Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ultraan siis menossa, eikä lähettävä lääkäri sanonut sanaakaan syöpäepäilyistä, päinvastoin, mutta silti en voi käsittää et tää vaiva vois olla mitään muuta.... :( kamala viikko tulossa...

Kommentit (15)

lääkärit eivät todellakaan mainitse edes syöpäepäilystä ennenkuin diagnoosi on aivan varma. Vaikka suoraan kysyisit, niin silti vain kiertelevät ja kaartelevat vastauksen kanssa. Sanovat vain loppuun asti, että yritetään sulkea " tiettyjä" tauteja pois tutkimusten avulla ja sanovat, etteivät tiedä mikä se möykky voisi olla - ennenkuin tutkitaan. Ja siinä voi mennä sitten jopa 3kk epätietoisuudessa.

t. nähty ja koettu on ja kyllä se syöpädiagnoosikin sieltä sitten kuukausien päästä vahvistettiin

mulla alavatsakipuja aiheutti iso kysta, joka sitten puhkesi itsestään. puhkeamisvaiheessa kyllä sattui ihan helvetisti, en pystynyt kävelemään ja itkin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja laakari pisti kiireellisena munasarjojen ja kohdun ultraukseen. Siina ei mitaan loytynyt, ja moykkykin vaihteli paikkaa eika ollut koko ajan samassa paikassa (= oli tietysti mun mielestani suolen tukkinut syopa koska minakin olin varma etta ei voi olla muuta kun syopa).

Kavin sitten ei-kiireellisena tapauksena sisatautilaakarilla joka otti rontgenkuvat ja tuloksena oli se etta paksusuoli oli taynna paskaa...

No, olen viela hengissa vuoden kuluttua ja syon lisakuituja joten ummetuskaan ei ole niin kroonista, mutta silti pyorii jossain taustalla ajatus etta kylla siella jossain ihan varmasti on ainakin joku pieni syopa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat