Sivut

Kommentit (114)

nuorena tyttönä. Olin poikakaverini kanssa lenkillä, kun yllätti kakkahätä. Oli talvipakkanen ja romanttinen kävelyretki poikakaverin kanssa. Kakkahätä yllätti pari kilometriä kotoa ja ehdotin, että kävellään meille. No, ehdimme kävellä ehkä sata metriä kun oli pakko sanoa, ettei tässä enää mitään kiirettä. Varpusparvi ehti housuun asti. En vieläkään tajua mitä tapahtui... Olimme keskellä kylää, mulla valkoiset verkkarit ja p*skaa housussa litratolkulla!!! Metsiä pitkin kolusimme sitten meille. Metsän pimennossa (onneksi oli ilta) vedin housut nilkkoihin ja tyhjensin suurimmat puskaan. Housut nilkoissa tajusin olevani yleisen ladun varrella ja mies hiihtelee ohi. En tiedä huomasiko mua pimeessä, mutta hajun varmaan tunsi!

Poikakaveri repeili tietty koko matkan ja tuli aikas paljon mun takana, hajurako nääs...

Untuvatakki, verkkahousut ja muut vaatteet meni pesuun, mutta haju ei meinannut irrota sitten millään. Kauhee kokemus, jolle nyt nauraa, mutta silloin oli paniikki ja nolotus!

ja istuin bussissa. vaivihkaa aukaisin housut ja yritin kärvistellä siinä penkillä. yhdysvaltain terrori-iskut oli vasta tapahtuneet, ja yht´äkkiä bussi pysähtyy pysäkille, ja kuski ilmoittaa, että pidämme 3 minuutin hiljaisen hetken uhrien muistoksi. meikä meinas luikkia paskalle siihen pysäkille..

olihan pitkät 3 minuuttia, huih.. varsinkin kun matkaa kotiin oli vielä vaikka kuinka paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotain viikon ajan. Levolacilla ja ulostuslääkkeillä sai joten kuten kakattua ja se oli yhtä tuskaa. Oli vielä talvi. Takkaa lämmitetty, wc tavallaan takan takana ja vessa ihan sika kuuma. Ja äherrät kakkaa muutenkin hiki otsalla. No, eipä huomannu toisen osaston kipeyttä, kun persus oli niin jumissa. Enpä ikinä haluu kokee samaa uudelleen!

Uuden poikaystävän luona en kehdannut alkuun isolle hädälle. Seurauksena ummetusta ja poissaolevuutta.

Ulkomailla opiskelija-asuntolassa paljastui yhteis-wc. Vatsani meni yli viikon ummetukselle. Lopulta kun kaikki tuli ulos, wc tukkeutui tosi pahasti.

Ulkomaanreissulla tuhdin aterian päätteeksi kävelimme pimeässä hotellia kohti. Yhtäkkiä vatsaani alkoi vääntää aivan karmaisevasti. En muistanut kunnolla reittiä hotellille. Mieheltä piti koko ajan tiedustella väliaikatietoja. Hetkellisesti oli hieman parempi olo välillä, mutta kipuaallot pahenivat kerta kerralta. Kun lopulta pääsimme pienelle hotellillemme, ulko-ovi olikin lukossa ja piti soitella kelloa. Tuntui, että oven aukeaminen kesti ikuisuuden. Liekö ollut yöportieerikin vessassa...

Olin ihan ummella, vatsa ei suostunut sitten millään yhteistyöhön vaan kärvistelin kakkaamatta koko pitkän joulun anoppilassa enkä voinut asialle mitään. Edes peräruiske ei auttanut. Monen päivän ummetuksen jälkeen kotiinpäästyäni tuseerasin itse itseni ja sain sellaiset peräpukamat että kärsin niistä yli 4 vuoden jälkeen vielä..

sellainen kakkainen joulu :(

Kakkaaminen oli niin tuskaa, että synnytys taisi jäädä kivuiltaan toiseksi. Meinasin pyörtyä kivusta joka kerta kakalla. Tuskanhiki valui, ja huusin ja itkin vessassa yksin kun mies oli töissä. Olin ihan loppu, ja pelkäsin jokaista uutta päivää.

Mutta toinen yksittäistapaus. Lapsena olin Tukholman laivalla vanhempieni kanssa, ja kävin hytin vessassa kakalla. Maha oli kovalla, ja ulos punkenut kakkakin oli sitten julmetun kokoinen, kova möhkäle. Tietäähän ne laivan vessaröörit kuinka pieniä ne on (tai oli ainakin silloin). Se kakka ei mahtunut sieltä alas. Meni tukkoon koko pönttö. Jätettiin se jööti sinne pesuaineen kanssa liukenemaan, ja lähdettiin tax free -ostoksille. Isä pelotteli, että joudun hakemaan huoltomiehen avuksi, jos kakka ei pehmene pöntössä itsekseen. Voi sitä helpotusta, kun tultiin ostoksilta, ja köntti oli pehmennyt, ja huuhtoutui alas. Eikä tarvinut hakea huoltomiestä pikkutytön kakan tukkimaa pönttöä aukomaan.

Vierailija:

Lainaus:

" Loppujen lopuksi oli pakko kaivaa sormilla pahin tukos ulos."

Ei kain OIKEESTI noin voi tehdä?? YÖÖÖK!!

Minä en ole joutunut itseäni kaivelemaan, mutta eräänkin mummon ja papan paskoja olen kaivellut ulos. Enkä ihmettele yhtään että joku joutuu tuseeramaan itse itsensä.

Diagnoosi varmistui ikävällä tavalla. Meillä oli mieheni kanssa tapana ulkoilla iltaisin ja muutamana iltana lenkillä ollessamme vatsaani alkoi vääntämään kuin tulessa. Pari kertaa ehdin tuskaisena ja hikisenä kotiin ja pöntölle, mutta kerran tuska persiissä ja alamahalla oli niin hirvittävä, että mitään mahdollisuutta ei ollut liikahtaa lenkkipolulta mihinkään. Puristin vain pakaroitani yhteen silmät ummessa hirveä kipu tajuntaani halliten. Sitten takapuolessa räjähti ja ripuli valui verkkareihini. Itkien painuin pusikkoon ja annoin loppujen tulla pensaiden taakse. Mieheni oli kyllä hyvin myötätuntoinen, mutta ei kyennyt täysin peittelemään huvittuneisuuttaan, kun hitaasti palasimme kotiin. Kokemus oli karmea, enkä ole vieläkään pystynyt kertomaan siitä kenellekkään.

Samalla kun pyörrytti, meni maha sekaisin ja koko ajan tuntui siltä, että tulee housuun ja sattui ihan tajuttomasti. Aina kun yritin nousta, meinasi taas taju mennä. Siinä sitten makasin lattialla vessan edessä, hoitajat hössötti ympärillä ja luovuttamaan jonottavien jono luikersi vieressä. Kaikki tuijotti. Siinä sitten hoin, että mun täytyy päästä vessaan...

Paskaa ei tullut ollenkaan 8 päivään. Joka päivä oli karmea paskahätä, mutta mitään ei tullut, vaikka istui pöntöllä ties kuinka päkistelemässä.

Otin sitten ulostuslääkkeitä, joiden piti pehmentää paska. Istuin sitten taas pöntöllä, kun tuli tunne, että perse halkeaa. Jouduin sitten kaivamaan käsin sen kivikovan paskatulpan ja kun sen sain pois, niin sitten alkoikin löysä ripulipaska lentää.

Matka kesti yhteensä n. 45min. ja puolessa välissä matkaa tunsin kuinka peräaukosta alkoi valumaan ulos sellasta vesi ripulia. Koko sen kiduttavan ajan supistin sulkia lihaksia minkä pystyin. Samalla pidätin vaistomasti hengitystä. Pyörrytti, paskatti ja vatsaan sattui. Karmea matka. Häpesin silmät päästä kun nousin ylös penkistä. Penkkiin oli jäänyt pieni ruskea läntti, joten tiesin, että housuni ovat rusket takapuolen kohalta. Jalat ristissä, reppu takapuolen päällä ja pää hiestä märkänä luikin taka ovesta ulos.. Kun pääsin linja-autosta ulos tielle mikä vei kotiin. Hyppäsin pusikkoon ja annoin tulla. Maalla asuttiin joten kukaan ei ollut katsomassa. Olo oli mitä taivaallisin, mutta kyllä kotona hävetti kun isä näki housuni.

Oliskohan se ollut kolmas yö kun heräsin siihen että sattuu ihan kauheasti mahaan ja se on turvonnut.

menin vessaan kakalle , mutta ummetus oli niin voimakasta että ei kakka tullut ulos.

Sen verran sain ängettyä että tunsin sormiin kivikovan kakan.

Eikä se mennyt takaisin suoleen päin vaikka työnsin eikä tullut ulospäinkään.

Ja koko ajan tuntui siltä että peppu halkeaa. No eihän siinä auttanut muuta kuin oikein kunnolla pyllistää ja koittaa kaivaa kakkaa ulos pepusta niin että loppuosa tulisi helpommin ulos. Sen verran sain kaivettua sitä kivi kovaa kakkaa ulos että ei se nää tuntunut olevan pepun ulkopuolella. Menin suihkuun ja yritin kuumalla vedellä pehmittää kakkaa. Kuten voit arvata ei onnistunut!

Seuraavana aamuna menin kotiin ja lopulta kakka tuli kokonaan, mutta kyllä hanuri oli kipeä monta päivää.

Edes pahimmalle vihamiehelleni en toivoisi moista kohtaloa!

Vierailija

Itellä oli lonkka paskana ja makasin sairaalassa sängyssä. Oli ollut jo viikon ajan ummetusta joten pyysin hoitajalta jauhemaista ulostuslääkettä. Siinä sitten iski aivanhirveä kakkahätä. Rupesin hädissäni kutsumaan hoitajaa ja sanoin että on päästävä kakalle. Hoitaja auttoi minut pyörätuoliin ja menimme vessoille mutta ne oli varattu. Sen minuutin ajan pystyin pidätellä kunnes plöröt tuli hirveällä paineella housuihin

Vierailija

Tiedättekö sen tunteen kun olette pitämässä koetta oppilaillenne, tuntia jäljellä 30 min, ja olet litimärkä hiestä pidättelemisestä samalla kun kakka meinaa väkisin tursuta housuihin?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat