Vierailija

Sivut

Kommentit (114)

Nuorena tyttönä, noin 17 vee, sain ummetuksen. Paskatti kovasti, mutta perseessä oli mahdoton tulppa, jättiläismäinen ja kova paska. Yritin sitä tuskissani vääntää pönttöön pitkän aikaa. Paska oli aivan reiällä, mutta ei vain tullut ulos, joten jouduin jatkamaan yrittämistä pää punaisena. Välillä äiti kävi oven takana kyselemässä " meneekö vielä pitkään, pitäisi päästä vessaan" , minä huutelin takaisin " paska ei tuu millään ulos" . Ihan kuin muutenkin ei olisi ollut paineita, saati sitten, kun joku jonottaa oven takana :P Lopulta otin vessapaperia, kaivoin paskan ulos sen avulla ja sitten perse hellänä paskoin vielä löysää paskaa, kyllä kirpaisi. Paperia käytin sekä kaivamistyössä että pyyhkimisessä niin paljon, että kun lopulta syöksyin päästämään äitini pitkän odottelun jälkeen vessaan, en huomannut vessanpöntön tukkeutuneen paskasta ja paperimäärästä. Äiti huusi asiansa toimitettuaan ja vedettyään vessanpöntön, että " vessa taitaa olla tukossa" :P Minä siihen selittelemään, että " paska ei tullu millään ulos, oli pakko kaivaa paperilla..." :P Pönttö saatiin kuitenkin auki. Minä olin perse hellänä jonkin aikaa paskomisen jälkeen. Oli vielä pakko lähteä melkein heti kaupungille kaverin kanssa. Yritin pestä käsiä, joihin oli kaivaessa tarttunut lemu paperista huolimatta, mutta eihän se lemu lähtenyt. Suihkuttelin sitten hajuvettä runsaasti ja eikun menoks, vienosti paskalta ja roimasti hajuvedeltä tuoksuen, perse hellänä kohti kaupunkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja laktoosi-intoleranssi siihen päälle. Yhteen aikaan kun meillä vielä oli loma-osake, mulle iski aina ripuli kun olimme siellä. En käsitä miksi se aina siellä iski, yhden kerran vittuunnuin niin siihen mahan möyryämisen alkamiseen (taas!) että päätin olla menemättä paskalle. Vääntäkööt vaan mahaa niin paljon kuin huvittaa, minähän pidättelen.. Kaksi-kolme tuntia taistelin paskahätää vastaan, ja sitten se meni kuin menikin vähitellen ohi! Kyllä oli lihakset hellinä sen jälkeen, mutta puristukset pitivät! Siihen muuten loppui ripulit siellä mökillä, sen jälkeen sain lomailla ilman vatsanväänteitä =) Paskalla kävin vasta seuraavana päivänä, kun ei ollut enää vatsa löysällä.

aamulla juotuani kupillisen kahvia katson että vessan on oltava vapaa mua varten. ton kakan pidättämisessä on vielä ongelmia. vessaan on päästävä heti eikä hetken päästä---muuten on paskat housussa. ei ole vielä onneksi tullut. toivottavasti alkaa pidätysrefleksi pelaamaan paremmin...

Olin mieheni mummolassa ekaa kertaa. Viivyimme muutaman päivän ja vatsa meni umpeen. Heti kun pääsin kotivessaamme niin tuli elämäni isoin kakka.

Sain työ reissulla ruokamyrkytyksen junassa syödystä ruuasta.

Junassa kävin paskalla ja sen jäälkeen kotimatkalla joka oli noin 2 kilometriä kävin 3 kertaa paskalla. kerran serkkuni asunnolla ja sitten parin minuutin päästä mc donaldsin vessassa jka sitten vielä carrolsin vessassa.

Seuraavan yön oksensin ja paskansin noin vartin välein.

Lopuksi olin niin väsynyt että istuin loppu yön kylpyhuoneessa ja annoin ripuilin tulla lattialle ja huuhtelin itseni siinä lattailla istuen.

seuraavana päiväänä menin töihin,mutta jouduin lähtemään kesken päivän pois kun taju meinasi lähteä.

Menin vanhempieni kotiin hoitoon . : )

Ensin oli kuumetta ja sitten lopulta kun olin heikoimmillani oli alilämpöä 34, 5 .

Omat tarinani:

Teini-iässä olin mansikkamaalla töissä kitkemässä. Olin puolessa välissä peltoa, kun alkoi vatsaa vääntää. Ajattelin sen olevan vain pieru, mutta kaasun mukana pääsikin ripulia. Juoksin nopeasti ulkohuussiin, jossa suurimmat kakat poistin alushousuista, samalla tyhjensin suolen. Koska haisin aikalailla, en kehdannut mennä sanomaan pomolleni mitään. Siispä tein työpäiväni loppuun...

Toinen tapaus oli lomareissulla mökkeilemässä. Olo oli ollut koko päivän hyvä, mutta illalla alkoi vatsaa vääntää. Kipu vain yltyi kokoajan, kunnes oli pakko mennä pöntölle. Vesiripulia tulikin kovalla paineella. Paskaa roiskui seinille asti. Pari tuntia siinä pöntöllä istuin. Loppuyö menikin oksentaessa...

Olin puolessavälin lenkkiä kun vatsa alkoi möyrimään kunnolla ja tuntui ettei voi pidättää enää hetkeäkään! Yritin miettiä kaikkea muuta, samalla vilkuilleen sopivaa pusikkoa mihin mennä. Ja taajama-alueella olinn.

Meni hetkeksi ohi ja lähdin juoksemaan, minä jolla kunto nolla silloin. Ehdin kuin ehdin, mutta tiukkaa teki. Että tuntui hyvälle kotona istahtaa pytylle!

Vierailija:

Lainaus:

jotain viikon ajan. Levolacilla ja ulostuslääkkeillä sai joten kuten kakattua ja se oli yhtä tuskaa. Oli vielä talvi. Takkaa lämmitetty, wc tavallaan takan takana ja vessa ihan sika kuuma. Ja äherrät kakkaa muutenkin hiki otsalla. No, eipä huomannu toisen osaston kipeyttä, kun persus oli niin jumissa. Enpä ikinä haluu kokee samaa uudelleen!

Olenkin ajatellut että se on luonnon tapa auttaa alapäänsä kanssa tuskailevaa..

Ja autoreissut :S

Isosleirille meno Kuruun Kuusankoskelta aiheutti aikamoisen kuplan otsaan ja vielä suurempi oli ajettaessa Ohiosta New Jerseyyn.

Ensin tuli sitä itteensä ja tyttö perässä... joo ja vaikkakin oli tyhjennetty ennen synnytystä :O

Silloin sitä ei osannu kyllä hävetä, mut nyt jälkeenpäin kun sitä on ajatellu niin jotenki alkaa nolostuttamaan :) noh vahinkoja sattuu.....

olimme lomalla Thaimaassa, kun lähtöpäivänä lentokentällä miehelleni nousi kuume ja maha meni aivan löysälle. Siinä hän sitten useampaan otteeseen kävi lentokentän mahtavissa vessoissa ja sama meininki jatkui myös lentokoneessa. Ajatelkaa tunnetta, kun herää (yölento) karmeeseen ripuli mahakipuun ja vessaan on kilometrien jono. ESuurimmalla osalla jonottajista oli vaihtohousut sylissä (siis shortsit jalassa) vaikka Suomeen oli matkaa vielä ainakin 10 tuntia ja välilaskullakin olisi voinut pitkät housut vaihtaa. Toki mieheni olisi voinut mainita että maha on niin perkeleen kipeä, mutta ei kehdannut vaan naama tulipunaisena hengitteli syvään ja pidätteli kakkaa sisällään!

Tämän jälkeen en ole enää itse vaihtanut housuja lentokoneessa vaan joko välilaskulla tai vasta Suomessa!

Tuntu että persereikä repeää. Ei yksinkertaisesti voinut ponnitaa paskaa ulos. Hiki valui päästä ja pyörrytti. Suihkulla yritin pehmittää ja samalla ponnistin, ei auttanut sekään. Loppujen lopuksi oli pakko kaivaa sormilla pahin tukos ulos. Sitten mies lähti hakemaan apteekista peräruiskeita. Tulihan se sielta sitten loppujen lopuksi, mutta perse oli hellänä ainakin viikon sen jälkeen.

Lomamatkalla Miamissa suhteellisen hienon hotellin uima-altaalla pidättelin itse naurua, kun läheinen mummo (siis oikeasti, semmoinen hienostojenkkirouva) pidätti jotain ihan muuta. Täti kipitti kädet takamuksellaan kovaa kyytiä rannalta uima-allasalueen läpi kohti hotellia ja sen mukavuuksia - meteli oli aikamoinen!! " AAAAAAAAA - prut - AAAAAAAA - prut" rouva ihan todella kiljui koko matkan. Jäljelle jäi hipleitä katseita auringonpalvojilta ja tekemistä siivoajille, pelkkä uimapuku ei siis kerää ylitsevuotavan peräsuolen sisältöä suojiinsa. Ihan vinkiksi... :D

ja 200 metriä ennen vatsa alkoi valittaa. Arvelin että voihän tässä pikku hermostumispaukun päästää...mutta lipsahtikin ripulikakkaa housuun. Voi apua! Onneksi vieressä oli huoltoasema ja eikun sinne vessaan. Naistenvessa oli sopivasti tyhjä, niinpä pesin itseni, heitin sukkahousut roskiin, tarkistin ettei muut hame ollut sotkussa ja riisuin pikkarini, suihkutin käsisuihkulla ja pesin ne saippuan kanssa. Kuivatin käsienkuivaajan alla ja eikun menoksi. Ehdin juuri ja juuri työhaastatteluun. Sain paikan ;)

Toisella kerralla oltiin miehen kanssa kahdestaan rannalla, olin viimeisilläni raskaana. Mies meinasi että eiköhän rouvaseni vielä kerran kiksauteta, kun olet niin muhevan näköinen, tekisi mieli haukata. Minä että juu, mutta odota mä käyn pisulla ensin. Mies että hänpä tulee katsomaan, kun rouva pissii, ei ole ennen naista kyykkypissillä nähnyt. No näystä tuli todella ainutlaatuinen, mulle iski siinä kyykkiessä täysin yllättävä paskahätä ja herra näki " synnytyksen" ! Mies putosi kertalaakista, hirnuu siinä hiekalla ja minä vollotan pusikossa, että anna edes paperia....

Siinä sitten itkua väännettiin, hyppäsin pöntön ja suihkun väliä sen ajan.

Kun se kakka lopulta tuli tuntui kun olisin synnyttänyt toisen lapsen (tosin esikoista tummempi pintaisen)....

Kokemus oli mieleenpainuva! =)

Olen aina luullut, että olen maailman ainoa nainen jolta meinaa tulla tavarat housuun joka jumalan juoksulenkillä ja joka saa kirmata milloin mistäkin paikasta takaisin kotiin hammasta purren, hikikarpalot otsalla helmeillen.. Asiasta on tullut mulle sellainen henkinen ongelma, että vatsaa alkaa vääntää lähes poikkeuksetta aina, kun olen missä tahansa paikassa, jossa tiedän, ettei vessaa ole lähellä. Leikkipuistostakin juoksen kotiin harva se päivä lapsen parkuessa pettymystään vaunuissa kun juuri vasta alkanut puistokeikka päättyykin yllättäen...

Yksi noloimmista kokemuksistani on ekalta ulkoilureissulta esikoisen syntymän jälkeen. Pidätyskyky ei pariin viikkoon toiminut lainkaan, tunsin kyllä vessahädän, mutta en pystynyt tekemään sille mitään. Olimme lähikaupassa ostamassa jotain vauvatarvikkeita ja hätä iski. Kuvittelin onnistuvani pidättämään, perse oli siis aivan tunnoton, mutta miehen ilme kertoi, että pieleen taisi mennä. Haju oli kamala. Kotiin oli onneksi vain n. 10 minuutin matka ja pääsin housupyykille.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat