Sivut

Kommentit (38)

Mulla erittäin eloisa esikoinen 1 v 10 kk ja toista odottelemme rv 39... Koitetaan nauttia tästä rauhallisuudesta, tuskin se väsymys siitä vähenee tai meno rauhoittuu vauvan synnyttyäkään.. ;)

toinen tolppajalka

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotkut asunnot esim. todella kuumia, kun vähänkin paistaa aurinko... Jos taas viileä kämppä missä asustella ja parhaassa tapauksessa järvi vieressä missä viilentyä, niin mikäs sen ihanampaa...;)

eli jatkuvasti vahdittava, tekee pahojaan heti jos yritän levätä. Mies tulee kotiin töistä klo 18-20 aikaan eli päivät täytyy melkein kokonaan jaksaa kaksin esikoisen kanssa. Ja vielä pari viikkoa olisi laskettuun aikaan ja pelottaa jos menee vielä yli :(

AP

Ei muuten ole helppoa tämä alkuraskauskaan ja helle. Muutenkin koko ajan huono olo ja oksettaa. Tuskanhien päälle vielä hellehiki ja jo on naama valkoinen kuin lakana.

On eri asia jos toteaa et voi kun on tukala olo, mutta jotkut sitten jauhaa ja jauhaa jauhamisen jälkeen.. :(

Itekkin olen kahen loppukesän lapsen äiti ja samat helteet ne on joka vuosi. (yllätys?)

Tuulettimet pörrään, älä syö suolasta, juo riittävästi, viilennä, viilennä ja viilennä. Liiku, mene vaikka uimaan illalla!

Mullakin on alle 2- vuotias, kyllä se uskoo jos määrää järkevät rajat, kaikki liian mielenkiintonen krääsä joka kiinnostaa lasta laitetaan piiloon. Mieti asunnon turvallisuus niin ettei sun tartte miettiä mikä menee rikki jos lapsi siihen ylttää. Ja käskytät kunnolla: lapsen tasolla ja ääni matalana, laita nurkkaan, uhkaa ensin nurkalla, jos ei lopeta niin kylmästi nurkkaan huutaan ja käännä kasvot uudestaan jos kurkkii -kysy kohta onko kiltisti ja halatkaa, keksikää jotain semmosta puuhaa joka lapselle sopisi.

Älä vaadi liikoja, lapsesi on niin pieni että se saa sählätä vielä vuosia!

Liitoskivut on olleet hirveät jo viimeiset 15 viikkoa, polvet on järkyttävän kipeät, turvottaa, mutta mikä pahinta en jaksa valvoa. Lapset jää lomalle hoidosta viikon päästä. Mahtaa mies ihmetellä kun tulee töistä kotiin ja kakaroista ei tietoakaan. En vaan jaksa välittää kun nukuttaa....

Minä siis se edellä kirjoitellut toinen kärsimätön odottaja, aika tismalleen samoilla viikoilla kuin sinä ja esikoinenkin suunnilleen saman ikäinen, mutta olen vakuuttunut siitä, että meno senkun kiihtyy vauvan tultua, joten koitan nyt vain nauttia tästä olotilasta, kun esikoinen vielä ainoa hoidettava.. Pian on ihan eri kuviot ja kyllä silloin varmaan ehtii pariin otteeseen tulla ikävä näitäkin aikoja kun vauva oli vielä masussa! ;)

Kun saadaan se plussa testitikkuun niin aletaan vinkuun!!

Mulla on ollu vaan 2 kertaa LA kesän yli.. toinen syyskuun alussa ja toinen elokuun alussa, aina niitä helteitä tulee ja menee. Turvotus nyt saattaa iskeä jos iskee, talvellakin -aatelkaa mitä ihminen pukee pakkasella päälleen jos vaatteet ei mene päälle.. :D

Kummaa valitusta! Herätkää pahvit..

Itsellä laskettu aika heinä-elokuun vaihteessa, eli ehdin nauttia hyvin niistä iki-ihanista heinäkuun helteistäkin. Vielä ei pahemmin turvota, toivottavasti ei alakaan turvottaa.

Mukavia viime metrejä !

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat