Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämmöstä yhdistelmää havittelisin ahtaiden tilojen vuoksi mutta miten on kannattaako tällainen sijoitus?

Tulis toki halvemmaksikin kun kahden erillisen koneen ostaminen mutta onko tämä toimiva peli? Vai kannaattaako molemmat ostaa erikseen ja pistää torni pystyyn?

Vinkkejä kaipailtas ennen ostoksille lähtöä =)

-Jenni-

Kommentit (4)

todella hyvä. Kuivausta käytämme vähemmän, mutta hyvä että on se mahdollisuus.

Parasta on seitsemän kilon rumpu pesussa, helpottaa ison perheen elämää yllättävän paljon. Ei ollut erityisen halpa, mutta en ole katunut. Totta on että perättäisiä koneellisia ei helposti pestä ja kuivata, mutta itse en pahemmin sellaista harrasta.

Kestää kuulemma ikuisuuden, et se kuivaa ne pyykit, kun rumpu on jo valmiiksi kostea pesun jäljiltä. Siis vie sähköä tosi paljon. Sit toinen asia on sen koneen kestävyys. Miehen siskolla oli aikoinaan ollut ko. kone ja se oli pian jo mennyt rikki. Kun olimme itse ostamassa kuivuria, ni liikkeessä myyjä sanoi, et tekeehän siinä yksi kone kahden työn..Et lopulta et kuitenkaan taida säästää. Ja saat jo uuden koneellisen pesuun, kun laitat pyykin erilliseen kuivausrumpuun kuivumaan. Itse olen torniin tyytyväinen. Ja pesukoneessa olis hyvä olla ainakin 1000 kierr. linko, ettei tarvi kovin kauaa kuivata..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

..ajattelin itsekkin asian olevan näin, halvalla kun ostaa niin yleensä vaan häviää =)

Kävinkin jo tuossa yhdessä liikkeessä kyselemässä ja nekin oli sitä mieltä että nää kuivaavatkoneet on vielä aika räpellystasolla valmistettuja.

Meille tulee siis torni, tai ekana vaan pesukone ja kuivausrumpu kunhan saadaan säästettyä vähän lisää rahaa.

-Jenni-

ja voi tarvittaessa olla myös vierekkäin. En ottaisi mitään muuta koska jos esim. muutatte niin toisessa paikassa voi olla tilanne etteivät sovi päällekkäin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat