Sivut

Kommentit (114)

Vierailija:

Lainaus:

on mulle monenlaisia varpusparvia tullut vastaan ja mahanväänteitä, kun on taipumus sellaiseen. yleensä kuitenkin olen vessaan ehtinyt ja korkeintaan pari kertaa on tullut (onneksi) kotona tai kotiovella housuun/lattialle. Kerran olin ollut baarissa juhlimassa kavereideni kanssa ja pokasin (olkoon vaikka Make) sieltä ihastukseni ja pyysin häntä luokseni yöksi. Käytiin sitten vielä pizzalla ja käveltiin sitten siinä asuontoani kohti jutellen niitä näitä ja make kertoi jonkun hauskan jutun ja naurunpyrähdyksen seuraukseni housuihini pyrähti myös lasti ripulikakkaa. Yritin pidättää pokan ja jatkettiin kävelemistä. Olin varmaan aika poissa olevan näköinen, kun mietiskelin, että miten tästä nyt selvitään. Yritin pitää myös hieman hajurakoa Makeen. No kotiin päästyäni make meni vessaan ja minä päätin äkkiä ottaa kaapista uudet pikkuhousut ja menin keittiöön niitä vaihtamaan. Yhtäkkiä make pörähtikin keittiöön, kun olin housut nilkoissa vaihtamassa alushousuja ja arvatkaa hävettikö. Hyppäsin siitä sitten nopsaa vessaan housuineni ja pesin pyllyn ja tungin kakkahousut jonnekin piiloon. menin sitten muina miehinä maken kanssa ja kyllähän me vähän pussailimme, mutta koska puolet ripulista oli vielä ripuloimatta, niin jouduin koko pinnistämään pyllyä kiinni, ettei kakka pääse tulemaan vahingossa, enkä kehdannut mahdollisten ääni- ja hajuhaittojen takia mennä vessaankaan. Make päätti sitten jäädä yöksi, ja pitkä yö siitä tuli, kun jouduin sitä ripulia pidättelemään.

Kerran lomamatkalla Kreikassa tuli kiire kesken kävelyreissun. Kavelimme vilkkaan tien vartta ja ympäröivä maasto oli helteen karuksi polttamaa. Ainoa vähäinen näkösuojamoli läheisellä lammaslaitumella jököttvä pieni pensas. No hätä ei lue lakia ja spurttasin vauhdilla aidan yli pensaan suojiin jo matkalla shortsejani aukoen. Lampaat olivat tavattoman kiinnostuneita puuhistani, samoin kun ohi ajavat autoilijat joiden näkyvyyttä pensas ei yhtään haitannut. Lisäksi maasto oli todella kalteva joten meinasin koko ajan kierähtää rinnettä alas. Lisäksi paperia ei ollut tietenkään mukana ja ytitin hädissäni siivota pahimpia sotkuja pensaan lehdillä jonka seurauksena pyllyn lisäksi sormenikin olivat yltä päältä paskassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pitkän bussimatkan aikana en kerta kaikkiaan USKALTANUT mennä bussin takaosassa olevaan vessaan, olin tosi ujo pienenä. Olo oli karmiva ja hätä aivan hirveä. Maha alkoi paisua ja paisua ja kipeytyä, ja lopuksi, kun jäin kotikadulla pois linja-autosta, jouduin kävelemään housut nilkoissa itkien kotiin maha kaksi kertaa isompana kuin tavallisesti. Vieläkin karmii selkäpiitä koko ajatus.

Olin siis jo kotiutunut. Kakkaaminen sattui kauan. Tämän yhden kerran se sattui yhtä paljon kuin synnytys, enkä liioittele yhtään! Tosin kipu kesti vähemmän aikaa, noin 45 minuuttia. Olin vauvan kanssa kotona ja jouduin häntä kantamaan. Kakan tulo sattui julmetusti, kokeilin maata sängyssä, lattialla, kävellä ja kipu sai minut itkemään ja huutamaan. Kakka ei tullut kun yritin. Soitin miehen kotiin auttamaan kesken työpäivän ja hiemen ennen hänen tuloaan sain kakan tulemaan. Voi sitä helpotusta!

En yleensä kerro näin yksityiskohtaisia asioita mutta tämä kerta oli niiiin kivulias ettei uskoisi. Kipu oli VALTAVA, samanlainen kuin synnytyksessä. Toivottavasti kukaan muu ei joudu samaan tilanteeseen.

että kun menen esim shoppailemaan, pitää jo etukäteen katsoa missä on vessat. Hätä tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, eikä sit oo paljon aikaa vessaa etsiä. Kaamea hätä on tullut monesti lenkillä, on pitänyt juosta oikeesti ja kovasti, linja-automatkat ja lentokoneet ovat painajaismaisia, ja kun jännitän on ruikku varmistettu.

Olimme syöneet ennen lähtöä lounaan ja auto matkaa oli reilu 40km. Puolessa välin matkaa mulla rupesi mahaa vääntämään ja ajattelin pidättää kyläpaikkaan jossa pääsisin vessaan, no ei pystynyt kun oli niin kovat vatsan väänteet. Oli pakko pysähtyä ja paperia ei tietenkään meinannut löytyä mistään, mun oli pakko soitaa isälleni joka meni toisella autolla edellä että onko hänellä paperia. Jotain räkäpapereita se sitten taskustaan kaivoi kun ei muutakaan ollut. Juoksin metsikköön jossa oli lunta ja mulla lenkkarit ja sukat kastu aivan märäksi enkä pystynyt siinä hangessa tarpomaan kovin pitkälle vaan jäin siihen metsänreunaan pikkuisen katajan taakse kyykkypaskalle. Onneksi ei ollut juurikaan muuta liikennettä sillähetkellä, koska tielle näkyi kuulemma erittäin hyvin mitä siellä metsänlaidassa kykin.

Olen kotisairaanhoitaja ja menin kotikäynnille yhden mummon luokse. Siinä jutellessamme alkoi tuntumaan, että paskalla tarttis kohta käydä. Mummo sitten kaivoi virsikirjan ja rupesi kyynel silmäkulmassa laulamaan virttä jota hänen miehen hautajaisissa oli laulettu. Kuuntelin sujuvasti ja tunsin kuinka paskaa alkoi löristä housuun. Lopulta pääsin mummon vessaan. Siinä istuin alkkarit ja farkut paskassa vessankorokkeen päällä ja mietin mitä tehdä. Kaivoin käsisuihkun ja rupesin puhdistamaan persettä. Käsi ja suihku osuivat paskaan ja samalla housut valahtivat nilkkoihin jolloin lattiallekin tuli paskaa. Rupesin pesemään suihkua (kurkottelin) jolloin hanaan tarttui paskaa käsistäni. Päätin sitten hoitaa asian kerrallaan ja pesin ensin kädet, hanan ja suihkun, sitten perseen ja pyyhin paskan farkuista. Pesin alkkarit ja laitoin nyrkkiini ne tarkoituksena tunkea vaivihkaa reppuun ne vessan ulkopuolella. Se onnistui kyllä mutta loppupäivän kuljin märissä farkuissa ilman alushousuja ja kaiken lisäksi unohdin pestä sen paskan siitä lattialta :)

Toinen: olin raskaana aika viimeisilläni. Ajelin kotiin anoppilasta (onneksi olin yksin) kun tuli sellanen kova " paskahätäsupistus" eli kovaa paskaa oli tulossa jöötillä ulos. No, suolen supistus sai aikaan myös kohdun kovettumisen. Yritin painaa kaasua lisää ja huusin tuskasta kun perse ja maha supistelivat yhtäaikaa. Välillä oli pakko ottaa jalka pois kaasulta kun tuli kova paskasuppari. Pääsin sit kotiin ja semmonen nyrkin kokonen kova paskapallo lensi pöntön seinään kun meteoriitti. Sen jälkeen soitin äidilleni ja jaoin tämän kauhean kokemuksen hänen kanssaan.

Isälleni sattui lapsena: oli uimassa ja istui vedessä uimarenkaan päällä perse vedessä. Päästi paskat sinne ja lähti soutamaan. No mihinkäs käsi osui: paskat olivat pullahtaneet uimarenkaan viereen ;)

Söin luumuja ja tein vaikka mitä temppuja, että kakka olisi tullu kivutta ja helposti. No, kerran sitten olin koko aamun yrittänyt tehdä kakkaa, kävin vessassa istumassa puolen tunnin välein. Ei tullut mitään.

Vein lapsen sänkyyn ja ajattelin, että nyt menen rauhassa istumaan vessaan ja rauhoitun. Vatsaa särki, vauva painoi mahassa ja kakka oli ihan tuloillaan, mutta ei kuitenkaan tullut. Kun olin laittanut lapsen sänkyyn, alkoi peräsuolen suunnalla vihloa ihan tolkuttomasti. Se oli viiltävä kova kipu ja en voinut muuta kuin kippurassa huutaa. No siitähän lapsi riemastui. Säikähti ja alkoi kiljua pää punaisena. Yritin rauhoitella, mutta vaan itkin kivusta ja olin kippurassa lattialla.

Hetken silloin jo mietin, että se onkin vauva joka syntyy, että ei minulla mikään kakkahätä olekaan ja yritin päästä puhelimelle, että soitan ambulanssin. En päässyt, mutta siinä mönkiessa lattialla vatsa jotenkin rentoutui, pääsin ylös ja " juoksin" vessaan huutava lapsi kainalossa. Rojahdin pytylle ja suoli tyhjeni todella vauhdilla. Tuntui, että koko peppu repesi. Minä huusin kivusta, lapsi sylissä huusi pelosta. Näky oli varmaan melkoinen.

Pakko sen jälkeen oli vielä kokeilla, että ei lapsen päätä tunnu tms. Ettei pikkuinen synny paskaiseen vessanpyttyyn.

Se oli kamalaa!!!!

mentiin helsingistä new yorkiin ja siitä jatkolennolla orlandoon... juuri kun kone alkoi laskeutua new yorkiin nin alkoi mahassa mouria.. en päässyt vessa sillä piti istua vöissä.. no siinä sitten pidättelin.. MUTTA MEINAS ITKU TULLA kun huomasin ties mitkä passi ja turvatarkastusjonot siellä oli eikä vessaa näköpiirissä + että oli kiire jatkolennolle. No siinä tuskaisena jonotin ja pidätin noin 20-30 ja vielä turvatarkastuksen ja sitten päästiin siihen odotushuoneeseen josta koneeseen mennään MUTTA SIINÄ TEHTIIN VIELÄ YKSI TURVATARKASTUS JOHON PITI JONOTTAA... no sitten kun viimein nousin penkiltä kun olis tullu mun tarkastuksen aika niin perseestä alkoi valua paskaa pitkin lattiaa.. turvatarkasta (onnex nainen) kysyi heti että voinko hyvin yms.. ja vei minut vessaan jossa hieman autteli minua ja mulla oli kotelomekko ja sukkahousut jotka heitin roskiin... tuo tarkastaja sitten saatteli minut takaisin ja koneeseen... oli tuskaisa 2 tunnin lentomatka orlandoon josta vielä tunnin automatka meidän motelliin.. sain kuiteskin sinne asti pidäteltyä ja sitten räjäytin kunnolla pöntön ja otin immodiumin ja en paskonut viikkoon!

Kakkahätä tuli siis leikkipuistossa, ehdin portin ulkopuolelle kun tunsin, että nyt lentää. Vetäisin housut nilkkoihin, paskoin pusikkoon (nokosia...), vedin housut ylös ja jatkoin matkaa.

muutamaa päivää ennen sektiota sairaalassa minulla oli kamala ummetus, lääkäritkin kutsuttiin paikalle, kun hoitaja luuli, että nyt se vauva syntyy.

ummetus ollut. Kotona sitten tuli valehtelematta sellainen tuplasti miehen k*llin paksuinen ja saman pituinen möhkäle. (eikä ole edes pieni kaluinen mies) Yök :/

Mullakin pari inhottavaa kokemusta:

Olin Australiassa vaihtarina, kun yksi aamu herätessä oli vaan ihan hirveä kakkahätä. Joku isäntäperheestä oli mennyt suihkuun ja koska sisällä oli armotoman kylmä, viipyi lämpimässä suihkussa ikuisuuden. Minä pinnistelin ja yritin imeä sisään, kiemurtelin ja vääntelin, mutta ei auttanut. Pakko oli mennä omaan huoneeseen, ovi kiinni, paperi lattialle ja hirvee torttu siihen päälle. Onneks oli kiintee ettei paskaa levahtanu ympäri huonetta. Haju oli aivan hirveä ja rukoilin että kukaan ei eksy huoneeseeni hetkeen :/

Toisessa tarinassa mulla oli jotain outoa ripulia ollut jo pari viikkoa. Mentiin sitten mun miehen mummolle kylään ja höänellä on vain piskuinen kaksio. Siellä sitten pakko oli mennä paskomaan ja vessa tietysti olohuoneen (jossa keittiön pöytä) vieressä. Siellä mieheni ja mummonsa istui syömässä kun vessanpönttö kumahteli seinän takana. Kyllä hävetti!

sodankylään matkalla,monta tuntia autossa,välillä kahvilla,niin arvata voi,että jossain vaiheessa tulee paskahätä. no,sodankylää lähestyttäessä on paikka nimeltä aska,ei tosin vessaa missään,vaan levähdyspaikalle tuli koko lasti. myöhemmin on naurettu,että kävin askassa paskalla.

Itselleni kävi pari kertaa lukioaikana vahinko.

Ekalla kerralla oli talvi ja meillä oli hiihtoa. Hiihdettiin jossain hevon kuusessa keskellä pöpelikköä ja pakkasta oli ihan mukavasti. Mulla oli karmea paskahätä, mutta en voinut mennä koululle paskalle, koska meidän liikkamaikka oli oikea Hitler ja kaikkien piti hiihtää, vaikka mikä olisi ollut. Vatsaa vaan väänsi ja väänsi ja jatkoin hiihtämistä. Kunnes en voinut enää pidättää ja multa tuli kunnon varpusparvi housuihin. Otin sitten nopeasti sukset pois ja juoksin puskiin ja vedin matkalla jo housuja alas ja koko ajan perse laukoi varpusparvia. Istuin sitten kyykkypaskalla puoli tuntia. Oli sitten kiva mennä nolona perse ruskeana ja märkänä ja haisevana muiden luo.

Toisen kerran meillä oli suunnistusta ja mulla oli ollut jo kauemman aikaa ummetusta. Kesken suunnistuksen, vatsaa väänsi aivan tolkuttoman kauan ja hätä oli hirvittävä. Menin sitten yhden ison kiven taakse ja aloin päkistämään paskaa ulos. Päkistin noin puoli tuntia, mutta se hiton pökäle ei suostunut yhteistyöhön, kunnes sitten tuli sellainen tunne, että nyt se tulee. Joo, tulikin, mutta ei kokonaan. Se paskapökäle tuli ulos pikkumatkan, ihan kivikova pötkö. Koitin työntää sitä takaisin, mutta ei onnistunut, koitin sitten saada sen kokonaan ulos, mutta en saanut. Vedin sitten housut jalkaan ja annoin asian olla, koska tunti oli jo lopussa ja päästiin kotiin. Tarkoituksenani oli sitten kotona hoitaa asia loppuun. Läksin sitten kävelemään kotiin, kun tuli tunne, että nyt se tulee tällä sekunnilla ja tuntui kuinka housuihin tipahti jotain kovaa, se oli se paskapökäle, kivikova ja sellainen pieni pallero. Ja sen jälkeen alkoikin sitten paska lentää, housuihin tuli iso lasti löysää paskaa.

Mistä lie opiskelustressistä johtuvaa ummetusta ollut. Olin kuitenkin kaupungilla asioilla, kun tunsin, että nyt on pakko löytää wc tai muuten p. puskee housuun. Lauantaipäivä kun oli, niin tavaratalon wc:ssa oli muitakin asiakkaita. Siinä sitten odotin hikisenä talvitamineet päällä vuoroani, ja kun vihdoin pääsin pöntölle huomasin, että pönttö oli osittain tukossa, eikä vetänyt edellisen asiakkaan pisuja. Kuitenkin hätä oli niin pakottava, että ei auttanut muu kuin päästää käsivarren mittainen ja paksuinen jööti tulemaan. Arvaahan sen, että siihen jäi, eikä useista huuhtomisista huolimatta alas mennyt. Jonoa oven takana tietty oli jo usean ihmisen verran, kun vihdoin tulin kopista ulos. Häivyin wc:sta ja koko tavaratalosta saman tien.

Vatsa oli tosi löysällä ja sellaista ripulimaista kakkaa tuli vähintään parin tunnin välein ja sitten kun se oli tullakseen, ei siinä paljoa mietitty. Keksin milloin mitäkin syitä, että pääsin piipahtamaan vessaan. Ei olisi kivaa, jos yläasteen opettajalla tulisi kakat housuun kesken oppitunnin :)

Onneksi meillä on kohtuullisen kilttejä oppilaita, jotka voi jättää luokkaan keskenään pariksi minuutiksi.

oltiin miehen kanssa ajelemassa ympäri suomen, sillä hetkellä kiipeemässä Saanan rinnettä. rupes mahaa vääntämään (kuten mulla silloin tällöin tapana) ja siitä jo ties että takasin mökille ei millään pääse. no, odoteltiin siinä (metsää onneks silloin vielä ympärillä) jonkun aikaa ja sitten sain vaan mennä mättähälle istumaan ja pruutata sen varpusparven sinne metikköön. paperia ei tietenkään ollu mukana, joten mies repi t-paitansa että mulla olis jotain mihinkä perseeni pyyhkiä. sanomattakin lienee selvää että tästä väännettiin vitsiä monta vuotta. :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat