Vierailija

ystäväni väittää näin. Siis suhteessa elää, rakastaa miestään jne mutta yhden kerran ollut naisen kanssa koska tunsi vetoa tähän. Mä sanoisin että on bi, mitä mieltä?

Kommentit (15)

seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ENSISIJAISESTI ja VALLITSEVASTI toiseen sukupuoleen.

oon mielestäni hetero nainen, mutta toisinaan tunnen voimakasta vetoa joitakuita naisia kohtaan.

Lainaus:

Täysin heteroita ei ole olemassakaan:-).

että täysiä homoja ja lesboja on olemassa. Kumma juttu, että se ei ulotu heteroseksuaalisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen Bi,kahden lapsen äiti ja miehen kanssa parisuhteessa (lasten isä)!Olen miehelleni sanonut että tunnen vetoa naisiin ja olen pussaillutkin hauskuuttelu mielessä muita naisia.Ennen miestäni olen harrastanut seksiä toisen naisen kanssa kerran ja tahtoisin kokeilla uudestaan,en yhtään pistäisi pahitteeksi jos minulla olisi kaverina yhtä estoton nainen kuin minä olen.Se olisi haaveena,mieskin on antanut luvan!Jos joskus minulla miehelläni menee poikki niin voisin ihan hyvin kuvitella itseni seurustelemassa neisen kanssa,ei mitään ongelmaa!

sattuipa osuva topikki! itselleni ajankohtainen aihe, kun aina olen kuvitellut hetero olevani, mutta nyt oonkin havainnut outoja tunteita erästä toista naista kohtaan. ihastusta tai jotain, voisin hyvinkin kuvitella olevani hänen kanssaan läheisemmässäkin kanssakäymisessä ja joissain haaveissa voisin jopa parisuhteen kuvitella - todellisuudessa tosipaikan tullen asia varmaan ei kuitenkaan tulis kysymykseen. edelleen pidän itseäni ihan heterona, sillä miehistä ensisijaisesti olen kiinnostunut. tai oikeastaan täysin, tätä yhtä nimenomaista naista lukuunottamatta. kummallinen tunne, mutta kiva oli lukea muiden ajatuksia ja kokemuksia, etten ole ihan friikki.

Tämä perustuu vain omaan kokemukseeni eikä ole yleistettävissä kaikkien totuudeksi. Mutta olen siis ihan onnellisessa avioliitossa MIEHEN kanssa elävä kolmen lapsen äiti ja olen silti saanut aika yllättäen kiksit parista upeasta naisesta.

En osaa ollenkaan selittää asiaa, mutta olen vaan tuntenut vetoa kahteen eri naiseen eri aikoina. Joku heissä vaan on vedonnut minuun ja se on tuntunut aivan järisyttävältä. Toisen kanssa olin tanssilattialla ja meno oli aika kuumaa, siis tanssimme lähekkäin ja ilmassa oli aivan selvää kemiaa. Toisen kanssa taas olin vaan pöydässä istumassa ja juttelin mutta jokin kolisi ja kovaa.

Mitään muuta ei koskaan ole naisten kanssa tapahtunut enkä tosiaan osaa edes kuvitella itseäni parisuhteeseen naisen kanssa. Mutta sen verran nuo kokemukset ovat vaikuttaneet, että olisin valmis kokeilemaan vaikkapa seksiä mieheni kanssa siten, että mukana on toinen nainen. Tämä on mieheni "salainen" fantasia ja nyt tuntuu, että voisin ihan hyvin toteuttaa sen hänen kanssaan.

Minusta on oikein kivaa pussailla tyttöjen kanssa ja tehdä jotain muutakin mutta en myöskään uskoisi, että minusta olisi elämään parisuhteessa toisen naisen kanssa.

Mun mielestä voi olla myös hetero jos on pakko määritellä. Itse olen mielestäni täysin hetero, mutta olen kyllä suudellut ystävieni kanssa joskus kokeilumielessä. En osaa sanoa menisinkö pidemmälle, mutta jonkinlaista vetoa voin tuntea myös naisia kohtaan. En tosin osaa kuvitella eläväni parisuhteessa tai liitossa toisen naisen kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat