Seuraa 

Olen uusi täällä, mutta lueskellut keskusteluja täällä jo pidemmän aikaa. Syynä kauhea vauvakuume, jota jatkunut jo kuukausia. Nyt ollaan kihlatun kanssa siinä pisteessä, että päätettiin että meistä on SIIHEN.

Kuitenkin kokoajan piilee sellanen pieni epäilys, koska:

1.En käy töissä, asun kotona, opiskelen, ja olen kuitenkin " vasta" 18v.

2.Kihlatulla ei ammattia/koulutusta, keskeytti koulun.

3.Olen lukenut kaikki kirjat ja lehdet ja artikkelit vauvoista, mutta pelko siitä, että kaikki tuomitsisivat eivätkä olisikaan tukena, on raastava. Etten osaisi, en olisi tarpeeksi hyvä yms...

Onko täällä siis ketään joka on samassa pisteessä kuin minä? Olisi ihana löytää joku, jolla samoja ajatuksia...

Kommentit (3)

itse olen kohta 19 ja sain viikko sitten maailman ihanimman tytön..Ammattikoulu on kesken,mies on työtön,asutaan yhdessä...Jatkan vanhempainloman jälkeen koulua ja mies on kotona lapsen kanssa sitten. asunto järjestyy lapsen tulon myötä aina jotenkin... Jos tuntuu,että vauva on tervetullut niin siitä vaan,ei kukaan tuomitse,se on aina oma päätös ja muilla ei ole siihen sanomista!

Muistelisin, että olen nähnyt nimimerkkisi pyörivän tuolla vauvakuume osiossa..? Itselläni on kutakuinkin sama tilanne. Olemme jo yrittäneet pikkuista, toistaiseksi tuloksetta:( Mutta kuume senkun kasvaa:)

Olen myös " vasta" täyttämässä 18 ja koulut kesken, mutta mies on töissä ja asumme yhdessä, olemme asuneet jo kaksi vuotta. Niistä kouluista vielä sen verran että, kyllähän ne saa suoritettua loppuun myöhemminkin. Tästä esimerkkinä äitini, joka oli 17 kun synnyin ja nyt hän on lähihoitaja:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat