Seuraa 

Kristiin@82:

Lainaus:

Lainaus:

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]26-vuotias clomituplamamma, mies 29vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta 04/05.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä -77, mies -75. Esikoisen (02/04) yritystä ½ vuotta, tärppäsi luomusti. Pikkukakkosen (02/06) yritystä reilu vuosi, tärppäsi 5:stä clomikierrosta. Pco vaivana.[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 24v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut -> Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco -> clomit+terot.Nyt oltu luomukierroilla, tehty laparoskopia, jatkossa lisätutkimuksia(?)[/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04. 9kk yritettiin saada raskautta alulle. Kuukautiskierrot vaihteli ~26-70. Lapsettomuustutkimuksiin oli juuri tullut lähete kotiin, jonka jälkeen tulinkin raskaaksi. Ensimmäisiä menkkoja odotellessa... [/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink]Minä ja mies 26 v. Pillerit pois 5/04. Kierrot 32-142. PCO todettu 2/05. Hoitona 10 kg pois ja Metformin reilu 2 kk, tuloksena raskaus.[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]Minä 26, mies 25v,ensimmäistä yritetään. Pillerit pois 10/04, pco 08/05 ja nyt lapsettomuustutkimukset alotettu.[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=9BCD9B]33v kahden lapsen äiti (tyttö 1/98, poika 4/99). 8kk yrityksen jälkeen meille on vihdoinkin saatu kaivattu plussa. Pitkät kierrot saatiin tasaantumaan Teroluteilla ja tärppiin vaadittiin 2 Clomikiertoa. Kolmannen lapsen la näillä näkymin 18.11.2006.[/color]

[color=darkorchid]pantteri[/color] [color=deeppink]Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.[/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=9BCD9B] Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]Nuuhistelija[/color] [color=deeppink]Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.[/color]

[color=darkorchid]olivia@[/color] [color=9BCD9B]Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=deeppink]Minä 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 7/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. 1/06 tuulimuna, 3/06 clomit, 4/06 puregon+pregnyl. [/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=9BCD9B]Minä -82, mies -80. Kierrot 37 päivästä ylöspäin. PCO-tyyppisyyttä munasarjoissa. Raskaaksi 3/06 -> km 7 rv:lla [/color]

[color=darkorchid]pipu-77[/color] [color=deeppink]Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan. [/color]

[color=darkorchid]Tuulia-79[/color] [color=9BCD9B]minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63[/color]

[color=darkorchid]Janice82[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu. [/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=9BCD9B]toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=darkorchid]töppönen.[/color] [color=deeppink] olen itse 25v, mies 26v. pillerit jätetty pois 09/05 ja pitkät kierrot riesana. huidellut kp38-59 välillä. ensimmäinen pikkuinen olisi toiveissa.[/color]

[color=darkorchid]RuuPikkuinen[/color] [color=9BCD9B] ruu 28, mies 30 & vauvahaave 01/06. PCO 2002, lisätutkimuksiin lääkärin kehoituksesta 04/06. Kierrot pidetään kurissa proveralla.[/color]

[color=darkorchid]Rouva81[/color] [color=deeppink]Olen 25 vuotta ja mies 31. Yritettiin koko viime vuosi raskautta ja tutkimuksissakin käytiin. Mulla ongelmana pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tulin sitten yllättäin raskaaksi syyskuussa. Joulukuussa sikiö todettiin kuitenkin menehtyneeksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis alkaa taas uusi yrittäminen.[/color]

[color=darkorchid]pömppö79[/color] [color=9BCD9B]Mieheni ja minä molemmat vm.-79, esikoistyttö on iki-ihana 3-vuotias rasavilli, pikkusisarusta hänelle ollaan toivottu ja yritetty 2vuotta (väliin mahtuvat nuo ikävät keskenmenot). Kiertoni on aina ollut vaihteleva. [/color]

[color=darkorchid]Olvi[/color] [color=deeppink]Olemme mieheni kanssa vähän yli kolmekymppisiä ja esikoinen olisi toiveissa. Kesästä asti olemme yrittäneet saada lasta, mutta vaikeaa on ollut, kun aiemmin ihan normaali kierto on heitellyt 40-60 päivän välillä. Ensimmäinen clomi-kuuri maaliskuussa.[/color]

[color=darkorchid]Möhköfantti84[/color] [color=9BCD9B]Minä 22v ja mies 23v, poika syntynyt 12/04. Toinen ollut haaveissa huhtikuusta 05. Aina on ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, mutta synnytyksen jälkeen pahemmin sekaisin. kiertojen kesto 35 päivästä ylöspäin. Lääkäriin pitäisi mennä.. [/color]

[color=darkorchid]Irmeli72[/color] [color=deeppink]Minä 33v ja mies 37v. Kaksi poikaa (99 ja 02), kolmatta ruvetaan yrittämään toukokuussa. Nyt olen pillereillä, mutta ilman niitä kierto on pienimmilläänkin n.47pv ja pahimmillaan 60pv. Lääkärin kanssa sovittu että heti pillereiden jälkeen terot, ei edes yritetä " normalisoida" kiertoa.[/color]

[color=darkorchid]lieppu[/color] [color=9BCD9B]Olen itse kohta 25v. ja mies 27v. Olemme juuri aloittaneet lasten yrittämisen. Minulla on todettu pco 05/00 ja kuukautiset epäsäännölliset ilman e-pillereitä. [/color]

[color=darkorchid]maalislapsi[/color] [color=deeppink]Meillä on yksi lapsi (synt. maaliskuussa 05). Synnytyksen jälkeen kierron pituus aikalailla aina 50 tai vähän yli. Yritämme siis toista lasta.[/color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80]Veera24[/color] [color=FF6A6A]la 8.8.2006[/color]

[color=43CD80]Pantteri[/color] [color=FF6A6A]la 5.8. [/color]

[color=43CD80]Olivia@[/color] [color=FF6A6A]la 6.10.[/color]

[color=43CD80]tilulilu[/color] [color=FF6A6A]la 24/10[/color]

[color=43CD80]Nuuhistelija[/color] [color=FF6A6A]la 10.10. [/color]

[color=43CD80]Kanelisokeri[/color] [color=FF6A6A]la 18.11.[/color]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange]Mia79[/color] [color=crimson] (la 18.12.) [/color] [color=cornflowerblue]poika (2780g, 49,5cm)[/color] ja [color=crimson] tyttö (2805g, 50cm) syntyivät 26.11. rv 36+6 käynnistyksellä raskausmyrkytyksen vuoksi. [/color]

[color=darkorange]Mikaela77[/color] [color=crimson] (la 27.2.) Tyttö syntyi 23.2. painoi 3432g ja pituutta 49cm, pää 35cm [/color]

[color=darkorange]mimmu_78[/color] [color=crimson] (la 15.3.) [/color] [color=crimson] tyttö syntyi 20.3., paino 3090g, pituus 50cm [/color]

[color=darkorange]vikli80[/color] [color=crimson] (la 24.1.06) [/color] [color=cornflowerblue]poika syntyi 22.1.2006,mitat; 3305g, 50cm, päänympärys 39,5cm [/color]

Kommentit (21)

lohdutuksesta ja rohkaisevasta viestistä :)

Kävin itseasiassa lapsettomuusklinikalla verikokeissa. Selviää sitten varmuudella tämäkin asia. Olen aikaisemmin käyttänyt noita Aconeja, mutta nyt en malttanut tilata. Pitää tilata seuraavaan kiertoon. Onneksi on juhannus tosiaan tulossa ja se yötön yö vähän piristää mieltä. Myös se piristää, että parin tunnin päästä saan varmuuden asiasta, eikä enää tarvitse arpoa onko negatiivi negatiivi vai positiivi. :)

Söin muuten ison ison lohdutusjäätelön verikokeen jälkeen.

häntä jo hiukan korkeammalla,

ruu.

Nyt lyhyemmin.

Kiitos siis peukutuksista Mikaela, Maya ja Töppönen. Oli tosi lohdullista kuulla, että predictor on niinkin vahva. Vaikka toisaalta olen jo melko paljon myöhässä... noin 3 päivää.

Maya: Eikös sulla ole pahoinvointia ollut jo melko pitkään? Ehkä se testaaminen kuitenkin kannattaa..?

Töppönen: Kurjaakin kurjempaa tätivierailut. Kuten mikaela sanoi, ryve hetki rauhassa ja sitten virkein mielin kohti uutta kiertoa. Helpommin sanottu kuin tehty. Onneksi on sentään jussi tulossa, ehkäpä saatta melkeinjuhannusvauvan ensi vuonna ;)

Mikaela: Onpas aika tosiaan kulunut kun olette jo niin pitkällä, että lopettelette imutuksia. Hauskaa. Eikös ole mukavaa kun pääsee taas maistelemaan hiukan viiniä ruuan kanssa? Mitens, oletko saanut miestä puhuttua siihen kolmanteen?

Me ollaan myös menossa mökille. Juuri lopetettiin lärpättely kälyn kanssa ja vaikuttaa siltä, että juhannuksena syödään ja paljon. Taitaa siis tulla ähky. Onneksi on stressi hiukan keventänyt elopainoa, joten voi rauhassa syöpötellä. :D Toivottavasti ei tarvitse juopotella ... ;)

hyvää yötä,

ruu. (*juoksee huomenna heti apteekkiin*)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajattelin tulla kertomaan välillä tällekin puolelle kuulumisiani. Masu kasvaa hurjaa vauhtia ja puoliväli häämöttää parin viikon sisään. Aavistuksen verran pieniä liikkeitä olen tuntenut, mutten missään nimessä voi sanoa, että tuolla masussa mikään myllerrys kävisi. Taitaa olla tulossa rauhallinen muksu (toivossa on ainakin hyvä elää).

Rakenneultra on varattuna 4.7., pääseepähän taas kurkistelemaan asukin vointia ja ehkäpä saa jonkinlaista selvyyttä sukupuolestakin.

Olen nyt kolmisen viikkoa kesälomalla. En olisi jaksanut enää päivääkään kovassa työtahdissa. Ihmeen hyvin olen jaksanut, täytyy myöntää. Syksyllä tulee pakostakin eteen se hetki kun on myönnettävä, ettei enää jaksa.

Nämä helteet ovat ihan sietämättömiä. Onneksi Juhannukseksi on luvattu viileätä säätä - sori vain kaikille auringonpalvojille...

Hyvää kesää kaikille Pitkiksille!

Kanelisokeri 18+2

Tilulilu: ONNEA ONNEA tuoreelle rouvalle!! Kiva kuulla, että häät meni hienosti! Ai että on kyllä ikävä sitä oloa kun saa olla morsian! :`) Harmi että on vain kerran elämässä.. ainakin näillä näkymin ;)

Kanelisokeri: teillähän on oikein tuotantolaitos pystyssä! ;) Seuraava vauva jo mielessä puolivälissä raskautta. Mutta sehän on vain hyvä asia, että suunnittelee ennalta tulevaisuutta, on sitten selvät sävelet jatkollekin. Ja onhan se totta, ettei isommista ole enää niin seuraksi pikkuiselle, sitä vähemmän mitä enemmän ikää tulee.

Mä lähden nyt syöttämään ton meidän yksihampaisen, ajattelin tänään antaa teelusikallisen perunaa maistiaisiksi. Täytyy kaivaa ne " vauvan käyttöohjeet" tuolta kaapista, enhän mä enää yhtään muista miten paljon sitä perunamäärää piti lisätä ja missä tahdissa, entä milloin saa antaa esim. porkkanaa lisäksi. Niin sitä kahdessa vuodessa kaiken kyllä unhoittaa.

M.

Häät oli ja meni ja nyt sitte yritän totutella rouva titteliin ja uuteen sukunimeen;)Kyl se vanha sukunimi kummittelee pahasti töis ku vastaa puhelimeen tai ku pistää nimimerkkinsä papereihin..

OOn kyllä tosi tyytyväinen häihin vaikka ne oli pienet. Puku oli yksinkertasen tyylikäs enkä näyttäny valaalta:)Hiuksiin saatiin tosi kaunis kampaus vaikka omaanki aika lyhkäset hiukset.Meikit laitoin itse olin tyytyväinen..Kävin sellasen Make up Storen pika meikkikurssin josta jäi käteen 140¿ meikkejä ku jätin kaupan:)Päivä oli aurinkoinen ja hääkuvat käytiin ottaas meijän lähellä olevalla pikku puistos mis on pieni järvi.

Se siitä..

Täällähän on ollut jännittäviä hetkiä!Mä en ymmärrä Maya kuinka sä voit olla testaamatta?Mä en ikinä pystyis tollaseen..Mä kyl kurkin joulupaketitkin läpi ennen jouluaattoa:)Tsemppiä vielä pikkuruullekin!Vielä on paljonki toivoa jäljellä:)Peukkua pitelen täällä molemmille!

Tääl tulee oleen tylsä juhannus..Oon töis koko viikonlopun ja sunnuntaina lähetään yölaivalla Suomen puolelle..Pääseepä sitten saaristoon vähä lepäilemään..Viikko vaan lomaa ja sit pitäis vielä töihin mennä kuukaudeks..Saan sellasen 3kk loman ennen vauvan tulon ku oon yhdistäny vähä lomaa,erityisäitiyslomaa+äitiyslomaa..Eli lopetan työt jo heinäkuun viimesillä päivillä..

Tääl muuten vatsa kasvaa,potkut tuntuu ja hikoillaan ihan helv.....ti..Neuvolas olin eilen ja kaikki oli hyvin.

Tilulilu 21+6

Heippa taas!

Ruu: Tästä raskaudesta sain hailakan plussan kp25 early Detection -testillä. Predictor näytti kunnon plussaa vasta kp 29 tietämissä. Ei ole siis mikään herkkä testi.

Maya: testionnea sunnuntaille, josko saisitte iloisia Juhannusuutisia bd!

Mikaela: tuohon vauvan rauhallisuusteoriaan haluan uskoa minäkin, sillä meillä tyttö on ollut kohdussa rauhallinen, poika ei niinkään ja kyllähän tuo on paikkansa pitänyt kohdun ulkopuolellakin :-)

Olen itse varmaan sekoamassa, mutta olemme mieheni kanssa puhuneet epävirallisesti jo neljännestäkin vauvasta, vaikkei olla tätä kolmatta vielä saatukaan. Tiedän, että mies haluaisi vauvalle suht. samanikäisen sisaruksen. Hänelle pieni ikäero on jostakin syystä kovin tärkeä. Meillä kun nuo vanhemmat lapset ovat jo lähempänä kymmentä kun vauva syntyy...niin, että melkoisen yksinäinen tuo pikkuinen varmaan tulee olemaan. No, aika näyttää mitä tuleman pitää.

T. Kanelisokeri 18+3

Ruu... mitenkäs herkkiä nuo predictorin testit sitten ovat? jos eivät sen takia vielä näytä? Tuo odottaminen on kyllä niin raastavaa, mutta pidetään peukkuja vielä pystyssä, eihän sitä koskaan tiedä?? :)

Myttö, pahoitteluni tuhruista :( olipas kurjaa...

Itsekin tipuin pilvilinnoista tänään kovalle maankamaralle kun kp 36 vaihtui 1:ksi, ja mustelmia tuli!! (henkisiä vain, onneksi) mutta onpahan mieli ollut taas vaihteeksi kunnolla maassa... =' ( Täytyy yrittää rämpiä ylös suosta jossain vaiheessa, nyt ajattelin rypeä täällä ihan rauhassa hetken... =S

Mieskin oli niin maassa kun kuuli ryökäleestä (täti pirulaisesta), oli jotenkin molemmat niin toivoneet ja uskoneet että nyt olis voinut onnistaa, mutta kun ei niin ei... =(

Joten Ruu, sulla on nyt kovat paineet...pitäishän se meidän pitkisplussa tänne pian saada... :) bd bd bd

Juhannussuunnitelmissa on grillausta ja saunomista ihan kotosalla, eli rauhallinen ja leppoisa juhannus tulossa. Sopii mulle enemmän kuin hyvin! mutta saapahan nyt sitten ainakin rauhassa maistella sidukkaa taas grilliruuan kanssa...jotain positiivista? =I

kiva kuulla, että kaikki menee hyvin. Hirvittävän nopeasti tämä aika tuntuu kulkevan...olet jo rv 18.

Omaa napaa sen verran, että tipautin itseni sieltä pilvilinnoista. Negaa näytti Predictor testi. Ihmetyttää kyllä hiukan miksi kierto ei ala. Clomiultrassa kp 10 lääkäri meinasi, että ovulaatio on ollut noin kp8. Eikös luteraalivaihe (vai mikä se olikaan) kestä 10-16 päivää, yleensä? Noin 6 päivää sitten tuli pyyhkiessä hiukan rusehtava paperiin ja oli menkkamaisia kouristeluja alavatsassa. Luulin jo silloin että kierto alkaa, mutta eipä ole vieläkään alkanut.

plääh, ruu.

Kanelisokeri: Kivaa kuulla sinustakin taas! :) Oletpa tosiaan jo pitkällä, miltei puolivälissä! Ihanaa, että ekat liikkeetkin ovat jo tuntuneet. Siitä ne vain voimistuvat. Meillä on molemmat tytöt olleet rauhallisia masussa. Molemmista tosin istukka edessä joka vähän vaimensi potkuja, kylläkin vain ulospäin. Suolistoon päin kyllä sateli potkuja. Mutta tooosi rauhallisia olivat masussa -ja niin ovat masun ulkopuolellakin, oikeita pikku-enkeleitä :) Usein pitää paikkansa se, että millainen on masussa, on täällä maailmassakin. Ja syksyllä vain rohkeasti sairaslomaa hakemaan jos YHTÄÄN tuntuu siltä ettet jaksa. Mä olen molemmista jäänyt paria-kolmea viikkoa ennen äitiyslomaa saikulle, on ollut pakko. Siinä on ajateltava ennenkaikkea itseään ja omaa lastaan, ei työnantajaa, niin se vain on. Mä olen ollut ylitunnollinen työntekijä aina, ja otti koville jäädä saikulle, mutta niin kauan sinnittelin kun suinkin pystyin, ja sitten oli pakko luovuttaa ja jäädä kotiin.

Ruu: Predictor on muistaakseni 25IU vai enemmänkin, eli melkoisen vahva testi, vaatii enempi sitä hormonia. Odottele vaikka Juhannukseen ja testaa sitten uudestaan. Toivoa on, pitelen sulle kovasti peukkuja!! Mä en muista kauanko luteaalivaihe kestää, mutta luulisin että n. 14vrk oviksesta.

töppönen: pahoittelut sinulle tädin vierailusta :( Hyvin voi hetken rypeä oikein kunnolla ja kerätä taas voimia uuteen kiertoon. Kyllä se sattuu joka sydämen sopukassa aina kun vuoto alkaa, niin se vain menee. Sitä NIIN toivoo joka kierrossa että joko nyt! Mutta toivotaan, että ensi kierto jo toisi ihanan tuloksen! :) Täällä peukut sojollaan! db

Juhannuksena me mennään Kotkaan (kotikaupunkini) ja lähdetään jonnekin saaristoon päiviksi, illalla sitten maihin takaisin. Siskolla olis tarkoitus grillata ja vähän nautiskella " virvokkeita" . Mulla imetys viimeisiä imuja vailla loppunut, eli enää kerran-pari päivässä imetän. Joten iltaisin voi hyvin ottaa vähän viiniä.

Mikaela

arvasin jo aamulla, eli negahan se : ( Eivät keksineet syytä siihen miksi kierto ei ole alkanut alusta. Nyt siis proverat kehiin ja heti alkukiertoon taas clomifenit. Nyt ovistikuttelen heti kun aloitan clomit jotta saan sen bongattua.

Näinkin siis voi käydä, ihmeellistä. Tiedättekö onko jollakulla toisella jäänyt kierto tulematta vaikka clomit ovat olleet käytössä?

No, eikun uuteen nousuun. Saanpa ainakin juoda kuoharia niin paljon kuin sielu sietää.

Aurinkoa juhannukseen kaikille,

ruu.

Yllärä ylläri negaa pukkas, mitä muutakaan saattaa olettaa.

Nyt vaan kuohujuomaa juhannuksena!! Tää kierto on menny hurjan nopeesti, ku oo ajetellu et mitäs jos oonki raskaana. Enkä edelleenkään laske kiertopäiviä, oon aika ylpee itestäni!!!!

Nyt lähen nautiskelee lomaviikosta pihalle!

-luulosairas maya-

jos ei merkkejä kuukautisista kuitenkaan ole, eikä vuotoa kuulu, tee ihmeessä uusi testi! Apteekin omaa mä en suosittele, sain itse sillä toisessa raskaudessa vain hailukoita viivoja koko ajan.

Netistä voit tilata muitakin testejä, tulee yleensä parissa päivässä kotiin. Esim. niitä Acon 10 testejä saa netistä, nehän on markkinoiden herkimpiä (10IU).

Jos ovis on ollut ennen kp10 niin luulisi että vuotokin olisi jo alkanut (yleensä n. 14vrk jälkeen). Eli toivoa todellakin on vielä! Ovis on voinut olla vähän myöhemmin (tarkkaa päivää ei kai kukaan voi edes ultralla sanoa), hedelmöittyminen voinut tapahtua esim. puoli päivää oviksen jälkeen, kiinnittyminen vie oman aikansa ja ennenkuin istukka alkaa tuottamaan tarpeeksi raskaushormonia, sekin vie oman aikansa. Kaikki on vielä mahdollista, häntä pystyyn!! :) :)

M.

Hauska kuulla taas kanelisokerista pitkästä aikaa!

Ruu: predictoririssa tarvii olla 50iu raskaushormoonia joten EI TOD. oo herkemmästä päästä!

Mä taas kärvistelen pahan olon kanssa, ei oo taas pariin päivään pahaa oloa ollutkaan. Toiv.en oo saanu auringon pistosta..

Tilasin sit sunnuntaina 3kpl raskaustestiä, pitäs huomenna olla laatikossa.

Aattelin nyt testata joka tapauksessa ennen juhannusta vaikkakin TÄYSIN turhaan. Saanpahan ainakin mielenrauhan.

Pakko mennä syömään jos tää olo helpottas...

-maya-

Maya ja Ruu, heti sitten tänne kertomaan testitulokset!! :) Täällä pidellään peukkuja pystyssä kramppiin asti!

Ruu: minulla ei valitettavasti tunnu maito riittävän. Esikoista imetin alle 3kk, ja Noorahan tulee tällä viikolla 4kk, eli vähän pidemmälle on riittänyt. Mutta osittainimetyksellä ollaan menty nytkin jo 2kk, eli ei ole maito riittänyt kokoaikaiseksi ravinnoksi. Olen yrittänyt kaikki keinot (sen maidonnostatuslääkkeenkin) mutta ei vain riitä :( Maito on vähentynyt merkittävästi heti, kun likat alkoivat nukkumaan yöt syömättä. Nämä neitoset ovat nukkuneet molemmat jo aikaisin yöt heräämättä, joten sen takia tää maitokin on vähentynyt kun kysyntää ei ole ollut. Mutta en ole ruvennut herättelemään vaan nauttinut katkottomista öistä. Parempi lapsellekin, että saa itse tehdä omat rytminsä, eli nukkua öisin niin paljon kuin jaksaa. Oho, olipa palopuhe! ;) Jotenkin aina pakko puolustella miksei enää imetä ;)

Mies ei ole vielä kovinkaan innostunut kolmosen yrittämisestä, en kyllä ole yrittänyt edes pehmitellä sitä yhtään. Tehdään kaiketi nyt talo ensin valmiiksi (pohjien teko alkaa parin viikon päästä) ja sitten katsellaan.. Mä kyllä haluaisin jäädä suoraan kotiin vielä, etten kävisi välissä töissä, mutta täytyy nyt katsoa onko mies suostuvainen. Sanoin sille, että se tietäisi säännöllistä seksiäkin joksikin aikaa, ei silti innostunut, hih!! :D

Jep, mutta nyt ruoantekoon! Mukavaa päivää ja juhannuksenodotusta sekä PLUSSAONNEA ennenkaikkea!!

Mikaela

negatiivihan se sieltä pärähti. Taas. Ei pitäisi elätellä pikkupäässänsä mitään toiveita. Tästä lähtien pessimismi on elämäntapani.

Alkaisi edes se uusi kierto niin ei tarvitsisi kettuuntua. Nyt on kp30 ja ovulaatio oli muka ennen kp10.

onneksi taas sataa,

ruu.

pahoitteluni negasta!!! : (

Tilulilulle paljon onnea avioitumisen johdosta! Eikös ensimmäiset rouvvittelut tunnukin hienoilta? Itsestäni oli kivaa kutsua itseäni rouvaksi. Hetken aikaa...nyt olen iloinen jos ulkomailla esim. puhutellaan neitinä. :)

Mikaela. Ei mun mielestä sitä tarvitse puolustella miksi ei enää imetä. Siskonikin lopetti kolmen kuukauden paikkeilla juuri samasta syystä kuin sinä. Maitoa vain ei enää tullut.

Omasta navasta sen verran, että en vielä ole uskaltautunut testaamaan. Valkkaria tulee melkoiset määrät, mitään tuntemuksia ei missään ole. Ei edes menkkakouristeluja... ehkäpä huomenna aamulla sitten. Miten on tuon apteekin rtestin kanssa? Kuinka herkkä se on? Meidän lähiapteekissa kun ei ole myynnissä kuin nuo kaksi merkkiä...

aurinkoa!

ruu.

Kurjaa, että nega tuli :(

Kyselit, onko vuoto jäänyt pois vaikka clomit käytössä, niin omakohtaista kokemusta ei ole, mutta silloin kun vaihdoimme yksityiseltä julkiselle ja jatkoin clomihoitoja siellä, se lääkäri kysyi miltei joka kierrossa (ei kaiketi muistanut tai jaksanut kaivella kaikkia papruja) että tarvitsenko minä terot vuodon alkamiseen vai alkaako mulla vuoto pelkillä clomeilla. Eli on hyvinkin mahdollista, että vuoto ei ala ilman hormoniavusteita. Eli ovulaatio on, mutta vuotoa ei siltikään kuulu. Terothan on muistaakseni keltarauhashormonia, jolla vuoto käynnistetään. Eli useilla just käytössä clomit+terot kaikissa kierroissa.

Kysäiseppä lääkäriltä josko saisit terot tai muun vastaavan hormonin avuksi kiertoihin. Ei sitten pääse venymään nuo kierrot pitkiksi, vaan pysyvät siinä alle 30 kiertopäivässä.

Juohan pari kuoharia nyt vielä juhannuksena. Voi olla niitä viimeisiä lasillisia taas yli vuoteen jos seuraavasta kierrosta tärppää! :)

Mukavaa Juhannusta kaikille pitkissiskoille! Toivottavasti Juhannustaiat tehoavat meistä jokaiseen! (Minulla ehkä tuohon mieheen, että innostuisi pikkukolmosesta).

Mikaela

Kiitos, rohkaisusta. Olet ihqu, niinkuin pikkutytöt sanovat :) Mulla on käytössäni proverat ja aloitin niiden syömisen heti eilen.

Aurinkoista ja lämpöistä juhannusta kaikille. Nauttikaa keskikesänjuhlasta ja ajatelkaa positiivisia :)

ruu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat