iloinen. Mieluummin haluaisin, että raskaus lähtisi ihan peruskierrosta kuin sellaisesta tilanteesta, että pitäisi pohdiskella miksi hormoni ei nouse. Vauvalla ei siis ole kiire:) Pidän teille muille kuumeilijoille kovasti peukkuja. anna061, toivottavasti törmätään yahoon puolella. Vanhassa porukassa tai sitten ihan uudessa;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat